Og³oszenie z dnia 2025-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" - Edycja 2024 w ¯ukowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Przelewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685237
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Przelewice
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przelewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przelewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przelewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" - Edycja 2024 w ¯ukowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29808294-b4a4-4d60-8549-99b6c41dab9f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00334384
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019475/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-moRLIK 2012"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przelewice.ezamawiajacy.pl/pn/przelewice/demand/220951/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami:
1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami (w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ) odbywa siê przy u¿yciu Platformy MarketPlanet, która jest dostêpna pod adresem https://przelewice.ezamawiajacy.pl
2) korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy MarketPlanet, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@przelewice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3) Korzystanie z Platformy MarketPlanet jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej.
1) Ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na MarketPlanet. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy dostêpny na stronie internetowej https://przelewice.ezamawiajacy.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie MarketPlanet ani logowania.
4) Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE (je¿eli dotyczy) równie¿ podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Wójt Gminy Przelewice
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Przelewice, adres e-mail: iod@przelewice.pl
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),
5) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:
• przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata,
• do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji.
6) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.2025.04
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ I – Renowacja nawierzchni sportowej
.1. Boisko do pi³ki no¿nej:
• Wymiary: 56,0 m × 26,0 m z wybiegami wzd³u¿ linii bocznych i za liniami bramkowymi o ³±cznej powierzchni ca³kowitej: 1.860 m²,
• Nawierzchnia: trawa syntetyczna wype³niona granulatem SBR i piaskiem kwarcowym,
• System bez mat elastycznych, wybiegi 2,0 m (boczne) i 3,0 m (bramkowe).
Zakres robót:
• mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z zanieczyszczeñ organicznych i mineralnych,
• rozlu¼nienie granulatu i podniesienie w³ókien trawy,
• usuniêcie zanieczyszczeñ z warstwy wewnêtrznej, ponowne rozprowadzenie oczyszczonego granulatu,
• uzupe³nienie ubytków granulatu SBR i/lub piasku kwarcowego,
• szczotkowanie nawierzchni w dwóch kierunkach (krzy¿owo),
• naprawa uszkodzeñ po³±czeñ trawy oraz linii boiskowych.
Minimalne parametry trawy syntetycznej (istniej±cej):
• rodzaj: w³ókno monofilowe, 100% PE,
• grubo¶æ w³ókna: ≥ 160 μm,
• wysoko¶æ: ≥ 60 mm,
• gêsto¶æ pêczków: ≥ 7.800 szt/m²,
• liczba monofilamentów: ≥ 127.000/m²,
• ciê¿ar w³ókna: ≥ 13.500 Dtex.
2.2. Boisko wielofunkcyjne:
• Wymiary: 32,1 m × 19,1 m, powierzchnia ca³kowita: 613,11 m²,
• Nawierzchnia: systemowa, poliuretanowo-gumowa (13 mm), na podbudowie z mieszanki SBR, ¿wiru kwarcowego i lepiszcza (35 mm),
• Pola gry: koszykówka (28,1 m × 15,1 m), siatkówka (18,0 m × 9,0 m).
Zakres robót:
• dok³adne czyszczenie nawierzchni z zanieczyszczeñ,
• uzupe³nienie istniej±cych ubytków w nawierzchni poliuretanowo-gumowej,
• odtworzenie i malowanie linii boiskowych farb± elastyczn±, odporn± na ¶cieranie i UV,
• zachowanie zgodno¶ci z aktualnymi przepisami zwi±zków sportowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212290-5 - Us³ugi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
• Zamówienia podobne mog± zostaæ udzielone dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, je¿eli bêd± zgodne z jego przedmiotem i nie przekrocz± 15% warto¶ci ka¿dej czê¶ci zamówienia podstawowego.
• Zamówienia podobne mog± obejmowaæ w szczególno¶ci:
• dostawê i monta¿ dodatkowych urz±dzeñ rekreacyjnych o charakterze i funkcji zbli¿onej do przedmiotu zamówienia podstawowego,
• wykonanie prac monta¿owych, fundamentowych i wykoñczeniowych zwi±zanych z instalacj± urz±dzeñ,
• dostawê kompatybilnych elementów konstrukcyjnych lub wyposa¿enia placu zabaw.
