Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322199/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego nad systemami informatycznymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468340821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego nad systemami informatycznymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2cd3a2b-250d-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135918/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 usługa nadzoru autorskiego nad systemami informatycznymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322199/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.20/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 452626,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór autorski nad systemem informatycznym w skład którego wchodzą system szpitalny HIS (CliniNET), system analizy kosztów leczenia (SakPRO), moduł rozliczeń z NFZ (STER) i system klasy RIS/PACS (NetRaad). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do projektu umowy – załącznik nr 3A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79121100-9 - Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich do oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 543303,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór autorski nad systemem informatycznym Pharmanet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do projektu umowy – załącznik nr 3B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 79121100-9 - Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich do oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 13427,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu do składania ofert tj. do dnia 05.09.2022r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu do składania ofert tj. do dnia 05.09.2022r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Dostawa i montaż siatki zabezpieczającej - ochronnej przed ptakami pod wiaduktem w ciągu DK 70 w Skierniewicach"
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Oddziału Ortopedyczno-Urazowego, Poradni Ortopedyczno-Urazowej oraz Oddziale Rehabilitacji .
- Dostosowanie karkasów do potrzeb użytkowników oraz zagospodarowanie terenu zewnętrznego.
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





