Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00252486/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025-lipiec 2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Baniach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00100317600000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Banie
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole.banie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolebanie.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53cb502c-333f-40a2-9c8d-2a18ffe51f5b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025-lipiec 2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53cb502c-333f-40a2-9c8d-2a18ffe51f5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035105/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025 - lipiec 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PB.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 1: NABIAŁPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy nabiału. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu w godz. od 6.30 do 13.00.
1. Masło, zawartość tłuszczu mleka min. 82%, bez dodatków i konserwantów, aʼ 200g szt. 1680
2. Mleko krowie UHT 3,2%, możliwość ponownego zamknięcia, aʼ 1l szt. 4800
3. Śmietana 18% homogenizowana, gęsta, aʼ 1 l szt. 150
4. Śmietana 36% (kartonik) świeża bez dodatków i konserwantów, bez dodatku karagenu, aʼ 1 l szt. 72
5. Śmietana UHT 18%, aʼ 1l szt. 297
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 43076,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 2: PRZETWORY NABIAŁOWEPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy przetworów nabiałowych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu w godz. od 6.30 do 13.00.
1. Jogurt naturalny, bez mleka w proszku, bez substancji słodzących, skład: mleko pasteryzowane, kultury bakterii jogurtowych, a’ 350 ml szt. 400
2. Ser żółty dojrzewający, min 25% tłuszczu zwierzęcego typu Gouda, plastry kg 108
3. Twaróg biały, półtłusty, świeży bez konserwantów kg 135
4. Ser Mozarella wiórki kg 18
5 Serek wiejski granulowany, a’ 200g szt. 180
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 8481,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 3: PIECZYWOPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy pieczywa. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony codziennie w godz. od 6.30 do 7.30.
1. Bułka pszenna, aʼ 50 g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 1850
2. Bułka maślana, a’ 70g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 1000
3. Chleb pszenny zwykły, aʼ 600 g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 700
4. Chleb wieloziarnisty, a’700 g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 200
5. Chleb graham, a’ 500g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 80
6. Rogal maślany, aʼ 70 g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 400
7. Rogal wyborowy, a’ 80 g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 400
8. Bułka drożdżówka z owocami, aʼ 100g, bez dodatku sztucznych aromatów szt. 200
9. Kawiorka, a’ 300g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 350
10. Chałka, a’ 350g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 180
11. Bułka sojowa, a’ 80g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 200
12. Pączek z dżemem, a’ 70 g, bez dodatku sztucznych aromatów szt. 250
13. Paluch maślany, a’70 g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy – środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 200
14. Chleb żytni,a’500g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 200
15. Chleb orkiszowy, a’500g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 100
16. Bułka wieloziarnista, a’ 70g, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 17279,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 4: PRZETWORY SYPKIEPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 4 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy przetworów sypkich. Dostawa przetworów sypkich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00.
1. Kasza burgul, a’ 1kg kg 35
2. Kasza gryczana, a’ 1kg kg 20
3. Kasza jęczmienna, a’ 1kg kg 25
4. Kasza kuskus, a’ 1kg kg 15
5. Kasza manna, a’ 1kg kg 30
6. Kasza pęczak, a’ 1 kg kg 40
7. Kasza jaglana, a’ 1kg kg 20
8. Makaron kokardki – mąka pszenna, a’ 5kg kg 35
9. Makaron łazanki - mąka pszenna, a’ 5kg kg 30
10. Makaron nitka - mąka pszenna, a’ 5 kg kg 40
11. Makaron świderki - mąka pszenna, a’5kg kg 120
12. Makaron rurka – mąka pszenna, a’5 kg kg 55
13. Mąka pszenna typ 500, a’ 1kg kg 390
14. Mąka ziemniaczana, a’ 1kg kg 5
15. Płatki kukurydziane, bez dodatku cukru, bez glutenu, a’ 1kg kg 45
16. Płatki owsiane, a’ 1kg kg 35
17. Płatki pszenne ekstrudowane, a’ 1kg kg 35
18. Płatki ryżowe, a ‘ 1kg kg 35
19. Ryż, a’ 5kg kg 120
20. Cukier biały kryształ, a’ 1kg kg 300
21. Cukier puder kg 5
22. Sól drobna, a’ 1kg kg 130
23. Mąka kukurydziana, a’ 1kg kg 7
24. Bułka tarta kg 42
25. Ryż brązowy ,a’ 1 kg bez ciał obcych kg 25
26. Soczewica czerwona, a’ 1kg bez ciał obcych kg 20
27. Mąka orkiszowa, a’1kg kg 20
28. Mąka krupczatka, a’ 1kg kg 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 11342,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 5: PRZYPRAWY, PRZETWORY, PRODUKTY STRĄCZKOWEPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 5 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy przypraw, przetworów, produktów strączkowych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00.