• Zamówienia podobne zostan± udzielone na warunkach zbli¿onych do zamówienia podstawowego, z uwzglêdnieniem aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego oraz obowi±zuj±cych przepisów prawa.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obliczona przez wykonawcê cena oferty powinna zawieraæ wszelkie koszty bezpo¶rednie i po¶rednie, jakie Wykonawca uwa¿a za niezbêdne do poniesienia dla terminowego i prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i op³aty. Wykonawca powinien uwzglêdniæ w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszej SWZ.
2. Cenê oferty nale¿y obliczyæ na podstawie zakresu i wymagañ przedstawionych w SWZ. Ostatecznie wyliczona cena oferty musi zawieraæ elementy cenotwórcze takie jak op³aty celne i importowe oraz podatek VAT.
3. Waluta Zamówienia – z³oty polski.
4. Cena oferty musi zostaæ podana w PLN (z³otych polskich).
5. Je¿eli z³o¿ona bêdzie oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku.
ROZDZIA£ XII Sk³adanie i otwarcie ofert, termin zwi±zania ofert±
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Modernizacja o¶wietlenia
Modernizacja o¶wietlenia obejmuje wymianê 26 sztuk opraw o¶wietleniowych na nowoczesne oprawy LED, montowane na istniej±cych s³upach o¶wietleniowych typu MABO 09 o wysoko¶ci 9 m.
1. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
a. Dostawê fabrycznie nowych, nieu¿ywanych, wolnych od wad opraw LED, zgodnych z wymaganiami technicznymi okre¶lonymi w ust. 4,
b. Demonta¿ istniej±cych opraw metalohalogenkowych typu OLYMPIA 2 (lampy HI-T 400W) wyposa¿onych w projektory z odb³y¶nikiem szeroko strumieniowym zamontowanych na s³upach o¶wietleniowych typu MABO 09 S1–S10, wraz z ich utylizacj± — potwierdzon± protoko³em,
c. Monta¿ nowych opraw LED: wg za³±cznika Nr 10 do SWZ
• na s³upach S1–S6 – po 3 oprawy LED na s³up,
• na s³upach S7–S10 – po 2 oprawy LED na s³up,
• na s³upie S9 – dodatkowo 1 oprawa LED w miejsce oprawy drogowej typu SGS 102 (Philips), S³up ten jest dostosowany do dóch odrêbnych linii o¶wietleniowych
d. Uruchomienie instalacji elektrycznej oraz kontrola dzia³ania opraw na ka¿dym s³upie,
e. Wykonanie pomiarów natê¿enia o¶wietlenia przy u¿yciu homologowanego sprzêtu fotometrycznego na wysoko¶ci 1,5 m — dla ka¿dego boiska osobno,
f. Przekazanie dokumentacji technicznej, w tym: instrukcji obs³ugi, konserwacji, kart gwarancyjnych (min. 24 miesi±ce), certyfikatów CE, deklaracji zgodno¶ci i atestów,
g. Uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu prac oraz naprawa ewentualnych uszkodzeñ w obrêbie miejsca monta¿u.
2. Wymagania techniczne dla opraw LED:
• Stopieñ szczelno¶ci: IP66
• Temperatura barwowa: 4000 K
• Obudowa: wysokoci¶nieniowy odlew aluminiowy, malowany proszkowo
• Zgodno¶æ z norm±: PN-EN 12193, klasa o¶wietleniowa III
3. Minimalne parametry o¶wietlenia po modernizacji:
Obiekt E¶rednia (lx) Emin (lx) Emax (lx) Równomierno¶æ g1 Równomierno¶æ g2
Boisko do pi³ki no¿nej 77 54 119 0,71 (1:1,41) 0,46 (1:2,18)
Boisko wielofunkcyjne 103 76 136 0,74 (1:1,35) 0,56 (1:1,78)
4. Realizacja zamówienia prowadzona jest w ramach czê¶ci 2 zamówienia publicznego i przypisana do kodu CPV: 45316100-6 – Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych do 15% warto¶ci ka¿dej czê¶ci zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obliczona przez wykonawcê cena oferty powinna zawieraæ wszelkie koszty bezpo¶rednie i po¶rednie, jakie Wykonawca uwa¿a za niezbêdne do poniesienia dla terminowego i prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i op³aty. Wykonawca powinien uwzglêdniæ w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszej SWZ.
