Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja, druk i wysyłka folderów informacyjno-promocyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KOORDYNACJI PROJEKTÓW ŚRODOWISKOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140738585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223187082
1.5.8.) Numer faksu: 22 318 70 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@ckps.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ckps.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja, druk i wysyłka folderów informacyjno-promocyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56fa4a7c-27ff-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00058526/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Aktualizacja i dodruk folderów z 4 projektów JRP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.270.62.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 480083,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72834,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Aktualizacja treści i grafiki 4 folderów, każdy w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), która polegać będzie na zmianach do 15-20% zawartości folderów wg wskazań Zamawiającego, przede wszystkim w zakresie: zmiany logo, danych liczbowych, drobnych korekt językowych, wymiana niektórych zdjęć, zmiany grafiki – dane na mapach itp.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79952,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121500,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa produktu leczniczego Nintedanib.
- Zakup i dostawa 4 sztuk urządzeń oświetleniowych profilowych - LED typu "ruchoma głowa" na potrzeby Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.
- Dostawa tabletów
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali - O/Kraków, O/Wrocław, O/Warszawa 2026
- Aktualizacja i wdrożenie zmian w Systemie Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2023 w Ministerstwie Aktywów Państwowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry karcianej"
- Wykonanie oraz dostawa kalendarzy promocyjnych potrzebnych do promocji województwa lubelskiego
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie II
- Usługa wykonania maskotek "Miś Ufniś" wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.