eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiRozbiórka budynku gospodarczego i ogrodzenia murowanego usytuowanych przy ul. Teofila Noniewicza 29 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku gospodarczego i ogrodzenia murowanego usytuowanych przy ul. Teofila Noniewicza 29 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/93695b26-4266-4104-8d11-85c84cbacba6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku gospodarczego i ogrodzenia murowanego usytuowanych przy ul. Teofila Noniewicza 29 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e09e6276-4920-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.74 ul. Noniewicza 29 - rozbiórka pozostałości po pomieszczeniach gospodarczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276139/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8816,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku gospodarczego i ogrodzenia murowanego usytuowanych na działce o nr ewid. 11156 w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego
przy ul. Teofila Noniewicza 29 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
2. Obiekty przewidziane do rozbiórki:
1) Budynek gospodarczy murowany z pustaków betonowych, parterowy, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
a) powierzchnia użytkowa - 10,12 m2
b) powierzchnia zabudowy - 13,43 m2
c) kubatura - 38,30 m3
2) Mur ogrodzeniowy z cegły ceramicznej i pustaków betonowych. Podstawowe dane liczbowe:
a) długość - 21,50 m
b) wysokość - 1,60 m; 2,20 m; 2,90 m
c) grubość - 0,25 m
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar robót łącznie.
4. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania materiałów z rozbiórki, materiał pozostaje własnością Wykonawcy.
5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
6. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANTRANS Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Grzegorz Jankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441028368

7.3.3) Ulica: ul. Konińska 8

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.