eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK JĘDRUSIE, WRAZ Z BUDOWĄ SZYBU WINDOWEGO I MIEJSC POSTOJOWYCH POD BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI BCU W POŁAŃCU



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK JĘDRUSIE, WRAZ Z BUDOWĄ SZYBU WINDOWEGO I MIEJSC POSTOJOWYCH POD BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI BCU W POŁAŃCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK „JĘDRUSIE” W POŁAŃCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292440675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 23

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sidor_renata@zspolaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zspolaniec.slaskdatacenter.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19233c99-e819-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ IM. ODDZIAŁU PARTYZANCKIEGO AK JĘDRUSIE, WRAZ Z BUDOWĄ SZYBU WINDOWEGO I MIEJSC POSTOJOWYCH POD BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI BCU W POŁAŃCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19233c99-e819-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253801/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont części pomieszczeń Zespołu Szkół im Oddziału Partyzanckiego AK Jędrusie wraz z budową szybu windowego i miejsc postojowych pod Branżowe Centrum Umiejętności BCU w Połańcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

środki Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256003

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części pomieszczeń Zespołu Szkół Im. Oddziału Partyzanckiego AK Jędrusie, wraz z budową szybu windowego i miejsc postojowych pod Branżowe Centrum Umiejętności BCU w Połańcu.
Ogólny zakres prac budowlanych:
1.1. Wymiana drzwi i okien.
Budynek zostanie oddzielony przegrodami z drzwiami na każdym poziomie. W pomieszczeniach przeznaczonych pod działalność BCU Stolarka okienna pcv UC = 0,9(max) [W/(m2 • K)]. Sposób otwierania stolarki i rozkład kwater zgodnie ze stanem istniejącym. Kolorystyka: biel. Szyby w pomieszczeniach sanitarnych oklejone folią okienną mleczną. Drzwi do pomieszczeń płytowe – drewnopodobne; w drzwiach łazienkowych kratki nawiewowe o przekroju poprzecznym min. 0,022 m2 lub podcięcia. Stolarka drzwiowa wewnętrzna aluminiowa i witryny szklano-aluminiowe wyposażone w szyby bezpieczne klasy P2, kolorystyka: do ustalenia na etapie realizacji z Inwestorem. Stolarka okienna wyposażona w nawiewniki zgodnie z istniejącym układem. W sanitariatach należy wykonać kabiny w systemie ścianek HPL.
1.2. Wymiana posadzki w tym demontaż istniejącej posadzki i położenie parkietu.
W salach dydaktycznych na parterze należy wymienić posadzki oraz zamontować podposadzkowe kanały technologiczne. Wylewki pod posadzki betonowe zatarte na ostro. W pomieszczeniach dydaktycznych i korytarzu wykonać wykładzinę PCV (winyl) o grubości warstwy użytkowej 0,8 mm. Wykładzinę wywinąć na ściany jako cokół wysokości 10 cm. Kolor do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji. W łazienkach posadzka gresowe, klasa ścieralności V, Kolor do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji.
1.3. Przebudowę ścian wewnętrznych.
Projekt zakłada wyburzenie części ścian działowych w wydzielonej części budynku BCU, następnie wykonane nowych ścian murowanych z uzupełnieniem tynku. Ściany wewnętrzne działowe z pustaków ceramicznych gr. 12 cm na zaprawie cementowo – wapiennej lub z płytek z betonu komórkowego na zaprawie klejowej. Zamurowania otworów drzwiowych wykonać z pustaków cementowo – wapienny oraz wykończyć zgodnie z wykończeniem pomieszczenia.
1.4. Wykonanie ścian i sufitów:
- w sanitariatach wykonanie glazury na pełną wysokość pomieszczeń z płytek,
- w salach dydaktycznych i pozostałych pomieszczeniach szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, zmywalnymi. Kolorystyka do ustalenia z Inwestorem na etapie realizacji.
1.5. Przebudowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych:
1) Projekt zakłada wykonanie instalacji: elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych, siłowej, informatycznej. Wydzielony budynek posiada układ pomiarowy 3-fazowy znajduje się wewnątrz budynku.
 układanie przewodów,
 rozbudowa rozdzielnicy głównej,
 linie zasilające projektowanej rozdzielnicy,
 instalacja zasilająca gniazda 1-faz i 3-faz,
 instalacja zasilająca oświetlenie wnętrz
2) Roboty instalacyjne – monitoring i Internet.
System telewizji dozorowej będzie miał za zadanie rejestrację zdarzeń na terenie szkoły i będzie obejmował miejsca wskazane przez inwestora jako ważne pod względem bezpieczeństwa. System ma pracować w klasie 2, zakłada się stopień 2 ryzyka (ryzyko niskie do średniego), istnieje małe prawdopodobieństwo wtargnięcia intruza. System ma umożliwiać detekcję, obserwację i rozpoznanie wokół terenu obiektu.
System składać się będzie z 8 (w zależności od potrzeb) kamer stacjonarnych z zintegrowanym koderem IP umieszczonych w obudowach typu bullet. Kamery montowane będą na ścianach budynku oraz na słupach – w zależności od miejsca usytuowania kamery. Wszelkie sygnały wizyjne oraz sterujące przesyłane będą za pomocą protokołu TCP/IP. Jako medium transmisyjne zastosowany zostanie kabel FTP (żelowany) układany w korytach natynkowych wewnątrz budynku lub mocowany do linek stalowych. Sygnały z kamer zostaną sprowadzone do budynku szkoły, gdzie będzie znajdowała się szafa wisząca Rack dla potrzeb CCTV. Rejestrator będzie się znajdował w szafie rack. Nie przewiduje się wydzielonego miejsca dla potrzeb obserwacji. Dostęp do rejestratora będzie bezpośrednio przy rejestratorze lub przez sieć LAN/Internet
3) Zimna i ciepła woda użytkowa.