2. Cenê oferty nale¿y obliczyæ na podstawie zakresu i wymagañ przedstawionych w SWZ. Ostatecznie wyliczona cena oferty musi zawieraæ elementy cenotwórcze takie jak op³aty celne i importowe oraz podatek VAT.
3. Waluta Zamówienia – z³oty polski.
4. Cena oferty musi zostaæ podana w PLN (z³otych polskich).
5. Je¿eli z³o¿ona bêdzie oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ III – Zakup i monta¿ wyposa¿enia sportowego
Zakres zamówienia:
1. Bramki do pi³ki no¿nej:
• Ilo¶æ : 2 sztuki,
• Wymiary: 2,0 m × 5,0 m,
• Konstrukcja: metalowa (stal/aluminium) zabezpieczona antykorozyjnie,
• Wyposa¿enie: komplet siatek,
• Monta¿ bramek z odpowiednim zakotwieniem na wskazanym boisku.
2. Tablice do koszykówki:
• Ilo¶æ: 2 sztuki,
• Wymiary: 180 cm × 105 cm,
• Materia³: odporny na warunki atmosferyczne (np. tworzywo sztuczne lub kompozyt),
• Obrêcze uchylne z siatkami,
• Monta¿ na przygotowanych konstrukcjach lub wspornikach.
Sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, zgodny z normami bezpieczeñstwa oraz posiadaæ:
• instrukcje u¿ytkowania i konserwacji,
• gwarancjê producenta min. 24 miesi±ce,
• certyfikaty CE i atesty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania.
UWAGA ! Zamówienie obejmuje równie¿ demonta¿ oraz transport istniej±cych bramek i tablic do koszykówki, stanowi±cych w³asno¶æ Gminy, do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego
________________________________________
3. Warunki wspólne dla wszystkich czê¶ci
• Wszystkie materia³y i urz±dzenia musz± byæ fabrycznie nowe i posiadaæ wymagane atesty, certyfikaty oraz instrukcje u¿ytkowania.
• Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania materia³ów i rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. W takim przypadku wykonawca musi wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone w SWZ
• Wykonawca jest zobowi±zany do:
o zabezpieczenia terenu robót,
o przestrzegania przepisów BHP,
o uporz±dkowania terenu po zakoñczeniu robót,
o wykonania i przekazania dokumentacji powykonawczej,
o uczestnictwa w odbiorze koñcowym oraz usuniêcia ewentualnych wad ujawnionych przy odbiorze.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37450000-7 - Sprzêt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych do 15% warto¶ci ka¿dej czê¶ci zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obliczona przez wykonawcê cena oferty powinna zawieraæ wszelkie koszty bezpo¶rednie i po¶rednie, jakie Wykonawca uwa¿a za niezbêdne do poniesienia dla terminowego i prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i op³aty. Wykonawca powinien uwzglêdniæ w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszej SWZ.
2. Cenê oferty nale¿y obliczyæ na podstawie zakresu i wymagañ przedstawionych w SWZ. Ostatecznie wyliczona cena oferty musi zawieraæ elementy cenotwórcze takie jak op³aty celne i importowe oraz podatek VAT.
