eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19A

1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51

1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8db4874-1fec-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00521586/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 222192,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136399,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zadania jest remont w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie.
2. Zakres robót budowlanych:
1) Wymianę nawierzchni podłogi,
2) Wyrównanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych,
3) Malowania ścian korytarza budynku,
4) Wymiana drzwi wewnętrznych,
5) Wykonanie podwieszanego sufitu w korytarzu budynku,
6) Przeniesienie istniejących opraw świetlonych.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w:
1) Projekcie budowlanym (Załącznik nr 11 do SWZ),
2) Przedmiarach robót (Załącznik nr 12 do SWZ).
4. Zamawiający informuje, że budynek Szkoły Podstawowej w Zaborowie, na terenie której prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem czynnym (od dn. 04.09.2023 r. odbywać się będą zajęcia lekcyjne), w związku z czym Wykonawca musi uwzględnić ciągłość jej działania w czasie realizacji robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich niezbędnych opinii i zezwoleń koniecznych do prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena [PLN]
1. P.S.W.G. Ewelina Góra, Chrzanów Pierwszy 27, 23-305 Chrzanów - 270 000, 00 zł,
2 Konsorcjum firm:
Lider: COMFORT-THERM Łukasz Krawczyk, Wróblewo-Osiedle 11/17, 09-152 Naruszewo, Partner: COMFORT-THERM Sp. z o.o., ul. Piaskowa 9B, 09-100 Płońsk, Partner: EM-BUD COMPLEX Emilia Ziółkowska, ul. Miła 15, 05-252 Chajęty - 299 675, 16 zł,
3. A. Kapitański T. Niedziałkowski PPUH IKAN s.c., ul. Ściegiennego 10/8, 06-400 Ciechanów - 249 813, 00 zł,
4. Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki, Dominik Marzecki s.c., Wychódźc 65, 09-100 Czerwińsk nad Wisłą - 276 300, 98 zł,
5. ZATOS Adrian Zych, Łachoń 6, 06-120 Winnica - 268 280, 95 zł,
6. PHU Premium Marcin Pijanowski, ul. Warszawska 17, 06-456 Ojrzeń - 250 000, 00 zł,
7. M. R. Properties Sp. z o.o., ul. Czerniakowska 145 lok. 1/B35, 00-453 Warszawa - 249 650, 44 zł.

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 75 080, 00 zł. W związku z powyższym oraz ograniczonymi środkami budżetowymi i brakiem możliwości zwiększenia ww. kwoty do kwoty oferty najkorzystniejszej, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.