eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c7a664-f928-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 INSPEKTOR NADZORU ZADANIA PN. Przebudowa , nadbudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn: „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II”
Zamawiający inwestycję pn. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej, podzielił na dwa etapy:
1) Etap I - zakres prac etapu I dotyczy budowy kotłowni gazowej z pomieszczeniem gospodarczym wraz z instalacjami (poza zakresem zamówienia),
2) Etap II – zakres przedmiotu niniejszej umowy.
1. Roboty budowlane inwestycji pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej- etap II”, zostały podzielone na kolejne dwa etapy:
1) Etap II/1, w skład którego wchodzi:
- rozbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej o trzykondygnacyjny niepodpiwniczony segment od strony południowej,
- nadbudowa segmentu nr 1 o kondygnację 2 piętra,
- nadbudowa klatki schodowej w segmencie nr 1,
- montażu urządzenia w szybie windy (szyb objęty oddzielnym zamówieniem) oraz
budowa zewnętrznego dźwigu towarowego obsługującego kuchnię.
- przebudowa istniejących węzłów sanitarnych, szatni, pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, zespołu żywieniowego i zaplecza socjalnego wraz ze zmianą użytkowania, adaptacja sali lekcyjnej na świetlice szkolną.
2) Etap II/2, w skład którego wchodzi:
- wyposażenie zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do projektu wykonawczego,
- termomodernizacja budynku, przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni,
- instalacje wewnętrzne (instalacje kotłowni oraz pomieszczenia w tej części budynku na parterze poza zakres zamówienia),
- instalacje zewnętrzne
- zagospodarowanie terenu: wymiana nawierzchni , przebudowa schodów do budynku oraz schodów terenowych, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, zieleń,
- budowa boiska, bieżni 3 torowej oraz bieżni do skoków w dal, ogrodzenia oraz oświetlenie.
Obowiązkiem Wykonawcy robót inwestycji pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej- etap II” jest również uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Szczegółowy opis robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego dostępny jest do pobrania na stronie internetowej Gminy Oświęcim www.bip.malopolska.pl w zakładce „Zamówienia publiczne – profil nabywcy”:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=01c12103-bfa2-4456-a732-4b4c1f54100f

Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
1) udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy, na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych objętych nadzorem,
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie,
3) pełnienie nadzoru Inwestorskiego w ramach zawartej umowy,
4) monitorowanie inwestycji pod kątem zgodności z zestawieniem rzeczowo-finansowym, harmonogramem robót , kosztorysem itd.,
5) organizacja, nadzór i koordynacja całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsięwzięcia,
6) koordynacja prac związana z równoległą realizacją robót etapu I o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy (planowany termin zakończenia 6.10.2022 r.),
7) opracowanie odpowiednich raportów, w tym miesięcznego raportu o postępie prac,
8) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej,
9) kontrola jakościowa robót i materiałów budowlanych. Inspektor zatwierdza kartę materiałową. Karta jest elementem dokumentacji powykonawczej dostarczanej przez Wykonawcę robót Zamawiającemu,
10) sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów,
11) sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów,
12) sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających co zostaje potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
13) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
14) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
15) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad,
16) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego – na terenie placu budowy, sporządzenie protokołu z rady budowy,
17) bieżące zgłaszanie projektantom zastrzeżeń i ewentualnych zmian,
18) dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień,
19) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających zamiennych i innych,
20) weryfikacja przedłożonych przez Wykonawcę robót rozliczeń robót i materiałów zamiennych, dodatkowych itp. w terminie do 7 dni od dnia ich otrzymania,
21) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających, co najmniej prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia,
22) kontrola zapewnienia przez Wykonawcę ciągłości funkcjonowanie placówki szkolnej (Szkoły Podstawowej w Grojcu), przy jednoczesnym maksymalnym ograniczeniu uciążliwości w jej funkcjonowaniu,
23) wydawanie zgodnie z warunkami umowy Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy,
24) żądanie od Wykonawcy robót, kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
25) powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania,
26) w czas swojej nieobecności, w czasie urlopów i zwolnień lekarskich, przekazanie na podstawie stosownego pełnomocnictwa, swoich obowiązków wskazanemu przez siebie zastępcy posiadającemu odpowiednie uprawnienia,
27) zapewnienie dojazdu na budowę Inspektorów Nadzoru poszczególnych branż i pozostałych swoich przedstawicieli we własnym zakresie,
28) udział w przeglądach usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi,
29) kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń Wykonawcy z nimi,
30) zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie jej kompletności zgodności z obowiązującymi przepisami i wymogami Zamawiającego określonymi w umowie- Inspektor zobowiązuje się zatwierdzać dokumentację na pierwszej stronie każdego egzemplarza,
31) dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji,
32) uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym zadania),
33) występowanie w imieniu Inwestora (Zamawiającego) przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji (w granicach udzielonego pełnomocnictwa),
(...) zgodnie z pkt 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599

7.3.3) Ulica: 1 Maja 83

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.