Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302307/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19A
1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51
1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8db4874-1fec-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00521586/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 222192,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136399,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zadania jest remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie.
2. Zakres robót budowlanych:
1) Wymianę nawierzchni podłogi,
2) Wyrównanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych,
3) Malowania ścian korytarza budynku,
4) Wymiana drzwi wewnętrznych,
5) Wykonanie podwieszanego sufitu w korytarzu budynku,
6) Przeniesienie istniejących opraw świetlonych.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w:
1) Projekcie budowlanym (Załącznik nr 11 do SWZ),
2) Przedmiarach robót (Załącznik nr 12 do SWZ).
4. Zamawiający informuje, że budynek Szkoły Podstawowej w Zaborowie, na terenie której prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem czynnym (od dn. 04.09.2023 r. odbywać się będą zajęcia lekcyjne), w związku z czym Wykonawca musi uwzględnić ciągłość jej działania w czasie realizacji robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich niezbędnych opinii i zezwoleń koniecznych do prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena [PLN]
1. P.S.W.G. Ewelina Góra, Chrzanów Pierwszy 27, 23-305 Chrzanów - 270 000, 00 zł,
2 Konsorcjum firm:
Lider: COMFORT-THERM Łukasz Krawczyk, Wróblewo-Osiedle 11/17, 09-152 Naruszewo, Partner: COMFORT-THERM Sp. z o.o., ul. Piaskowa 9B, 09-100 Płońsk, Partner: EM-BUD COMPLEX Emilia Ziółkowska, ul. Miła 15, 05-252 Chajęty - 299 675, 16 zł,
3. A. Kapitański T. Niedziałkowski PPUH IKAN s.c., ul. Ściegiennego 10/8, 06-400 Ciechanów - 249 813, 00 zł,
4. Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki, Dominik Marzecki s.c., Wychódźc 65, 09-100 Czerwińsk nad Wisłą - 276 300, 98 zł,
5. ZATOS Adrian Zych, Łachoń 6, 06-120 Winnica - 268 280, 95 zł,
6. PHU Premium Marcin Pijanowski, ul. Warszawska 17, 06-456 Ojrzeń - 250 000, 00 zł,
7. M. R. Properties Sp. z o.o., ul. Czerniakowska 145 lok. 1/B35, 00-453 Warszawa - 249 650, 44 zł.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 75 080, 00 zł. W związku z powyższym oraz ograniczonymi środkami budżetowymi i brakiem możliwości zwiększenia ww. kwoty do kwoty oferty najkorzystniejszej, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI NARUSZEWO
więcej: przetargi NARUSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 319 przy ul. Wokalnej 1 w Warszawie
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Budowa leśnej drogi dojazdowej w leśnictwie Siedlice
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.