eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaPROWADZENIE STOŁÓWKI SZKOLNEJ POPRZEZ ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROWADZENIE STOŁÓWKI SZKOLNEJ POPRZEZ ŚWIADCZENIE USŁUG
ŻYWIENIOWYCH DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROWADZENIE STOŁÓWKI SZKOLNEJ POPRZEZ ŚWIADCZENIE USŁUG
ŻYWIENIOWYCH DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7499ad6f-98d2-4eea-a012-24df783448c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022571/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 [POSTĘPOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ] PROWADZENIE STOŁÓWKI SZKOLNEJ POPRZEZ ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271-1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PROWADZENIE STOŁÓWKI SZKOLNEJ POPRZEZ ŚWIADCZENIE USŁUG
ŻYWIENIOWYCH DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ UL. WINOGRONOWA 36, 55-300 ŚRODA ŚLĄSKA
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SWZ.
3. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w projekcie umowy (Część III SWZ).

Zamawiający informuje, że wymaga wizji lokalnej w dniach 13-18.06.2025 r. w godzinach wcześniej ustalonych z Kierownikiem Świetlicy Szkoły Podstawowej nr 1 w Środzie Śląskiej Panią Wiolettą Janicka, tel. 71 715 88 70 wew. 14, oraz wymaga sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2. Zaświadczenie o odbyciu
wizji, zatwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę należy obowiązkowo złożyć wraz z ofertą.

[POSTĘPOWANIE JEST PROWADZONE W IMIENIU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ]

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 994. 896,00 złotych brutto.

Zgodnie z Rozdziałem XIX - SWZ kryteriami oceny ofert były:
- cena przedmiotu zamówienia- waga kryterium 60%;
- cena za wynajem pomieszczenia kuchni z wyposażeniem- waga kryterium 20%;
- kryteria jakościowe dotyczące realizacji umowy- waga kryterium 20%.

Zamawiający informuje, że cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy IGT POLSKA Marianna Grzelińska, ul. Ścinawska 1, 59-300 Lubin w wysokości 1.262.096,64 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.