1. Budyń czekoladowy, z naturalnych składników, bez dodatków sztucznych aromatów i barwników kg 25
2. Budyń waniliowy, z naturalnych składników, bez dodatków sztucznych aromatów i barwników kg 25
3. Cukier wanilinowy kg 10
4. Dżem wiśniowy, bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo- fruktozowego, zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 12
5. Dżem brzoskwiniowy, bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 30
6. Dżem truskawkowy, bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 30
7. Wafle ryżowe, aʼ 110 g szt. 160
8. Fasola Jaś kg 42
9. Groch łuskany kg 18
10. Ananas w plastrach w syropie a’ 565 g. szt. 36
11. Herbata mięta 100% liście mięty (saszetka) szt. 330
12. Herbata rumianek (saszetka) szt. 240
13. Herbata czarna (saszetka) szt. 480
14. Herbata truskawkowa - susz truskawkowy min 40% (saszetka) szt. 390
15. Kakao gorzkie extra ciemne, zawartość tłuszczu kakaowego 10- 12%, a’ 150 g szt. 96
16. Rozpuszczalna kawa zbożowa min. 70% zbóż, a’ 150 g szt. 72
17. Kisiel truskawkowy kg 19
18. Kisiel cytrynowy kg 19
19. Kisiel żurawinowy kg 14
20. Galaretka truskawkowa kg 14
21. Galaretka pomarańczowa kg 13
22. Galaretka wiśniowa kg 10
23. Migdały kg 1
24. Orzech włoski kg 1
25. Orzech nerkowca kg 36
26. Morela suszona kg 31
27. Jabłka suszone, aʼ 18 g szt. 300
28. Rodzynki kg 2
29. Pestki dyni kg 3
30. Żurawina suszona kg 38
31. Koncentrat pomidorowy 30% pasteryzowany, bez sztucznych barwników i konserwantów, a’800g szt. 120
32. Ketchup łagodny, bez konserwantów, zagęstników, polepszaczy, zawartość pomidorów 185g na 100g produktu gotowego. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji konserwujących, regulatorów kwasowości), bez dodatku skrobi modyfikowanej, octu spirytusowego, sztucznych. aromatów i barwników, a’ 1l szt. 38
33. Musztarda stołowa, a’ 1l szt. 7
34. Konfitura jagodowa kg 10
35. Powidła śliwkowe min. 150 g owoców na 100g gotowego produktu. bez dodatku substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego,, bez dodatku chemicznych substancji . kg 10
36. Kwasek cytrynowy a’1 kg kg 3
37. Liść Laurowy – zioła wysokiej jakości, a’ 100 g opak. 10
38. Lubczyk suszony– zioła wysokiej jakości, a’ 100 g opak. 5
39. Majeranek suszony- zioła wysokiej jakości, a’ 100g opak. 7
40. Oregano, a’100 g opak. 8
41. Miód pszczeli wielokwiatowy, a’ 1 l szt. 54
42. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, 100 % rafinowany, filtrowany na zimno, a’ 5l szt. 69
43. Papryka mielona słodka, a’ 1 kg szt. 10
44. Pieprz mielony czarny, a’ 1 kg szt. 5
45. Czosnek granulowany, a’ 1kg szt. 8
46. Curry, a’1 kg szt. 2
47. Pieprz cytrynowy kg 1
48. Ziele angielskie, a’100 g opak. 14
49. Chrupki kukurydziane, a’50 g szt. 240
50. Fasola czerwona puszka,, a’400 g szt. 40
51. Kukurydza puszka, a’400 g szt. 45
52. Mus owocowy 100 % owoców, tubka, bez cukru, a’100 g. szt. 330
53. Chrzan tarty kg 6
54. Żur - w składzie tylko: zakwas żytni, mąka razowa, czosnek, a’300 ml szt. 44
55. Sałatka Szwedzka słodka, a’ 2500g szt. 49
56. Sos sojowy ciemny l 3
57. Szczaw konserwowy pasteryzowany, w składzie tylko szczaw, sól, a’ 2500 g szt. 30
58. Orzech laskowy kg 1
59. Drożdże świeże, opakowanie a’ 100g szt. 12
60. Bazylia a’1 kg, zioła wysokiej jakości, system utrzymania aromatu, specjalne wielowarstwowe szczelne opakowania kg. 2
