Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316213/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych - Napoje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Świnoujście S.A.
1.3.) Oddział zamawiającego: Uzdrowisko Świnoujście S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 3760
1.5.8.) Numer faksu: 913212314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9eb6384-22c8-11ed-9071-8637ea33a6f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych - Napoje2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9eb6384-22c8-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00130616/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa art. ogólnospożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316213/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/UŚ/AO/08/2022-N
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76754,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów w asortymencie i ilości określonej w załączniku 1a do SWZ.
Dostawa będzie realizowana do punktu wskazanego przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1a do SWZ był dostarczony w opakowaniach bez uszkodzeń mechanicznych z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ oraz niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111171,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111171,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Plan Ogólny dla Gminy Miasto Świnoujście"
- Wymiana nakładki żywiczno - bazaltowej na pokładzie samochodowym promu Bielik II
- Wywóz odpadów ulegających biodegradacji kat. 3
- USŁUGI MEDYCZNE NA 2026 ROK W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA KADRY I PRACOWNIKÓW WOJSKA KOMENDY PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ICH ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Odbiór odpadów z budynków, budowli i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu w 2026 roku
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





