eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyRemont budynku ul. Mostowa 9



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku ul. Mostowa 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200444682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 65

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@peclapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.peclapy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40f8e8f7-5ae6-4ee7-910d-127185175226

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku ul. Mostowa 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40f8e8f7-5ae6-4ee7-910d-127185175226

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065027/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynku ul. Mostowa 9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DE 230-4/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe wewnątrz budynku administracyjnego przy ulicy Mostowej 9 w Łapach w następującym zakresie:
1. Roboty rozbiórkowe oraz przygotowawcze.
2. Roboty instalacyjne:
a) wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej
b) wewnętrzne instalacje elektryczne oraz oświetleniowe
c) wewnętrzne instalacje wodne i grzewcze zasilane z istniejącego kotła.
3. Roboty wykończeniowe w zakresie:
a) posadzek
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej;
- wykonanie izolacji termicznej i akustycznej;
- wykonanie warstwy posadzkowej;
- wynanie warstwy wierzchniej w zależności od funkcji pomieszczenia (wykładzina, gres);
b) ścian
- przygotowanie podłoża;
- częściowe tynkowanie ubytków;
- ściany i zabudowy wnęk w systemie zabudowy suchej;
- szpachlowanie;
- malowanie;
- montaż drzwi wewnętrznych;
- montaż parapetów;
c) sufitów
- montaż sufitów kasetonowych;
d) schodów
- obłożenie schodów okładziną z płytek i kamienia;
- montaż barierek.
4. Wyposażenie pomieszczeń i prace wykończeniowe.
5. Roboty budowlane należy wykonać zapewniając pracownikom PEC stały dostęp do szatni, pomieszczeń socjalnych i biurowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem robót i rysunkami pomocniczymi znajduje się w dokumentacji technicznej (zał. nr 5).
Kod CPV: 45000000-7; 45453000-7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najniższej otrzymanej oferty przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1305891,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.