Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224023/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zemborzycka 82
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-445
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zstk.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zstk.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7b516dc-d4ac-44fa-84fa-b05f9bdb00bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b516dc-d4ac-44fa-84fa-b05f9bdb00bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00144454/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego- Realizacja przedsięwzięcia „Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Robotyki przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. Tadeusza Kościuszki w Lublinie. Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Komponent A: Odporność i konkurencyjność gospodarki. Inwestycja A3.1.1: Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTK-KG.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tj: fabrycznie nowego sprzętu wraz z oprogramowaniem stanowiącego planowane wyposażenie w ramach utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka, w tym:1. Kamera internetowa - 56 szt.,
2. Komputer przenośny - 4 szt.,
3. Laptop przemysłowy - 18 szt.,
4. Zestaw komputerowy Typ 1 - 43 szt.,
5. Zestaw komputerowy Typ 2 - 3 szt.,
6. Zestaw komputerowy Typ 3 - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 551510,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa sprzętu multimedialnego, drukarek oraz oprogramowania, tj: fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania stanowiącego planowane wyposażenie w ramach utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka, w tym:1. Drukarka 3D z osprzętem - 5 szt.,
2. Szkolenie stanowiskowe z zakresu drukarek 3D - 1 szt.,
3. Monitor multimedialny - 6 szt.,
4. Głośnik estradowy - 2 szt.,
5. Kamera cyfrowa z osprzętem – 2 szt.,
6. Lampa pierścieniowa - 1 szt.,
7. Lampa studyjna - 1 szt.,
8. Mikrofon estradowy - 2 szt.,
9. Mikrofon filmowy - 2 szt.,
10. Mikser - 1 szt.,
11. Oprogramowanie do obróbki multimediów - 2 szt.,
12. Osprzęt Virtual Reality - 10 szt.,
13. Słuchawki z mikrofonem - 60 szt.,
14. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.,
15. Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe - 1 szt.,
16. Oprogramowanie Virtual Reality - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
32351200-0 - Ekrany
32342412-3 - Głośniki
38651600-9 - Kamery cyfrowe
31521000-4 - Lampy
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - Słuchawki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 190522,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364036,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485750,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364036,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364036,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195919,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195919,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195919,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: ul. Ceynowy 21
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195919,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Wymiana stolarki okiennej na elewacji południowo-wschodniej w budynku głównym Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego przy ulicy Narutowicza 4 w Lublinie
- Wykonanie remontu pokrycia dachowego na budynku Urzędu Skarbowego w Chełmie, przy ul. Obłońskiej 20A.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV na potrzeby 8 Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Dostawa narzędzi dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych w ramach projektu pn. "Utworzenie Centrum Integracji dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w woj. lubelskim" z podziałem na 5 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu, systemu i oprogramowania IT" w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem w ramach realizacji projektu pn. "Akademia równych szans"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ DYDAKTYCZNEGO DO PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO (POSTĘPOWANIE ZP.271.19.2025)
- Dostawa i montaż sprzętu kom., wyposażenie w inny sprzęt elekt. oraz przeprowadzenie warsztatów dla SP w Koczale w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pom. szkołach"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwerów oraz stacji roboczych dla Małopolskiego Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni językowej w Zespole Kształcenia i Wychowania w Rozłazinie w ramach projektu "Program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych Gminy Łęczyce
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.