eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolicaModernizacja Prosektorium wraz z wymianą urządzeń



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Prosektorium wraz z wymianą urządzeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W WOLICY K.KALISZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolica 113

1.5.2.) Miejscowość: Wolica

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-872

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.wolica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Prosektorium wraz z wymianą urządzeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86604775-072e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052392/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja Prosektorium wraz z wymianą urządzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, polegających na modernizacji/odnowieniu pomieszczenia Prosektorium, wykonaniu nowych instalacji oraz dostarczeniu wyposażenia zgodnie z zakresem wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej „PFU”).
5.2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w trybie "zaprojektuj i buduj" inwestycji polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie modernizację (remont/odnowienie) pomieszczeń prosektorium oraz wymianę urządzeń i montaż urządzeń w Wojewódzkim Specjalistycznym ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza.
5.3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować według wymagań szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym integralną część SWZ.
5.4. Na podstawie Programu Funkcjonalno–Użytkowego wraz z załącznikami dla zaprojektowania i wykonania wyżej przywołanego zadania inwestycyjnego zgodnie z pozostałymi wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego, zadaniem Wykonawcy będzie :
a) analiza i weryfikacja założeń przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym
b) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno – Budowlanych) wraz z wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami niezbędnymi do realizacji zadania, oraz uzgodnienia tych projektów z Zamawiającym przed złożeniem wniosku o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to konieczn
c) wykonanie na własny koszt niezbędnych badań, opinii i ekspertyz oraz uzyskanie na ich podstawie odpowiednich decyzji, uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów w oparciu o obowiązujące przepisy i normy- – jeśli będzie wymagane
d) uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę, dla niniejszego zadania – jeśli będzie wymagane
e) wykonanie wielobranżowych projektów technicznych we wszystkich branżach (jako opracowań uszczegółowiających projekt budowlany), zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. zatwierdzenie tych projektów przez Zamawiającego,
f) wykonanie charakterystyki energetycznej,
g) pozyskanie aktualnej mapy zasadniczej dla potrzeb wykonania planu zagospodarowania terenu,
h) uzyskania warunków technicznych od gestorów mediów w wypadku zwiększenia zapotrzebowania oraz w razie potrzeby wykonanie projektów przebudowy lub budowy nowych sieci i przyłączy niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu objętego projektem,
i) wykonanie kosztorysu ofertowego wielobranżowego (w podziale na elementy robót) stanowiącego załącznik do oferty
j) wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
k) wykonanie kompleksowych robót budowlanych oraz uzyskanie wymaganych efektów (parametrów użytkowych, technicznych, technologicznych, jakościowych, wizualnych, estetycznych i funkcjonalnych), wynikających z niniejszego PFU – który stanowi minimalne wymagania dla zadania,
l) wykonanie elementów zagospodarowania terenu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu
m) uruchomienie całego obiektu po budowie i wszystkich jego elementów i wbudowanych urządzeń oraz, obiektów i elementów zagospodarowania terenu, wraz z wyposażeniem kompletnym obiektu wymaganym do jego prawidłowego użytkowania bez konieczności dodatkowego doposażania ze strony użytkownika oraz wg wymagań wynikających z obowiązujących przepisów i niniejszego PFU, wyposażenia p.poż. wg wymagań obowiązujących przepisów i PFU oraz wyposażeniem w instrukcje ogólne i stanowiskowe w szczególności w zakresie: instrukcji ogólnych użytkownika obiektu i urządzeń technologicznych w tym m.in instrukcji dla użytkowania urządzeń i wyposażenia ruchomego, instrukcji bhp itp.
n) zastosowane w trakcie prac materiały musza być zgodne z wymaganiami polskich przepisów budowlanych. Wszelkie urządzenia i określone materiały nie mogą być gorsze niż podano PFU i muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające ich stosowanie na terenie Polski. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest w przypadku doboru urządzeń i materiałów uzyskać akceptacje Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659993,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659993,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659993,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana PAWBUD inż. Sławomir Pawelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181023219

7.3.3) Ulica: Macedońska 13

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659993,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.