eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Pełnienie nadzoru projektowego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa DW 878 od Al. Tadeusza Rejtana w Rzeszowie do ul. Generała Stanisława Maczka



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru projektowego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa DW 878 od Al. Tadeusza Rejtana w Rzeszowie do ul. Generała Stanisława Maczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-964d667c-ee5c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru projektowego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa DW 878 od Al. Tadeusza Rejtana w Rzeszowie do ul. Generała Stanisława Maczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-964d667c-ee5c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.102.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218266,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru projektowego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa DW 878 od Al. Tadeusza Rejtana w Rzeszowie do ul. Generała Stanisława Maczka, obejmującą w zakresie:
- budowę i rozbudowę dróg,
- budowa mostu na rzece Młynówka,
- budowa dwujezdniowej estakady nad linią kolejową Kraków-Medyka,
- budowa mostu na rzece Wisłok,
- budowa ściany oporowej w ciągu ul. Konfederatów Barskich,
- w obszarze nowopowstałych zatok autobusowych budowa urządzeń systemu informacji pasażerskiej (ITS),
- budowa zabezpieczeń wynikających z potrzeb ochrony środowiska,
- usunięcie drzew i krzewów,
- budowa odwodnienia ulicznego wraz z urządzeniami oczyszczającymi,
- budowa oświetlenia ulicznego,
- przebudowa lub zabezpieczenie kolidujących urządzeń obcych: sieci wodno-kanalizacyjnej, sieci gazowej, sieci C.O., urządzeń energetycznych i teletechnicznych nadziemnych i podziemnych,
- rozbiórka obiektów kubaturowych,
- zabezpieczenie linii brzegowej rzeki Wisłok,
- ustawienie dwóch tablic o zmiennej treści wraz ze stacjami meteorologicznymi w pełni zintegrowane z Systemem Obszarowego Sterowania Ruchem Drogowym (SOSRD).

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- stwierdzanie i weryfikacja zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
- ustalanie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych oraz przygotowanie wszelkiej dokumentacji dotyczącej rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych,
- wykonywanie rysunków zamiennych i opracowań dodatkowych na polecenie Zamawiającego,
- zatwierdzania do realizacji dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Zamawiającego,
- opiniowanie możliwości wbudowania wyrobów budowlanych równoważnych pod względem zgodności z dokumentacją projektową,
- uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w radach budowy, spotkaniach, komisjach i naradach technicznych, uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym, cyklicznych pobytach na budowie.

W ramach przedmiotowego zadania planuje się 32 pobytów projektanta na budowie oraz opracowania projektowe w ilości 6 200 jnp.
Uwaga! Łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym musi wynosić co najmniej 10% (natomiast od 1 stycznia 2025r. na poziomie 30%) (art. 68 ust. 3 i 35 ust. 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych tj. Dz. U z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.).
Tam, gdzie w SWZ, zostały wskazane normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99236,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99236,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99236,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mosty Katowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542251045

7.3.3) Ulica: ul. Rolna 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-555

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99236,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy: do 32 miesięcy od podpisania umowy (niemniej jednak w przypadku przekroczenia terminu przez wykonawcę robót budowlanych, wykonawca nadzoru projektowego zobowiązany będzie do świadczenia usługi do czasu zakończenia robót i podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.