Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00195256/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
 - 2025/BZP 00211725/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
 - 2025/BZP 00229434/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
 - 2025/BZP 00240522/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
 - 2025/BZP 00249592/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            MODERNIZACJA CZTERECH KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH ORLIK W EŁKU,  z podziałem na cztery części    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8486b480-54da-4f91-ab84-a6a2312474cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA CZTERECH KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH ORLIK W EŁKU, z podziałem na cztery części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8486b480-54da-4f91-ab84-a6a2312474cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013595/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja czterech kompleksów sportowych ORLIK w Ełk, z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU1) Zakres obejmuje:
a) Zabezpieczenie i wyposażenie placu budowy,
b) Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją,
c) Udrożnienie instalacji drenarskiej pod nawierzchnią boiska do piłki nożnej wraz z częściową wymianą instalacji,
d) Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej o powierzchni 1860m2 o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z zasypkami (piasek kwarcowy i korek naturalny) i wklejeniem nowych linii boiskowych,
e) Profilowanie i wykonanie warstwy wyrównującej pod nawierzchnię ze sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej,
f) Wymiana paneli ogrodzeniowych w istniejącym ogrodzeniu boisk o powierzchni 974,4m2,
g) Wymiana opraw oświetleniowych na masztach oświetleniowych boisk na oprawy typu LED: Oprawa o mocy min. 220W – 4szt, Oprawa o mocy min. 340W – 8szt,
h) Wykonanie badań technicznych przez specjalistyczne laboratorium badawcze wymienionych nawierzchni sportowych na zgodność z normami,
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
• oświadczenia kierowników robót,
• protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
• atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów i urządzeń,
• protokół z badań nawierzchni sportowych z wynikiem pozytywnym.
2) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (np. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót,
b) przekazać materiały z rozbiórki (panele ogrodzeniowe), nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego,
c) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Charakterystyka robót – Zespół Szkół Sportowych w Ełku.
Przedmiar dołączony do niniejszej dokumentacji stanowi jedynie jej uzupełnienie oraz orientacyjny wykaz głównych robót budowlano-montażowych. W przypadku, gdy przedmiar nie przewiduje jakichkolwiek robót a ujęte są one w zamówieniu bądź wynikają z konieczności technologicznej, Wykonawca winien je uwzględnić na etapie wyceny robót budowlanych przed złożeniem oferty przetargowej.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
(dotyczy każdej części zamówienia)
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Składniki dokumentacji technicznej mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
3. Gwarancja: Minimalny wymagany okres gwarancji (dla każdej części zamówienia) to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 708540,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. PROF. WŁADYSŁAWA SZAFERA W EŁKU1) Zakres obejmuje:
a) Zabezpieczenie i wyposażenie placu budowy,
b) Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją,
c) Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej o powierzchni 1860m2 o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z zasypkami (piasek kwarcowy i korek naturalny) i wklejeniem nowych linii boiskowych,
d) Profilowanie i wykonanie warstwy wyrównującej pod nawierzchnię ze sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej,
e) Wykonanie natrysku poliuretanowego na boisku wielofunkcyjnym o powierzchni 615m2 wraz z wykonaniem linii boiskowych,
f) Wymiana paneli ogrodzeniowych w istniejącym ogrodzeniu boisk o powierzchni 464m2,
g) Wymiana opraw oświetleniowych na masztach oświetleniowych boisk na oprawy typu LED: Oprawa o mocy min. 220W – 4szt, Oprawa o mocy min. 340W – 8szt,
h) Wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych na słupach na oprawy typu LED: Oprawa nr 3 o mocy 60W – 2szt, Oprawa nr 4 o mocy 120W – 4szt,
i) Wymiana: siatek na piłkochwytach (21x6m) – 2kpl, bramek do piłki nożnej – 2szt; kosz do koszykówki – 2kpl; zestaw do siatkówki (2 słupki i siatka z antenkami) – 1kpl,
j) Lokalne naprawy zapadniętych nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 20m2,
k) Wykonanie badań technicznych przez specjalistyczne laboratorium badawcze wymienionych nawierzchni sportowych na zgodność z normami,
l) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
• oświadczenia kierowników robót,
• protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
• atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów i urządzeń,
• protokół z badań nawierzchni sportowych z wynikiem pozytywnym.
2) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (np. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót,
b) przekazać materiały z rozbiórki (panele ogrodzeniowe), nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego,
c) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Charakterystyka robót – Szkoła Podstawowa nr 4 w Ełku.
Przedmiar dołączony do niniejszej dokumentacji stanowi jedynie jej uzupełnienie oraz orientacyjny wykaz głównych robót budowlano-montażowych. W przypadku, gdy przedmiar nie przewiduje jakichkolwiek robót a ujęte są one w zamówieniu bądź wynikają z konieczności technologicznej, Wykonawca winien je uwzględnić na etapie wyceny robót budowlanych przed złożeniem oferty przetargowej.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
(dotyczy każdej części zamówienia)
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Składniki dokumentacji technicznej mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
3. Gwarancja: Minimalny wymagany okres gwarancji (dla każdej części zamówienia) to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 811677,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 IM. MARII KONOPNICKIEJ W EŁKU1) Zakres obejmuje:
a) Zabezpieczenie i wyposażenie placu budowy,
b) Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją,
c) Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej o powierzchni 1860m2 o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z zasypkami (piasek kwarcowy i korek naturalny) i wklejeniem nowych linii boiskowych,
d) Profilowanie i wykonanie warstwy wyrównującej pod nawierzchnię ze sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej,
e) Wymiana nawierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym o powierzchni 613,1m2 wraz z wykonaniem linii boiskowych,
f) Profilowanie i wykonanie warstwy wyrównującej pod nawierzchnię poliuretanową na boisku wielofunkcyjnym,
g) Wymiana opraw oświetleniowych na masztach oświetleniowych boisk na oprawy typu LED: Oprawa o mocy min. 220W – 4szt, Oprawa o mocy min. 340W – 8szt,
h) Wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych na słupach na oprawy typu LED: Oprawa nr 3 o mocy 60W – 4szt,
i) Wymiana: siatek na piłkochwytach (21x6m) – 2kpl, bramek do piłki nożnej – 2szt; kosz do koszykówki – 2kpl; zestaw do siatkówki (2 słupki i siatka z antenkami) – 1kpl,
j) Lokalne naprawy zapadniętych nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 10m2,
k) Wykonanie badań technicznych przez specjalistyczne laboratorium badawcze wymienionych nawierzchni sportowych na zgodność z normami,
l) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
• oświadczenia kierowników robót,
• protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
• atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów i urządzeń,
• protokół z badań nawierzchni sportowych z wynikiem pozytywnym.
2) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (np. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót,
b) przekazać materiały z rozbiórki (panele ogrodzeniowe), nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego,
c) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Charakterystyka robót – Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku.
Przedmiar dołączony do niniejszej dokumentacji stanowi jedynie jej uzupełnienie oraz orientacyjny wykaz głównych robót budowlano-montażowych. W przypadku, gdy przedmiar nie przewiduje jakichkolwiek robót a ujęte są one w zamówieniu bądź wynikają z konieczności technologicznej, Wykonawca winien je uwzględnić na etapie wyceny robót budowlanych przed złożeniem oferty przetargowej.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
(dotyczy każdej części zamówienia)
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Składniki dokumentacji technicznej mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
3. Gwarancja: Minimalny wymagany okres gwarancji (dla każdej części zamówienia) to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 852110,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK WRAZ Z BUDOWĄ BIEŻNI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 WRAZ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W EŁKU1) Zakres obejmuje:
a) Zabezpieczenie i wyposażenie placu budowy,
b) Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją,
c) Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej o powierzchni 1860m2 o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z zasypkami (piasek kwarcowy i korek naturalny) i wklejeniem nowych linii boiskowych,
d) Profilowanie i wykonanie warstwy wyrównującej pod nawierzchnię ze sztucznej trawy na boisku do piłki nożnej,
e) Wykonanie rekreacyjnej bieżni lekkoatletycznej o nawierzchni poliuretanowej o długości 320m,
f) Wykonanie skoczni w dal wraz z rozbieżnią o nawierzchni poliuretanowej wraz z montażem belek do skoku w dal – 2szt,
g) Wymiana paneli ogrodzeniowych w istniejącym ogrodzeniu boisk o powierzchni 1064m2,
h) Wymiana: siatek na piłkochwytach (21x6m) – 2kpl, bramek do piłki nożnej – 2szt;
