Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314185/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2022/BZP 00224925/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - w podziale na 3 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - w podziale na 3 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e4c68ae-5cbe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028235/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów projektów zawodoznawczych, w podziale na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowa 18”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.15.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42686,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych do realizacji Projektów Zawodoznawczych, tj.:L.p. Nazwa Pomocy Dydaktycznej Ilość sztuk
1.Przekaźnik CKF-B - 3
2.Wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 30mA - 3
3.Wyłącznik nadprądowy 1P 6A - 3
4.Wyłącznik nadprądowy 1P 16A - 3
5.Lampka modułowa 3-kolorowa - 3
6.lampka kontrolna zielona - 3
7.lampka kontrolna czerwona - 3
8.przycisk sterowniczy podwójny - 3
9.przełącznik przyciskowy 1no - 6
10. przełącznik przyciskowy 1nc - 6
11. stycznik mocy 9A 3P 230V AC 50Hz 1Z 1R LC1D09 - 9
12. silnik 0,18 kW 1400 3Sg63-4B 400/690V gwiazda-trójkąt - 3
13. wtyczka 3 fazowa - 3
14.przekaźnik rozruch gwiazda-trójkąt - 3
15. przekaźnik czasowy - 3
16. przewody LGy 1x1,5mm2 czarne 50m - 1
17. przewody LGy 1x1,5mm2 czerwone 50m - 1
18. łącznik sterowania roletami góra-dół - 4
19. przewód YDY okrągły 3x1,5mm2 50m - 1
20. roleta zewnętrzna z napędem elektrycznym - 2
21. miernik tablicowy: woltomierz amperomierz watomierz AC 230v - 5
22. przewód OMY 3x1,5mm2 20m - 1
23. wyłącznik różnicowo-prądowy 25A 30mA - 5
24. wyłącznik różnicowo-prądowy 20A 30mA - 5
25. wyłącznik różnicowo-prądowy 16A 30mA - 5
26. wyłącznik nadprądowy B10 - 10
27. wyłącznik nadprądowy 16A - 10
28. taśma LED RGB z pilotem 5m - 1
29. wytwornica dymu 500W - 1
30. regulator ładowania 12V z 2 portami USB - 2
31. akumulator żelowy 12V 55-60 Ah - 2
zwanych dalej „materiałami”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do swz („OPZ – materiały elektryczne”).
3. Do materiałów muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku nr 1 do swz (o ile dotyczy).
4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad i usterek fizycznych oraz prawnych, a także obciążeń osób trzecich.
5. Dostarczone materiały muszą spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach polskiego prawa.
6. Dostarczone materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty (jeżeli dotyczy) i deklaracje zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 8842,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów mechanicznych do realizacji Projektów Zawodoznawczych, tj.:L.p. Nazwa Pomocy Dydaktycznej Ilość sztuk
1. Stół roboczy mobilny-2
2. Imadło obrotowe 10 mm - 2
3. Klucz nastawny Francuz - 1
4. Zestaw kluczy nastawnych - 1
5. Klucz hakowy nastawny - 1
6. Klucz hakowy samozaciskowy - 1
7. Zestaw kluczy hakowych z noskiem - 1
8. Klucz dynamometryczny graniczny - 1
9. Klucz dynamometryczny zegarowy - 1
10. Klucz dynamometryczny wychylny - 1
11. Klucz dynamometryczny elektroniczny - 1
12. Zestaw kluczy pneumatycznych - 1
13. Zestaw kluczy imbusowych z kulką - 1
14. Szczypce – zestaw - 1
15. Szczypce Segera – zestaw z pierścieniami - 1
16. Klucze płasko-oczkowe z grzechotką - 1
17. Prasa hydrauliczna stołowa - 1
18. Prasa stołowa ręczna - 1
19. Ściągacze łożysk mechaniczne - 1
20. Zestaw do montażu i demontażu łożysk - 1
21. Wiertarka udarowa z uchwytem samozaciskowym - 1
22. Wiertarko-wkrętarka - 1
23. Gablota wisząca szklano-aluminiowa z trzema półkami 1200x700x150 - 2
24. Szlifierka mimośrodowa - 1
25. Szlifierka kątowa - 1
26. Gablota przeszklona 120x90x25 (lub 120x96x30 lub 150x90x25) z dwiema półkami - 1
27. Blacha stalowa gr.0,5 mm powlekana matowa w arkuszach 1,0-1,25 x 2,0m w kolorze RAL 7024 - 10
28. Profil stalowy zamknięty 40x60x2mm, w odcinkach 200cm - 48
29. Farba do metalu w kolorze RAL 7024 opakowanie 5 l - 2
zwanych dalej „materiałami”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do swz („OPZ – Materiały Mechaniczne”).
3. Do materiałów muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku nr 2 do swz (o ile dotyczy).
4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad i usterek fizycznych oraz prawnych, a także obciążeń osób trzecich.