61. Majonez składający się z : oleju rafinowanego , musztardy, wody i żółtek jaj kurzych 700 ml, opakowanie szklane, bez zawartości chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie regulatorów kwasowości, przeciwutleniaczy) i octu spirytusowego szt. 7
62, Zioła prowansalskie a’1 kg, opakowanie szczelne pozwalające zachować aromat kg. 2
63. Biszkopty bez cukrowe a’ 1 kg, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji słodzących, emulgatorów, substancji spulchniających tj. węglan amonu, węglan sodu ), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego opak. 4
64. Brzoskwinie puszka masa netto 820 g, puszka nie może mieć zarysowań i wgnieceń szt. 8
65. Ciastka owsiane, a’1 kg, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji słodzących, emulgatorów, substancji spulchniających tj. węglan amonu, węglan sodu ), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego szt. 7
66. Ciastka zbożowe, a’ 1kg, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji słodzących, emulgatorów, substancji spulchniających tj. węglan amonu, węglan sodu ), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego szt. 3
67. Groszek konserwowy 400g, zielony w zalewie przeźroczystej, bez zarysowań i wgnieceń szt. 10
68. Groszek ptysiowy, a’ 200g, bez chemicznych dodatków do żywności, sztucznych aromatów i barwników opak. 20
69. Herbatniki 100 g, bez zawartości chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających: węglan amonu, węglan sodu, substancji konserwujących), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego szt. 250
70. Cieciorka ( ugotowana około 800g, w składzie tylko: cieciorka, woda i sól, bez dodatków i konserwantów) opak. 10
71. Gałka muszkatałowa mielona, a ‘100g opak. 10
72. Sól ziołowa, a’1kg kg 1
73. Cynamon mielony, a’ 100g opak. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 28484,46 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 6: WARZYWA I OWOCEPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 6 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy warzyw i owoców. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 raz w tygodniu w godz. od 6.30 do 12.00.
1. Arbuz czerwony, gat. I, bez przebarwień, świeży i dojrzały kg 325
2. Banan żółty, gat. I, twarde, kolor żółty, bez przebarwień kg 450
3. Borówka amerykańska, świeża kg 60
4. Brokuł świeży, gat. I, bez wykwitów kg 22
5. Brzoskwinia, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń, świeże i dojrzałe kg 27
6. Buraki czerwone, gat. I, bez zanieczyszczeń kg 200
7. Botwina, gat. I, świeża szt. 50
8. Batat, gat. I, bez zanieczyszczeń kg 20
9. Cebula, gat. I kg 205
10. Cebula czerwona gat. I kg 15
11. Cukinia kg 120
12. Cytryna, gat. I kg 30
13. Papryka czerwona świeża, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 150
14. Czosnek polski główka kg 3
15. Gruszka, gat. I, jednakowej wielkości, waga ok. 150 g, dojrzała, bez przebarwień kg 270
16. Dynia piżmowa kg 6
17. Jabłko krajowe "Lobo" lub "Cortland", gat. I, jednakowej wielkości, waga ok. 150g, dojrzałe, bez przebarwień i odgnieceń kg 400
18. Kalafior świeży, gat. I, bez wykwitów szt. 40
19. Kalarepa, gat. I waga ok. 250 g kg 13
20. Kapusta biała główka, gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 76
21. Kapusta biała młoda główka gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 80
