eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutówko › Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutówko 18

1.5.2.) Miejscowość: Lutówko

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-407

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 388 47 22

1.5.8.) Numer faksu: 52 388 47 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.lutowko@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lutowko.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca9c2e57-eb53-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070714/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby nadleśnictwa w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa, Lutówko 18, 89-407 Lutówko, zwanej dalej: „Siedzibą Nadleśnictwa”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonywanie usług sprzątania, utrzymania w czystości i stałej gotowości do użytkowania pomieszczeń Siedziby Nadleśnictwa oraz porządkowania terenu wokół siedziby, w tym w szczególności:

A. Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym obejmuje:
- pomieszczenia biurowe – 329,60 m2,
- komunikacja – 123,60 m2,
- pomieszczenia sanitarne – 25,90 m2,
- świetlica wraz z zapleczem – 86,6 m2,
- kancelaria tajna – 4,62 m2; magazyn broni – 3,13 m2; kasa – 6,00 m2;
- serwerownia - 10,20 m2
- archiwum – 38,24 m2,
- piwnica – 91,56 m2.
Szczegółowy zakres czynności do wykonania obejmuje:
• pomieszczenia biurowe:
- codziennie: zamiatanie i mycie podłóg, czyszczenie biurek i innych mebli, opróżnianie koszy na śmieci, zamykanie i otwieranie pomieszczeń,
- w miarę potrzeb: czyszczenie urządzeń elektrycznych (czajniki, lampy, gniazdka, wyłączniki), aparatów telefonicznych, drzwi, pielęgnacja kwiatów doniczkowych oraz ciętych, odkurzanie krzeseł i foteli tapicerowanych, pranie obrusów, opróżnianie worków z niszczarek,
- trzy razy w roku (wiosna, lato, jesień): mycie okien, ram okiennych oraz moskitier, parapetów, grzejników.
• komunikacja w budynku:
- codziennie: zamiatanie i mycie podłóg, posadzek oraz stopni schodowych, czyszczenie szyb w drzwiach, mebli, pielęgnowanie kwiatów,
- trzy razy w roku (wiosna, lato, jesień): mycie okien, ram okiennych oraz moskitier, parapetów, grzejników, czyszczenie urządzeń elektrycznych /lampy, wyłączniki, gniazdka, itp./,
• pomieszczenia sanitarne:
- codzienne mycie urządzeń sanitarnych, posadzek i ścian zmywalnych, czyszczenie drzwi i luster, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie na bieżąco środków chemicznych i jednorazowego użytku takich jak: papier toaletowy, mydło w płynie, płyn do naczyń, kostki toaletowe, ręczniki jednorazowe, środki zapachowe, w celu zapewnienia ich ciągłej dostępności,
- trzy razy w roku (wiosna, lato, jesień): mycie okien, ram okiennych oraz moskitier, kratek wentylacyjnych, grzejników, lamp, itp.
- w razie potrzeby: udrażnianie podejść kanalizacyjnych i syfonów urządzeń sanitarnych.
• świetlica z zapleczem kuchennym:
- raz w tygodniu mycie kuchenki mikrofalowej, piekarnika,
- w razie potrzeby: przygotowanie i mycie filiżanek w dniach sesji i narad, odkurzanie i mycie podłóg, czyszczenie stołów, krzeseł oraz pozostałych mebli, pranie obrusów,
- trzy razy w roku (wiosna, lato, jesień): mycie okien, ram okiennych oraz moskitier, grzejników, czyszczenie osprzętu elektrycznego, konserwacja i froterowanie podłogi,
- zaplecze kuchenne – bieżące utrzymanie czystości.
• archiwum (w obecności osoby wyznaczonej przez Zleceniodawcę - sprawującej nadzór nad archiwum)
- sprzątanie pomieszczenia dwa razy do roku: mycie i konserwacja podłogi, mycie okien, ram okiennych oraz moskitier, drzwi, mebli, czyszczenie urządzeń elektrycznych /lampy, wyłączniki, gniazdka, itp./.
• pomieszczenie serwerowni, kasy, kancelarii niejawnej, magazynu broni (czynności wykonywane w obecności administratora, strażnika leśnego lub kasjera),
- raz na dwa tygodnie: zamiatanie i mycie podłóg, czyszczenie mebli i parapetów, drzwi, czyszczenie urządzeń elektrycznych /lampy, wyłączniki, gniazdka, itp./,
- trzy razy w roku (wiosna, lato, jesień): mycie okien, ram okiennych oraz moskitier, grzejników, lamp, itp.,
• pomieszczenia piwniczne - sprzątanie pomieszczeń dwa razy do roku (oraz każdorazowo na polecenie Zleceniodawcy): mycie i konserwacja posadzek, mycie okien, ram okiennych oraz moskitier, drzwi, grzejników, czyszczenie urządzeń elektrycznych /lampy, wyłączniki, gniazdka, itp./,
• w razie potrzeby: sprzątanie po drobnych naprawach, wykonanie innych prac zleconych np.: wiercenie otworów w ścianach, itp.,

