Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i wywóz niesegregowanych, segregowanych odpadów komunalnych z terenu obsługi 24 WOG Giżycko – m. Szeroki Bór i m. Rostki (teren poligonu)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.prokopczuk@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i wywóz niesegregowanych, segregowanych odpadów komunalnych z terenu obsługi 24 WOG Giżycko – m. Szeroki Bór i m. Rostki (teren poligonu)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca05780c-d518-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006499/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Odbiór i wywóz niesegregowanych, segregowanych odpadów komunalnych z terenu obsługi 24 WOG Giżycko -m. Szeroki Bór i m. Rostki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160922/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/WR/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 97893,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z Ustawą Prawo Ochrony Środowiska, Ustawą o odpadach i Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktami wykonawczymi do powyższych ustaw oraz wojewódzkimi planami gospodarki odpadami;
2. Wykonawca jest obowiązany posiadać
- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych , określony w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późniejszymi zmianami)
- oraz nadany numer rejestrowy w rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dn. 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem.
3. Zaświadczenia o dokonaniu wpisu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
4. W zakres usługi wchodzi odbiór odpadów i przetransportowanie ich do utylizacji lub składowania w ilościach szacunkowych określonych w zestawieniach cenowych, odpowiednio dla każdego zadania przy użyciu sprzętu Wykonawcy; pojemniki na odpady komunalne zapewnia Zamawiający o pojemności 1100 l.
5. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie z częstotliwością ustaloną wg potrzeb danej Sekcji Obsługi Infrastruktury lub na podstawie pisemnego (email, fax) zgłoszenia Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury lub osoby przez niego upoważnionej w terminie 48h, szacunkowo w miesiącu: m. Szeroki Bór: frakcja zmieszane – 4 szt., frakcja papier - 2 szt., frakcja szkło – 1 szt., frakcja metale i tworzywa sztuczne – 4 szt.; m. Rostki (teren poligonu) odbiór odpadów wg potrzeb.
6. Przewiduje się możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy do wysokości 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w niniejszej umowie na skutek zwiększenia ilości odpadów komunalnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
7. Wykonawca obowiązany jest posiadać tabor samochodowy przystosowany do wywozu nieczystości i obsługi wystawionych pojemników.
8. Zgodnie z ustawą o odpadach art. 66, pkt. 4 ppkt 1a: 4. Obowiązek prowadzenia ewidencji odpadów nie dotyczy: 1) wytwórców: a) odpadów komunalnych.
9. Do obowiązku wykonawcy należy wystąpienie do dowódcy jednostki wojskowej właściwego ze względu na miejsce świadczenia usługi o przepustki wstępu na teren wojskowy dla pracowników i zezwolenia na wjazd pojazdów zaangażowanych w realizację usługi.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie uzyska w związku z wykonywaniem prac, a także do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019.742 t.j.) pod rygorem zerwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105725,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105725,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105725,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorostwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000795
7.3.3) Ulica: ul. Tęczowa 2
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI-SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI-SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105725,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-02 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SYSTEMATYCZNYM OPRÓŻNIANIU ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- "Zakupy inwestycyjne w ramach zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - dostawa fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych.
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanych w rejonie działania 24 WOG Giżycko w 2026 roku.
- Zakup, konfiguracja, wdrożenie oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Giżycku w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa wyposażenia siłowni do COS-OPO w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 32/25 Usługa odbioru odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbioru odpadów komunalnych segregowanych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2026 roku z kompleksów znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania, dostarczania i dowożenia całodziennego wyżywienia dla 56 mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