3. Waluta Zamówienia – z³oty polski.
4. Cena oferty musi zostaæ podana w PLN (z³otych polskich).
5. Je¿eli z³o¿ona bêdzie oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku.
ROZDZIA£ XII Sk³adanie i otwarcie ofert, termin zwi±zania ofert±
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
I. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki:1. Uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci, je¿eli:
1.1. Posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
2.1. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli Wykonawca przedstawi umowê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz dostarczy Zamawiaj±cemu potwierdzenie jej zawarcia (polisa) oraz dowód op³acenia sk³adek, zgodnie z art. 115 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
2.2. Wysoko¶æ sumy ubezpieczenia nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 50.000,00 PLN (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
2.3. Obowi±zek zawarcia umowy ubezpieczenia bêdzie uwa¿any za spe³niony, gdy:
a) Wykonawca przed³o¿y kopiê Polisy OC wraz z pe³n± tre¶ci± wszystkich maj±cych zastosowanie warunków ubezpieczenia
b) Okres ubezpieczenia obejmie w ca³o¶ci czas realizacji przedmiotu zamówienia.
2.4. W przypadku posiadania okresowej Polisy OC, która wygasa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu polisê na kolejny okres przed jej wyga¶niêciem.
2.5. Ubezpieczenie obejmie odpowiedzialno¶æ cywiln± za szkody wyrz±dzone przez podwykonawców.
2.6. Ubezpieczenie obejmie odpowiedzialno¶æ cywiln± za szkody wyrz±dzone przez pojazdy, które nie podlegaj± obowi±zkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych.
3. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
• Dla Czê¶ci III: Wykonawca musi wykazaæ siê nale¿ytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy z monta¿em wyposa¿enia sportowego (np. bramek, tablic do koszykówki) na obiekcie sportowym.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.4. O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.5. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.1.3. Pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy albo wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy albo wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.
1.4. O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.5. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.6. O¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie z zastrze¿eniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2.1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ wykonane, je¿eli wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy jest dopuszczalna wy³±cznie w przypadkach przewidzianych w dokumentach zamówienia, w szczególno¶ci w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), oraz zgodnie z art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia, je¿eli opó¼nienie wynika z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci z warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót,
b) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, je¿eli jest to konieczne ze wzglêdów technicznych i nie prowadzi do zmiany charakteru umowy,
e) zmiany harmonogramu realizacji robót, je¿eli nie wp³ywa to na termin koñcowy wykonania zamówienia.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mog± byæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy, podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. £±czna warto¶æ zmian dokonanych na podstawie niniejszego paragrafu nie mo¿e przekroczyæ limitów okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. 15% warto¶ci pierwotnej umowy w przypadku zamówieñ na roboty budowlane.
5. Niedopuszczalne s± zmiany, które prowadzi³yby do zmiany ogólnego charakteru umowy, w szczególno¶ci polegaj±ce na zast±pieniu przedmiotu zamówienia innym lub zmianie rodzaju zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przelewice.ezamawiajacy.pl/pn/przelewice/demand/220951/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI PRZELEWICE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" - Edycja 2024 w ¯ukowie
- Dowóz uczniów do jednostek o¶wiatowych na terenie Gminy Przelewice oraz uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy Przelewice do O¶rodka Rewalidacyjno- Wychowawczego w Barlinku
wiêcej: przetargi PRZELEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu dzia³ki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym S±czu
- Budowa o¶wietlenia dróg w So³ectwach Drzonków i Racula
- Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci administracyjno-mieszkalnej budynku dawnej mleczarni wraz z przebudow± oraz modernizacj± infrastruktury - etap 1
- Opracowanie dokumentacji proj. wraz z wykonaniem robót bud. w zakresie wyk. o¶wietlenia ul. Stra¿ackiej na odcinku drogi 2KDD/7 i 2KDD/9 we Wroc. w systemie zaprojektuj i wybuduj, wraz z prawem opcji.
- Wspó³praca korzystna dla klimatu rozwój zielonej infrastruktury w £êcznej i Kowlu z podzia³em na 2 zad.: 1 Tereny nadrzeczne, skarpy Stare Miasto, Park, Spichlerz; 2 Uporz±dkowanie doliny rzeki ¦winki
- Przebudowa placu przy pomniku 15. Pu³ku U³anów Poznañskich przy ul. Ludgardy w Poznaniu
wiêcej: Sprzêt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.