i) Dostawa sprzętu lekkoatletycznego: treningowe bloki startowe – 6szt, treningowe płotki o regulowanej wysokości – 12szt,
j) Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej o powierzchni 195m2 w otoczeniu obrzeży betonowych,
k) Wykonanie utwardzonych nawierzchni gruntowych z łupków wysokogórskich,
l) Zagospodarowanie terenów zielonych w otoczeniu urządzeń sportowych: rekultywacja trawników na powierzchni 190m2, założenie nowych trawników na powierzchni 650m2,
m) Wykonanie badań technicznych przez specjalistyczne laboratorium badawcze wymienionych nawierzchni sportowych na zgodność z normami,
n) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
• oświadczenia kierowników robót,
• dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
• protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
• atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów i urządzeń,
• protokół z badań nawierzchni sportowych z wynikiem pozytywnym.2
2) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (np. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót,
b) przekazać materiały z rozbiórki (panele ogrodzeniowe), nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego,
c) przy pracach ziemnych pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3) UWAGA: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza wykonanie modernizacji boiska poliuretanowego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Projekt modernizacji kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012” w Ełku przy ul. Kilińskiego 48,
Przedmiar dołączony do niniejszej dokumentacji stanowi jedynie jej uzupełnienie oraz orientacyjny wykaz głównych robót budowlano-montażowych. W przypadku, gdy przedmiar nie przewiduje jakichkolwiek robót a ujęte są one w zamówieniu bądź wynikają z konieczności technologicznej, Wykonawca winien je uwzględnić na etapie wyceny robót budowlanych przed złożeniem oferty przetargowej.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
(dotyczy każdej części zamówienia)
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Składniki dokumentacji technicznej mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
3. Gwarancja: Minimalny wymagany okres gwarancji (dla każdej części zamówienia) to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 1467361,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 867578,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989216,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 867578,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140372799
7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 867578,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997268,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1161699,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997268,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140372799
7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997268,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047233,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1150017,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047233,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140372799
7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047233,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1797673,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2113671,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1797673,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140372799
7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1797673,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wsparcie nauczycieli ZS1 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Technik Analityk w zakresie rozwoju kompetencji zawodowych
 - Doposażenia pracowni zawodowych dla kierunków Technik Handlowiec, Sprzedawca, Cukiernik i Technik Hotelarstwa w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
 - Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości"
 - Infrastruktura techniczna realizowane w ramach projektu "Innowacyjny MOF Ełk - DIH - HUB Innowacji Cyfrowych"
 - Dostawa wyposażenia ratowników podmiotów ochrony ludności pod nazwą "Rezerwa wyposażenia ratownika (hełm ochronny, przyłbica do hełmu, kamizelka ochronna, gogle) - 77 kompletów - 2 części
 - MODERNIZACJA PLACU ZABAW I BUDOWA SIŁOWNI PLENEROWEJ NA OSIEDLU WCZASOWE W EŁKU
 
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi gminnej nr 144068N Sobiewola - Krzywka od km 2+277 do km 5+887
 - Budowa budynku socjalno-magazynowego z częścią biurową wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w tym budową miejsc postojowych na działce 2654 w Gorzowie Wlkp. - ETAP I"
 - Zabezpieczenie Bastionu Wiebego oraz Bastionu Kot w formule "zaprojektuj i wybuduj"
 - Modernizacja polegająca na przebudowie i dostosowaniu budynku zamieszkania zbiorowego (akademik) do wymagań bezpieczeństwa pożarowego wraz z infrastrukturą techniczną.
 - "Termomodernizacja i remont budynku użyteczności publicznej - sala gimnastyczna w Wąsoszu"
 
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





