Og³oszenie z dnia 2025-07-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja lokalu u¿ytkowego przy ul. M³ynarskiej 16 na potrzeby OPS w systemie projektuj i buduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "ZAK£AD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMO¦CIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665840
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 70
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jraczyk@zgnwola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wola.um.warszawa.pl/waw/zgn-wola
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarzadzanie na terenie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy zasobami stanowi±cymi w³asno¶æ i wspó³w³asno¶æ Miasta Sto³ecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja lokalu u¿ytkowego przy ul. M³ynarskiej 16 na potrzeby OPS w systemie projektuj i buduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2194b09b-9ce9-4c36-84d9-8c639f07d613
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00335560
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050622/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.30 M³ynarska 16 - remont budynku u¿ytkowego wraz z przystosowaniem na potrzeby OPS
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2194b09b-9ce9-4c36-84d9-8c639f07d6133.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z ww. platformy jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji
dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w
szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które
s± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie
z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do
przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.101.2025.JR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu u¿ytkowego przy ul. M³ynarskiej 16 na potrzeby OPS w systemie projektuj i buduj.
Szczegó³owy opis i zakres zamówienia oraz zasady i warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy, oraz programie funkcjonalno - u¿ytkowym stanowi±cych integraln± czê¶æ SWZ.
Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1 600 000,00 z³ przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy.
Celem prawid³owego sporz±dzenia oferty, zaleca siê dokonanie przez Wykonawcê na w³asny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma byæ realizowany przedmiot zamówienia oraz uzyskanie (na swoj± odpowiedzialno¶æ i ryzyko) wszelkich informacji, które mog± byæ istotne dla przygotowania oferty.
Wspólny S³ownik Zamówieñ - Kod CPV
71220000-6, 71320000-7, 79930000-2, 79932000-6, 45000000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45210000-2, 45223000-6, 45261000-4, 45262000-1, 45330000-9, 45311200-2, 45312000-7 , 45314000-1, 45316000-5, 45317000-2, 45320000-6, 45331000-6, 45343000-3, 45312100-8, 45343200-5, 45350000-5, 45351000-2, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45432130-4, 45431000-7, 45432000-4, 45440000-3, 45442000-7, 45450000-6, 45451000-3
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³:
• minimum 1 robotê ogólnobudowlan± polegaj±c± na wykonaniu remontu/przebudowy/modernizacji lokalu lub budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub mieszkalnego, w zakres którgo wchodzi³y roboty budowlane, elektryczne i sanitarne wraz z wykonaniem projektu, o warto¶ci min. 1 600 000,00 z³ brutto.
Powy¿sze do¶wiadczenie mo¿e wynikaæ z:
• jednego kontraktu o warto¶ci 1 600 000,00 z³ (projekt i roboty), lub
• jednego kontraktu na wykonanie projektów w bran¿y budowlanej, sanitarnej, elektrycznej o warto¶ci min. 150 000,00 z³, i jednego kontraktu na wykonanie robót jw. o warto¶ci min.1 450 000,00 z³.
b) dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz legitymuj±cymi siê odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, tj.:
• co najmniej 1 osob± z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeñ
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
• co najmniej 1 osob± z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeñ
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
• co najmniej 1 osob± z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeñ
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
• co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
• co najmniej 1 osob± z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych.
• co najmniej 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
25000,00 pln6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy,stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia
na zasadach okre¶lonych w dokumencie, o którym mowa w pkt 1.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-06 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczaj±ce ¶ciany fundamentowe przyziemia budynku pa³acu w za³o¿eniu pa³acowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badañ fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleñ z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CB¦P (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego du¿ej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieci±tka Jezus.
- ,,¦wiadczenie us³ugi sprz±tania pomieszczeñ PAP"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej - Termomodernizacja SP w Dargini - Modernizacja niskoefektywnych energetycznie ¼róde³ ciep³a wraz z wykonaniem dokumentacji.
- Prace zabezpieczaj±ce ¶ciany fundamentowe przyziemia budynku pa³acu w za³o¿eniu pa³acowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajduj±cy siê przy Klubie Dzieciêcym "Mi¶ Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajduj±cy siê przy Klubie Dzieciêcym "Kolorowy Domek" w ¯ydowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Ko¶cielec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.