eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny › Roboty budowlane związane z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie technika weterynaryjna przy ZSCKR im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie technika weterynaryjna przy ZSCKR im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W ZDUŃSKIEJ DĄBROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zduńska Dąbrowa 64

1.5.2.) Miejscowość: Zduny

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-440

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: (46) 838 74 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zspzd-technikum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspzd-technikum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c9aecc8-d7c1-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie technika weterynaryjna przy ZSCKR im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c9aecc8-d7c1-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający otrzymał wsparcie finansowe z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach konkursu pn. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.S.342-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75697537,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie technika weterynaryjna przy ZSCKR im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie.
1.1. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1.1.1. Rozbiórkę segmentu południowego,
1.1.2. Budowę w miejscu rozebranego segmentu nowej części, dwukondygnacyjnej (parter + poddasze użytkowe),
1.1.3. Remont pozostałej części budynku,
1.1.4. Wykonanie robót elektrycznych, m. in. instalacja zasilająca, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja gniazd wtyczkowych ogólnych i komputerowych, instalacja siłowa i technologiczna, instalacja zasilania urządzeń sanitarnych, instalacja fotowoltaiczna, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacja okablowania strukturalnego, instalacja monitoringu CCTV,
1.1.5. Wykonanie robót sanitarnych, m.in. instalacji zimnej wody, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, wewnętrznej instalacji hydrantowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż pompy ciepła powietrze/woda, zbiornika buforowego i podgrzewacza wody, wykonanie kotłowni na gaz płynny, wykonanie instalacji gazu płynnego, wykonanie instalacji grzewczej,
1.1.6. Montaż centrali wentylacyjnej,
1.1.7. Montaż jednostki zewnętrznej pompy ciepła,
1.1.8. Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem zewnętrznym,
1.1.9. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
1.1.10. Wykonanie rozsączania wód opadowych w gruncie,
1.1.11. Budowę nadziemnego zbiornika gazu płynnego wraz z instalacją łączącą ją z budynkiem,
1.1.12. Budowę przyłącza teletechnicznego,
1.1.13. Montaż windy.
1.2. Parametry określające wielkość obiektów
1.2.1. Powierzchnia działki: 9 615 m2
1.2.2. Powierzchnia zabudowy obecnego budynku: 1 156,37 m2
1.2.3. Powierzchnia części do rozbiórki: 435,70 m2
1.2.4. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku: 1225,00 m2
1.2.5. Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku: 1669,10 m2
1.2.6. Ilość kondygnacji: 2 nadziemne
1.2.7. Wysokość budynku: 8,70 m.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- Roboty rozbiórkowe,
- Roboty remontowe,
- Roboty ziemne,
- Roboty budowlane w zakresie wznoszenia budynku,
- Roboty instalacyjne elektryczne, teletechniczne,
- Roboty wykończeniowe,
- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
- Roboty izolacyjne,
- Tynkowanie,
- Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie,
- Pokrywanie podłóg i ścian,
- Roboty malarskie,
- Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego,
- Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych,
- Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
- Roboty hydrauliczne i sanitarne,
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,
- Roboty instalacyjne gazowe,
- Instalowanie windy,
- Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych.
3. Wykonawca wykona następujące etapy zamówienia w terminach:
3.1. dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji, uzgodnień, pozwoleń i zgód niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę, w terminie 100 dni od zawarcia umowy,
3.2. Etap I robót, tj. remont części budynku niepodlegającej rozbiórce w terminie 160 dni od zawarcia umowy,
3.3. Etap II robót, tj. pozostały zakres zamówienia po wykonaniu Etapu I, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane, w terminie 250 dni od zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem są: „Roboty budowlane związane z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie technika weterynaryjna przy ZSCKR im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dnia 25.04.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. W dniu 20.05.2024 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożył Zamawiającemu pismo z informacją, że odstępuje od podpisania umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7375250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16799340 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.