22. Kapusta czerwona gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 20
23. Kapusta biała kiszona, niezakwaszona chemicznie, bez dodatku octu w zamykanym wiaderku kg 150
24. Kapusta pekińska główka, gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 42
25. Kiełki słonecznika lub lukrecji, lub rzodkiewki, gat. I, a ʼ50 g szt. 94
26. Kiwi, gat. I, dojrzałe, bez odgnieceń szt. 390
27. Koper zielony, świeży, pęczek waga ok. 70-100g szt. 330
28. Malina, gat. I, świeża, bez przebarwień i odgnieceń kg 15
29. Mandarynka gat. I, bez pestek, słodka, cienka skórka, waga ok. 100-120g kg 210
30. Marchew korzeń, gat. I, bez przebarwień, średniej wielkości kg 470
31. Melon żółty, gat. I, bez przebarwień i zagnieceń szt. 170
32. Natka pietruszki, świeża, pęczek min. 10 sztuk,70-100 g szt. 480
33. Nektarynka, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 85
34. Ogórek zielony świeży, gat. I, prosty, bez odgnieceń kg 220
35. Ogórek kwaszony, średniej wielkości, nie zakwaszany chemicznie bez dodatku octu w zamykanym wiaderku kg 60
36. Kaki świeże, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń szt. 300
37. Pieczarki białe świeże, młode, średniej wielkości gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 90
38. Pietruszka korzeń gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 180
39. Pomarańcza, gat. I, słodka, cienka skórka, waga ok.150g 1 szt. kg 100
40. Pomidor malinowy, gat. I, świeży, twardy, średniej wielkości, bez przebarwień i odgnieceń kg 55
41. Pomidor koktajlowy typu cherry, a’250g op. 78
42. Por świeży, gat. I szt. 350
43. Rzodkiewka gat. I kg 134
44. Sałata zielona, gat. I, duże główki szt. 150
45. Seler korzeń świeży, gat. I, bez przebarwień kg 150
46. Szczypior świeży, gat. I, pęczek min 10 sztuk szt. 160
47. Śliwka, świeża, gat. I kg 100
48. Truskawka, świeża, gat. I kg 50
49. Winogrono jasne i ciemne, dojrzałe, bez przebarwień i odgnieceń kg 15
50. Ziemniak kg 5200
51. Figa, gat. I szt. 80
52. Rukola myta, aʼ 100g opak. 14
53. Awokado gat. I, bez przebarwień, świeże i dojrzałe szt. 20
54. Chrzan kg 1
55. Limonka kg 10
56. Pomelo, gat. I, świeży, dojrzały szt. 27
57. Rzodkiew biała gat. I bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych kg 40
58. Ziemniak młody, gat. I bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych kg 500
59. Lubczyk świeży pęczek (około 100 g)
szt. 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 59316,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 7: MIĘSO I WĘDLINYPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 7 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mięsa i wędlin. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony codziennie w godz. od 6.30 do 8.00.
1. Filet z piersi kurczaka, mięso świeże, nie mrożone, bez skóry, połówki bez ścięgien, kości i chrząstek kg 450
2. Filet z indyka, świeży, nie mrożony, bez skóry, bez kości kg 50
3. Kiełbasa krakowska sucha min. 130 g mięsa wieprzowego w 100g, aʼ 120g szt. 60
4. Kiełbasa śląska, min. 70% mięsa wieprzowego, średnio rozdrobniona, peklowana wędzona, parzona kg 107
5. Korpus drobiowy, świeży, nie mrożony kg 90
6. Kości wieprzowe wędzone kg 20
7. Kura rosołowa kg 25
8. Łopatka wieprzowa bez kości mięso świeże, nie mrożone, bez ścięgien i tkanki tłuszczowej kg 400
