eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZakup pomp wspomagających pracę lewej komory serca oraz konnoli sterującej pompami do leczenia pacjentów we wstrząsie kardiogennym



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomp wspomagających pracę lewej komory serca oraz konnoli sterującej pompami do leczenia pacjentów we wstrząsie kardiogennym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 3646323

1.5.8.) Numer faksu: +48 24 3646310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wszplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wszplock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92d210d9-a57f-49d8-a0e7-59bf1f35bc47

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomp wspomagających pracę lewej komory serca oraz konnoli sterującej pompami do leczenia pacjentów we wstrząsie kardiogennym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d210d9-a57f-49d8-a0e7-59bf1f35bc47

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Realizacja zamówienia może być dokonana tylko przez jednego wykonawcę
z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym, z zastrzeżeniem, że nie istnieje rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem zawężenia parametrów zamówienia)
Pompa Impella CP SmartAssist jest jedynym dostępnym produktem, który spełnia kryteria wspomagania we wstrząsie kardiogennym. Inne dostępne na rynku systemy dedykowane są jedynie jako wsparcie do zabiegów wysokie-go ryzyka, a czas ich stosowania nie przekracza 24 godzin, co wyklucza zastosowanie tego sprzętu we wstrząsie kardiogennym. Producentem pomp Impella CP SmartAssist jest firma Abiomed Inc. z siedzibą w USA, a jej wyłącznym importerem na terenie UE i Polski jest firma Abiomed Europe GmbH z siedzibą w Niemczech, która jako jedyna może być dostawcą ww. pomp dla Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.2910.12.(31/ZP/25).2025.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1008000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup pomp wspomagających pracę lewej komory serca oraz konsoli sterującej pompami do leczenia pacjentów we wstrząsie kardiogennym

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.