5. Dostarczone materiały muszą spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach polskiego prawa.
6. Dostarczone materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty (jeżeli dotyczy) i deklaracje zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 17741,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych do realizacji Projektów Zawodoznawczych, tj.:L.p. Nazwa Pomocy Dydaktycznej Ilość sztuk
1. Rura miedziana miękka 3/8” x 1,0 50m - 1
2. Beczka ze stali kwasoodpornej 30 litrów - 1
3. Chłodnica szklana spiralna min 500mm -1
4. Chłodnica ze stali kwasoodpornej min 400mm -1
5. Elektrolizer komplet - 1
6. Manometr z gwintem ¼” - 5
7. Termometr zegarowy bimetaliczny z gwintem ¼” - 5
8. Przepływomierz ½” - 4
9. Przepływomierz 1” - 4
10. Grzałka nierdzewne 1500-2000W 5/4” - 2
11. Sterownik regulator do grzałki - 2
12. Termometr elektroniczny cyfrowy z sondą - 10
13. Rura karbowana DN16 w izolacji EPDM o grubości 13 mm 25m - 1
14. Kabel PV1-F 6mm2 100m - 1
15. Konektory MC4 komplet - 20
16. Rura miedziana miękka 3/8” x 1,0 25m - 1
17. Rura miedziana miękka 1/4” x 1,0 25 m - 1
18. Izolacja kauczukowa na rurę 3/8” 50m - 1
19. Izolacja kauczukowa na rurę 1/4” 50m - 1
20. Narzutki 3/8” - 30
21. Narzutki 1/4” - 30
22. Klimatyzator split 3,5kW z zestawem montażowym - 1
23. Zawór odcinający kulowy 1/4" lutowany - 1
24. Zawór elektromagnetyczny 1/4" lutowany - 1
25. Filtr odwadniacz 1/4" lutowany - 1
26. Wziernik cieczy 1/2" lutowany - 1
27. Amortyzator drgań 3/4" absorber (anakonda) tłumik drgań - 1
28. Zawór zwrotny skręcany 1/4 " - 1
29. Separator cieczy lutowany 3/4" - 1
30. Zawór bezpieczeństwa 12 bar - 1
31. Kapilara z dwoma nakrętkami 1/4", łącznik ciśnieniowy 1.5 m - 1
32. Termostatyczny zawór rozprężny R134a +15/-30 - 1
33. Elektroniczny zawór rozprężny - 1
34. Termostat przeciwzamrożeniowy - 1
35. Termostat chłodziarki - 1
36. Presostat mechaniczny podwójny wysokiego i niskiego ciśnienia z automatycznym resetem - 1
37. Filtr odwadniacz do urządzeń chłodniczych 13,5 g do urządzeń chłodniczych 6mm x 6mm + zaworek AVX uniwersalny lodówkowy - 1
38. Panel fotowoltaiczny o mocy nie mniejszej niż 310 Wp - 2
39. Kabel solarny czarny 4mm2 25m - 2
40. Kabel solarny czerwony 4mm2 25m -2
41. Kanał spiro d 160 6m - 1
42. Kanał spiro d 125 6m - 1
43. Kanał spiro d 200 3m - 1
44. Trójnik T 125-125-125 - 4
45. Trójnik T 160-160-160 - 4
46. Kolano d 125 90° - 4
47. Kolano d 160 90° - 4
48. Kolano d 200 90° - 4
49. Kolano d 125 45° - 4
50. Kolano d 160 45° - 4
51. Kolano d 200 45° - 4
52. Czerpnia / Wyrzutnia ścienna d 200 - 2
53. Anemostat nawiewny d 125 - 4
54. Anemostat wywiewny d 125 - 4
55. Anemostat nawiewny d 160 - 4
56. Anemostat wywiewny d160 - 4
57. Kanał flex 125 bez izolacji 10m - 1
58. Przepustnica d 125 - 4
59. Przepustnica d 160 - 4
60. Rury miedziane freonowe w kręgach 1/2" 25m - 1
61. Rury miedziane freonowe w kręgach 1/4" 25m - 1
62. Rury freonowe w kręgach 3/8" 25m - 1
63. Mata izolująca samoprzylepna 20 mm 15m2 - 1
64. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 1/4" grubość otyliny 7-10 mm 25m - 1
65. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 3/8" grubość otyliny 7-10 mm 25m - 1
66. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 1/2" grubość otyliny 7-10 mm 25m - 1
67. Przewód instalacyjny YDY-ŻO 5x1 750V 15m - 1
68. Przewód linka ETU-OMY 3x1 500V 15 m - 1
69. Przewód ekranowany LiYCY 4x0,75 mm² 300/300V 30m - 1
70. Konsola montażowa 30x30 długość 350-500 mm - 10
71. Obejmy d 200 - 8
72. Obejmy d 160 - 8
73. Obejmy d 125 - 8
74. Taśma aluminiowa 70-100 mm szerokości - 4
75. Taśma izolacyjna kauczukowa 50 mm - 4
76. Wentylator kanałowy d 200 Vmax=1000 m3/h - 1
zwanych dalej „materiałami”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do swz („OPZ – Materiały Chłodniczo-Klimatyzacyjne”).
3. Do materiałów muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku nr 3 do swz (o ile dotyczy).
4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad i usterek fizycznych oraz prawnych, a także obciążeń osób trzecich.
5. Dostarczone materiały muszą spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach polskiego prawa.
6. Dostarczone materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty (jeżeli dotyczy) i deklaracje zgodności CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 16101,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowania - dla Zadania 1, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Zamawiający informuje, iż do przedmiotowego postępowania, do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert, nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym koniecznym było unieważnić przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31608,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31608,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31608,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Predsiębiorstwo Hanflowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932382247
7.3.3) Ulica: Gajowa 53/16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-520
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31608,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowego postępowania - dla Zadania 3, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający informuje, iż do przedmiotowego postępowania, do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert, nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym koniecznym było unieważnić przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe perspektywy"
- Dostawa wielobranżowych materiałów, artykułów, akcesoriów, aparatury i urządzeń instalacyjnych w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie NCBJ w Otwocku.
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty TIK zapewniające wysoką jakość kształcenia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.