Ogłoszenie z dnia 2025-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00274373/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362189741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KLASZTORNA
1.5.2.) Miejscowość: Chojna
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sgdo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://joomla.sgdo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11255411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4dfc639-ebd1-4683-8c07-90dc6fcb15b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup pojazdu specjalistycznego typu bramowiec lub hakowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGDO/ZP/07/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód ciężarowy typu bramowiec, w liczbie szt. 1 Rocznik nie starszy niż 2015 Przebieg nie większy niż 300 000 km Specyfikacja pojazdu: I. PODWOZIE 1) typ podwozia: dwuosiowy 4x2 2) Podwozie nie starsze niż 2015 rok, 3) Przebieg nie większy niż 300.000 kilometrów 4) Dopuszczalna masa całkowita min. 18 000 kilogramów, 5) Zawieszenie przednie – resor, zawieszenie tylne – pneumatyczne, 6) Przedni i tylny stabilizator, 7) Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota, 8) Silnik o mocy min. 320 KM, 9) Norma emisji spalin min Euro 6, 10) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana, 11) Kabina dwu miejscowa (dzienna), 12) Dodatkowe okno z tyłu kabiny, 13) Dodatkowe oświetlenie ostrzegawcze, 14) Fotel kierowcy amortyzowany z pasem bezpieczeństwa, 15) Fotel pasażera wyposażony w pas bezpieczeństwa, 16) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia, 17) Podgrzewane lusterka zewnętrzne prawe i lewe, 18) Sprawna klimatyzacja, 19) Tachograf cyfrowy z legalizacją, 20) Co najmniej dwa niezależne układy hamowania, 21) Zbiornik oleju napędowego min. 200 litrów, 22) Zbiornik AdBlue min. 20 litrów, 23) Ogranicznik prędkości do 90 km/h, 24) Trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, 25) Min. jeden klin zabezpieczający pojazd przed przemieszczeniem, 26) Zaczep/ hak holowniczy do ciągnięcia przyczepy wraz z wyprowadzeniem elektrycznym oraz pneumatycznym II. URZĄDZENIE BRAMOWE 27) rok produkcji urządzenia nie starszy niż rok produkcji podwozia, 28) obciążenie nominalne ramion z poziomu jezdni min 12.000 kg 29) obciążenie nominalne ramion całkowicie rozłożonych z poziomu jezdni min 7500 kg 30) zabudowa przystosowana do transportu kontenerów typu mulda spełniających normę DIN 30720, DIN 30735 oraz kontenerów KP o poj. min. 10 m3 31) wysuwana drabinka boczna 32) zbiornik oleju o pojemności min 50 l 33) sterowny pneumatycznie hak przechylny z mechanizmem zabezpieczającym 34) zdalne sterowanie urządzeniem bramowym za pomocą pilota bezprzewodowego z funkcją start-stop silnika 35) dwa ramiona nośne wysuwane teleskopowo 36) pojedyncze sterowniki wysięgnika teleskopowego i nóg podporowych 37) skok ramion teleskopowych min 1.300 mm, 38) zawieszenie łańcuchowe z łatwą możliwością skracania lub wydłużania łańcucha 39) manualne ograniczniki ustawienia kontenera z przodu oraz po bokach 40) uchwyty do mocowania łańcuchów zamontowane na platformie; min 3 na stronę 41) deklaracja zgodności WE 5.3. Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do bazy transportowej Zamawiającego, znajdującej się w miejscowości 74-510 Trzcińsko Zdrój, lub w miejscowości 73-115 w Dolice, w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 5.4. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy. 5.5. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 5.6. Wykonawca, co najmniej na 2 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy 5.7. Pojazd musi być kompletny i sprawny technicznie, bez wycieków, luzów, sparciałych węży itp., zarejestrowane w Polsce, z aktualnymi ubezpieczeniami i aktualnymi przeglądami technicznymi, wymienionymi olejami oraz filtrami, przy czym wykonanie przeglądu dostarczanych pojazdów (nadwozia i podwozia) musi być datowane na miesiąc dostawy pojazdów dla Zamawiającego. 5.8. Wraz z pojazdem wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (o ile została wydana), aktualne ubezpieczenie, dokument potwierdzający wykonanie przeglądu/ów technicznych pojazdu podwozia i nadwozia datowane na miesiąc podpisania umowy, dokumenty potwierdzające wykonanie: wymiany filtrów i olejów w pojeździe oznaczone na miesiąc zawarcia umowy a także po dwa komplety kluczyków samochodowych oraz kluczyków do zbiorników (jeżeli występują). 5.9. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 5.10. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 5.11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony pojazd. 5.12. Dla dostarczonego pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia. punkt naprawy wskazany przez Wykonawcę, powinien znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odległości nie większej niż 200 km od bazy Zamawiającego znajdującej się w miejscowości Trzcińsko Zdrój lub w miejscowości Dolice. W przypadku gdy punkt naprawy, warsztat znajduje się w odległości dalszej niż wskazana w tym ustępie, Wykonawca pokryje część kosztów doprowadzenia pojazdu do punktu naprawy, warsztatu przewyższającą wysokość kosztów doprowadzenia pojazdu do punktu naprawy, warsztatu znajdującego się w odległości 200 km;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276504,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martruck Pojazdy Specjalne Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161262
7.3.3) Ulica: Tadeusza Regera 81
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM - 6 SZT W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE - ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- Dostawa fabrycznie nowego lub używanego samochodu ciężarowego typu hakowiec, przeznaczonego do wywozu kontenerów wraz z fabrycznie nową zabudową hakową.
- DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ DO TRANSPORTU ODPADÓW
- "Dostawa fabrycznie nowego dwuosiowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec dla MPGKIM Sp. z o.o."
- Zakup używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samojezdnego pojazdu wielofunkcyjnego do prac komunalnych z funkcją zamiatarki chodnikowej oraz z funkcją myjącą powierzchni chodnikowych z osprzętem do zimowego ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.