eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego
w Katowicach''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ue.katowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego
w Katowicach''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582bd966-f317-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558120/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/009/01037/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30951,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja sukcesywnej usługi cateringowej na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
2. W zakresie części 1 przedmiot zamówienia obejmuje organizację sukcesywnych usług cateringowych dla uczestników studiów podyplomowych organizowanych na terenie obiektów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach położonych w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3, 3a, 5 oraz przy ul. Adamskiego 7.
3. Przez świadczenie sukcesywnych usług cateringowych zamawiający rozumie usługę przygotowywania posiłków i napojów oraz ich dowóz/dostarczenie i podanie w terminach i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego w zleceniu, z wykorzystaniem przez wykonawcę własnych urządzeń, sprzętu, naczyń, produktów.
4. W ramach części 1 każdorazowe zlecenie obejmować będzie usługi cateringowe dla min. 25 osób i nie więcej niż 40 osób co będzie określał każdorazowo zamawiający.
5. Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie, w oparciu o odrębne zlecenia zamawiającego przesłane w formie elektronicznej.
6. Zamawiający udostępni pomieszczenia, w których będą odbywać się wydarzenia w terminie uzgodnionym z wykonawcą, jednak minimalnie 2 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia. Zamawiający zapewni również dostęp do mediów tj. do prądu i wody.
7. W sytuacji zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego, wykonawca zapewnia stoły bufetowe pokryte czarnym materiałem typu stretch (nakładki elastyczne), stoliki koktajlowe w czarnych pokrowcach typu klepsydra (każdy stolik koktajlowy na maksimum 6 osób), krzesła oraz stoły (stabilne, dostosowane swoim wyglądem i rozmiarem do rodzaju wydarzenia).
8. Zarówno dla części 1 jak i dla części 2 podane przez zamawiającego w Formularzu nr 1 do SWZ ( Formularz oferty) ilości zestawów cateringowych służą jedynie do oceny i porównania ofert i oparte są na wielkościach szacowanych. Faktyczne ilości zestawów cateringowych będą wynikały z bieżących, rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
8.1. Projektowane postanowienia umowy zwane dalej ,,PPU’’ stanowiące Załącznik nr 1A do SWZ.
8.2. Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej: ,,OPZ’’ stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 6363,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja sukcesywnej usługi cateringowej
na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
2. W zakresie części 2 przedmiot zamówienia obejmuje organizację sukcesywnych usług cateringowych dla uczestników studiów podyplomowych organizowanych na terenie obiektu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Filia w Rybniku położonego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13c.
3. Przez świadczenie sukcesywnych usług cateringowych zamawiający rozumie usługę przygotowywania posiłków i napojów oraz ich dowóz/dostarczenie i podanie w terminach i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego w zleceniu, z wykorzystaniem przez wykonawcę własnych urządzeń, sprzętu, naczyń, produktów.
4. W ramach części 2 każdorazowe zlecenie obejmować będzie usługi cateringowe dla min. 25 osób i nie więcej niż 70 osób, co będzie określał każdorazowo zamawiający.
5. Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie, w oparciu o odrębne zlecenia zamawiającego przesłane w formie elektronicznej.
6. Zamawiający udostępni pomieszczenia, w których będą odbywać się wydarzenia w terminie uzgodnionym z wykonawcą, jednak minimalnie 2 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia. Zamawiający zapewni również dostęp do mediów tj. do prądu i wody.
7. W sytuacji zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego, wykonawca zapewnia stoły bufetowe pokryte czarnym materiałem typu stretch (nakładki elastyczne), stoliki koktajlowe w czarnych pokrowcach typu klepsydra (każdy stolik koktajlowy na maksimum 6 osób), krzesła oraz stoły (stabilne, dostosowane swoim wyglądem i rozmiarem do rodzaju wydarzenia).
8. Zarówno dla części 1 jak i dla część 2 podane przez zamawiającego w Formularzu nr 1 do SWZ ( Formularz oferty) ilości zestawów cateringowych służą jedynie do oceny i porównania ofert i oparte są na wielkościach szacowanych. Faktyczne ilości zestawów cateringowych będą wynikały z bieżących, rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
9.1. Projektowane postanowienia umowy zwane dalej ,,PPU’’ stanowiące Załącznik nr 1B do SWZ.
9.2. Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej: ,,OPZ’’ stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 24588,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5394,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5394,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO TESERO SEBASTIAN PAPIEROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462425837

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 90 lok. 88

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-871

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5394,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przesłanką unieważnienia postępowania w zakresie części (modułu) nr 2 jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzupełnienie do SEKCJI VIII pkt 8.3) dla części 1 Ogłoszenia:

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania sukcesywnych usług cateringowych w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty zamówienia wskazanej w § 6 ust. 2 w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.