Projektuje się wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej oraz cyrkulacyjnej jako przebudowę istniejącej instalacji z rur wielowarstwowych (PE-XI/AL/PE-XI) łączonych za pomocą złączek zaciskowych z zastosowaniem kształtek mosiężnych. W miejscach włączenia do istniejących przewodów zastosować złączki metalowe gwintowane. Rury należy zabezpieczyć otuliną z pianki polietylenowej o grubości odpowiedniej do sposobu prowadzenia przewodów. Rury układane w posadzce montować w rurach typu PESZEL. Podłączenia baterii czerpalnych do przewodów instalacji wodociągowych wody zimnej i ciepłej wykonać za pomocą węży elastycznych z miedzi lub ze zbrojonych tworzyw sztucznych.
Przejście przez ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych.
Po zmontowaniu instalację poddać próbie szczelności na ciśnienie 1,0 MPa i wypłukać wodą wodociągową.
4) Instalacja kanalizacyjna – istniejącym przyłączem do kanalizacji lokalnej.
Instalację wykonać z rur PCV, SN4 kanalizacyjnych kielichowych z uszczelkami gumowymi łączonych za pomocą kształtek. Rury prowadzone po ścianach oraz pod stropem mocować na uchwytach. Rury obudować akustycznie z wełny mineralnej gr. 10cm. Na pionach zamontować rewizje kanalizacyjne. Podejścia do przyborów prowadzić ze spadkiem 2% w kierunku pionów kanalizacyjnych. Poziomy rozprowadzające prowadzić ze spadkiem 1,0% w kierunku odpływu. Przy przyborach sanitarnych, przed podejściami odpływowymi, należy zamontować syfony. Przewód ciśnieniowy z istniejącej przepompowni wody skroplinowej prowadzić pod stropem. Na czas wykonywana przebudowy kanalizacji sanitarnej, pomieszczenia sanitarne wyłączyć z użytkowania.
5) instalacja C.O. - zaopatrzenie w ciepło jak na dotychczasowych zasadach - z sieci ciepłowniczej,
6) wentylacja grawitacyjna na dotychczasowych zasadach - w pomieszczeniach nawiew poprzez nawiewniki w oknach, wyciąg poprzez indywidualne kanały wentylacyjne z wyprowadzeniem ponad dach.
7) klimatyzacja – projektuje się klimatyzatory typu Split z centralami zewnętrznymi w pom. 2.7, 2.8 i 2.9 parteru
1.6. Utwardzenie terenu – miejsca postojowe.
W projekcie BCU przewidziany jest zewnętrzny parking oraz osobna brama wjazdowa od strony głównej ulicy dojazdowej, co wiąże się z koniecznością przebudowy ogrodzenia. Utwardzenia pod miejsca postojowe jako rozbudowa istniejącego dojścia i dojazdu do budynku. Należy przesadzić istniejące drzewa i krzewy kolidujące z budową.
1.7. Budowę szybu windowego wraz z montażem windy.
Szyb, podszybie i nadszybie żelbetowe z betonu C20/25. Szyb stanowiący niezależnie pracujący element konstrukcyjny. Podszybie i nadszybie gr. 20 cm zbrojone obustronnie siatką z prętów #12 o oczku 25x25 cm. Beton C20/25, stal żebrowana –RB500, stal gładka S235JR. Szyb ocieplony styropianem gr. 6 cm i wykończony tynkiem silikatowym na siatce. Stropodach ocieplony styropianem klinowym laminowanym papą i pokryty dwiema warstwami papy. Odprowadzenie wody deszczowej odbywa się przy pomocy rynny stalowej ocynkowanej / o wymiarze katalogowym / i rury spustowej o średnicy Φ90 mm, umieszczonej na ścianie szczytowej. Odprowadzenie wody projektuje się poprzez wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
Parametry platformy:
-maksymalny ciężar, który może udźwignąć, to 400 kg.
- napęd hydrauliczny, a sterowana jest elektronicznie (zasilanie to 230 V, moc -1,8 kW)
- prędkość z jaką porusza się ten model platformy pionowej to 0,15 m/s.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentami stanowiącymi załączniki do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 etapy:
1) 1 etap – obejmujący zakres prac wskazany w ust 1 pkt 1 ppkt 1.1 do 1.5
2) 2 etap – obejmujący zakres prac wskazany w ust 1 pkt 1 ppkt 1.6 oraz 1.7 – realizacja etapu II nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (przewidywany termin rozpoczęcia etapu 2 – 4 miesiące od podpisania umowy).
3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu.
4. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż.
5. Prace przewidziane są do wykonania na czynnych obiektach, co wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót.
Zamawiający, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604), wymaga, aby roboty budowlane były prowadzone w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie placówek oświatowych w pełnym wymiarze w godzinach pracy placówek oraz dopuszcza zamknięcie placówek w celu przeprowadzenia robót budowlanych jedynie w terminach wolnych od zajęć dydaktycznych w sezonie letnim oraz po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Każdorazowo należy uzgodnić terminy prowadzenia prac tzw. głośnych, mogących powodować zakłócenia w pracy placówki itp. z dyrekcją dane placówki z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem. Z uwagi na fakt, że placówki są obiektem funkcjonującym w roku szkolnym, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu szkoły. Każdorazowe wyłączenia, przepięcia itp. należy uzgadniać z Dyrektorem danej placówki.
6. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Załącznik 1A – dokumentacja projektowa
2) Załącznik 1B- Przedmiar robót (dokument pomocniczy)
3) Załącznik 3 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262522-6 - Roboty murarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1984489,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2236918,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1984489,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DTKS BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380230808

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 2

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1984489,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.