9. Kiełbasa biała surowa, skład: mięso wieprzowe 100%, czosnek, przyprawy naturalne kg 80
10. Parówki drobiowe ( min. 90 % mięsa) kg 60
11. Schab bez kości, mięso świeże, nie mrożone kg 250
12. Skrzydło z indyka, mięso świeże, nie mrożone kg 130
13. Szponder, mięso wołowe, świeże, nie mrożone kg 18
14. Szynka gotowana, plastry, mięso wieprzowe min. 75%, aʼ 100g szt.
55
15. Szynka wieprzowa surowa bez kości "kulka", mięso świeże - nie mrożone, element pozbawiony kości i tkanki tłuszczowej, bez ścięgien kg 500
16. Wątróbka drobiowa kg 50
17. Ćwiartka z kurczaka wędzonego (udziec + pałka) kg 20
18. Pałka z kurczaka, mięso świeże, nie mrożone kg 250
19. Boczek wędzony /parzony, bez dodatków białkowych, utleniaczy, chemicznych, konserwujących, przeciwutleniaczy, wzmacniaczy smaku, stabilizatorów, regulatorów kwasowości, emulgatorów), sztucznych aromatów kg 60
20. Pasztet z indyka (min. 55% mięsa z indyka) kg 10
21. Pasztet z fileta drobiowy, zapiekany (surowce drobiowe min. 55 %) kg 27
22. Polędwica Sopocka , plastry, min. 75% mięsa, zawartość tłuszczu nie więcej niż 10 g na 100 g, aʼ 100g szt. 120
23. Polędwica z kurczaka, plastry (97% mięsa ), aʼ100g szt. 100
24. Pierś z indyka gotowana, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie a’ 100g szt. 100
25. Polędwica miodowa, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, a’ 100g szt. 80
26. Schab biały, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, a’100g szt. 80
27. Schab pieczony, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie a’100g szt. 80
28. Karkówka wieprzowa, mięso świeże, nie mrożone kg 150
29. Żeberka wieprzowe trójkąty, mięso świeże, nie mrożone kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 57199,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 8: JAJA KURZEPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 8 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy jaj kurzych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00.
1. Jaja kurze rozmiar L szt. 4200
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 5221,44 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 9: MROŻONKIPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 9 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mrożonek. Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00.
1.
Truskawka, bez szypułek, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 90
2. Malina cała, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 50
3. Śliwka, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 30
4. Fasola szparagowa zielona, cięta, mrożona, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 95
5. Porzeczka czarna, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 51
6. Brokuły mrożone różyczki, klasa I, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 80
7. Kalafior mrożone różyczki, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 90
8. Kluski śląskie, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 90
9. Mieszanka owocowa (100%), produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 350
10. Marchew mini, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 60
11. Marchew z groszkiem, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 70
12. Szpinak rozdrobniony, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 35
13. Szpinak liście, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia. kg 20
14. Brukselka mrożona, klasa I, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 50
15. Groszek mrożony, klasa I, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 20
16. Mieszanka warzyw w kostkach, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 70
17. Włoszczyzna, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia kg 100
18. Wiśnie bez pestek, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia. kg 90
19. Bukiet warzyw, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem do spożycia. kg 50
20. Kluski z pszenicy durum i jaj, wstępnie gotowane , głęboko mrożone, a’ 1kg kg 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 11938,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr 10: RYBYPrzedmiot zamówienia w zakresie części nr 10 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy ryb. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym powyżej.
1. Filet z dorsza atlantyckiego, cały bez skóry, ości i zanieczyszczeń, glazura 0%, produkt głęboko mrożony, z widocznym na opakowaniu terminem przydatności do spożycia, wielkość fileta 300-600g kg 90
2. Makrela wędzona kg 20
3. Paluszki panierowane rybne z fileta z dorsza kg 90
4. Paprykarz (mięso rybie min. 25%), aʼ 130g szt. 170
5. Konserwa rybna (filet z makreli min. 60 %), a’310 g szt. 50
6. Filet z mintaja w panierce (filet z mintaja min.74%,), wielkość 1 szt 90-110g, produkt mrożony z widocznym terminem do spożycia. kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 11974,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35833,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39141,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35833,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35833,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7934,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7934,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7934,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7934,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 3
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8414,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8414,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8414,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.3) Ulica: Staniewicka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8414,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w zakresie części nr 5 podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63453,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63453,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63453,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991983235
7.3.4) Miejscowość: Baczyna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63453,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54900,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54900,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Madar Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513202233
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54900,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3704,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4145,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3704,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3704,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12886,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14338,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12886,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MADAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MADAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12886,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11975,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11975,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11975,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11975,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-25 do 2026-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 50 im. Emilii Plater w Gdańsku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Miechowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 58 im. "Kazimierza Sołtysika" w Gdańsku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