B. Kompleksowa pielęgnacja i sprzątanie terenu w otoczeniu budynku biurowego nadleśnictwa:
- koszenie trawników, rozrzucanie ziemi z kretowisk (wymagane bieżące utrzymanie) – 5 680,00 m2,
- przycinanie i pielenie żywopłotu – 158,00 m,
- koszenie kosą lub wykaszarką terenów zielonych (cztery razy w roku) – 3 400,00 m2,
- zamiatanie placu przed budynkiem biura oraz chodnika i jezdni przy krawężniku drogi powiatowej (wymagane bieżące utrzymanie) – 1 500,00 m2,
- zamiatanie placu garażowego (trzy razy w roku) – 346,00 m2,
- wygrabianie trawników i parku (dwa razy w roku) – 6 300,00 m2,
- odśnieżanie i likwidowanie gołoledzi (wymagane bieżące utrzymanie) – 1 846,00 m2,
- utrzymanie placu przy chłodniach (grabienie liści, bieżące utrzymanie),
- utrzymanie placu przy stacji ładowania samochodów elektrycznych (grabienie liści, bieżące utrzymanie),
- mycie i usuwanie zabrudzeń z tablic: informacyjnych, edukacyjnych, turystycznych, itp. ( przyjemniej raz w roku),
- sadzenie kwiatów i krzewów ozdobnych (materiał sadzeniowy zabezpiecza Zamawiający). Kwiaty przed wejściem do budynku biura Nadleśnictwa muszą kwitnąć przez cały okres wegetacji.
W przypadku zaniedbania pielęgnacji kwiatów przez Wykonawcę, zobowiązany on jest do zakupu na swój koszt nowych kwiatów,
- utrzymanie i pielęgnacja nasadzeń na terenie objętym Zamówieniem, łącznie z nowopowstałym w trakcie trwania umowy,
- podcinanie nisko zwisających gałęzi oraz zbieranie leżących gałęzi z całego terenu (na bieżąco),
- czyszczenie rynien oraz utrzymanie w sprawności technicznej (budynek administracyjny i garażowy),
- udrożnianie wodościeków z liści, gałęzi i piasku itp.,
- wykaszanie trawy wokół stawu zlokalizowanego za budynkiem gospodarczym,
- wykaszanie trawy wokół ogrodzeń na szerokość minimum 0,50 m.

III. Szczegółowe wymogi dotyczące zamówienia:
- Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania całości przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji listę osób, które chce skierować do realizacji przedmiotu umowy.
- Każdorazowa zmiana osób biorących udział w realizacji umowy wymaga złożenia pisemnego wniosku ze strony Wykonawcę w terminie 3 dni przed planowaną zmianą osób biorących udział w realizacji zobowiązań umowy.
- Każda nowa osoba wprowadzona do realizacji umowy wymaga uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. W razie braku akceptacji Wykonawca ma obowiązek przedłożenia innej osoby do akceptacji. Zamawiający ma również prawo wycofania akceptacji w trakcie realizacji umowy.
- Zawartości z opróżnianych koszy Wykonawca musi utylizować we własnym zakresie -Wykonawca przedstawi zawarta umowę z odbiorca śmieci na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ponosi koszty wywozu zgrabionych liści, skoszonej trawy i zebranych gałęzi.
- Pomieszczenia biurowe muszą być otwarte w dni robocze oraz dni wskazane jako pracujące przez Zamawiającego( np.: pracująca sobota) o godz. 645, a o godz. 1500 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć obiekt przed osobami postronnymi, w trakcie realizacji zamówienia.
- Potrzebne do realizacji zamówienia narzędzia, materiały oraz środki zabezpiecza Wykonawca.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu prac których częstotliwość określona jest jako „raz w tygodniu”, „raz w miesiącu” lub kilka „razy w roku” podając kolejny tydzień miesiąca lub miesiąc roku, w którym wykona te prace.
- Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia pomieszczeń i budynku biura przed dostępem osób postronnych podczas sprzątania. W budynku nie mogą przebywać żadne osoby postronne, z wyjątkiem osoby sprzątającej, pracowników Zamawiającego lub osoby pełniącej dyżur w PAD. Po zakończeniu sprzątania zobowiązany jest zamknąć okna oraz drzwi na klucz i włączyć system alarmowy budynku ( klucze do budynku i pomieszczeń oraz kod do uzbrojenia i rozbrojenia zostanie przekazany protokolarnie przez Sekretarza nadleśnictwa w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy).
- Zamawiający wymaga by Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia dla części „ B” dysponował niżej wymienionym sprzętem:
- kosa spalinowa,
- traktorek do koszenia trawy lub kosiarka spalinowa,
- odśnieżarka spalinowa,
- zamiatarka spalinowa.
- Każda z części będzie stanowiła odrębną pozycję na fakturze lub Wykonawca wystawi dwie odrębne faktury na realizację każdej z części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

90910000-9 - Usługi sprzątania

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147132,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147132,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147132,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Twardy Zakład Usług Leśnych "DĄB"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 093224840

7.3.3) Ulica: Lutówko

7.3.4) Miejscowość: Lutówko

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147132,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-16 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.