eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica 159

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334726200

1.5.8.) Numer faksu: 334726262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,128704,eba6f488931dd463917047bb9c5f18f4.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c17a6987-faf5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025128/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2907015,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty i przebudowy dróg w sołectwach Bielowicko, Biery, Grodziec, Iłownica, Jasienica, Landek, Łazy, Roztropice, Świętoszówka i Wieszczęta:

1) Remont drogi gminnej nr 490176S („Grabowa”) w sołectwie Bielowicko
2) Remont drogi gminnej nr 490121S („J.Bożka”) w sołectwie Biery
3) Remont drogi gminnej nr 490120S („Sportowa”) w sołectwie Biery
4) Przebudowa drogi gminnej nr 490148S („Siedlacza”) w sołectwie Grodziec
5) Remont drogi gminnej nr 490245S („Kwiatowa”) w sołectwie Iłownica
6) Przebudowa drogi gminnej nr 490041S („Zdrowotna”) w sołectwie Jasienica
7) Remont drogi gminnej nr 490111S (w sąsiedztwie RSP) w sołectwie Jasienica
8) Remont drogi gminnej nr 490016S („Długa”) w sołectwie Jasienica
9) Remont drogi wewnętrznej na działce ew. nr 1614 („Jodłowa”) w sołectwie Jasienica
10) Remont drogi wewnętrznej na działce ew. nr 402/21 (w sąsiedztwie sklepu Biedronka) w sołectwie Jasienica
11) Remont drogi gminnej nr 490264S („Kolonia”) w sołectwie Landek
12) Remont drogi gminnej nr 490194S („Kamieniec”) w sołectwie Łazy
13) Remont drogi gminnej nr 490228S („Siedlacza”) w sołectwie Roztropice
14) Remont drogi gminnej nr 490141S („Ogrodowa”) w sołectwie Świętoszówka
15) Przebudowa drogi gminnej nr 490215S („Słoneczna”) w sołectwie Wieszczęta

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ
- kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik nr 1a – dla części 1 zamówienia i 1b – dla części 2 zamówienia), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik nr 3 do SWZ)
- przedmiary i specyfikacje techniczne (stanowiące załącznik nr 7 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 1499219,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remonty i przebudowy dróg w sołectwach Mazańcowice, Międzyrzecze Górne, Międzyrzecze Dolne i Rudzica
1) Remont drogi gminnej nr 490466S („Widokowa”) w sołectwie Mazańcowice
2) Remont drogi wewnętrznej na działkach ew. nr 2738; 1502/4; 1494/13 („Bałkan”)
w sołectwie Mazańcowice
3) Remont drogi wewnętrznej na działce ew. nr 239/43 („Klonowa”) w sołectwie Mazańcowice
4) Remont drogi gminnej nr 490333S („Radosna”) w sołectwie Międzyrzecze Dolne
5) Remont drogi gminnej wewnętrznej na dz.ew nr 136 (boczna od „Tartacznej”) w sołectwie Międzyrzecze Dolne
6) Remont drogi gminnej nr 490432S („Stawowa”) w sołectwie Międzyrzecze Górne
7) Przebudowa drogi gminnej nr 490391S („Huberta”) w sołectwie Międzyrzecze Górne
8) Remont drogi gminnej nr 490449S („Elektryków”) w sołectwie Międzyrzecze Górne
9) Remont drogi gminnej nr 490286S („Spółdzielcza”) w sołectwie Rudzica
10)Remont drogi gminnej nr 490275S („św. Jana”) w sołectwie Rudzica
11)Remont drogi gminnej nr 490310S („Słonecznikowa”) w sołectwie Rudzica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 1407795,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1724918,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1724918,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1724918,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276291970

7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1724918,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1628119,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1628119,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1628119,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276291970

7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1628119,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.