eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokójPoprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju poprzez termomodernizację i montaż odnawialnych źródeł energii



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju poprzez termomodernizację i montaż odnawialnych źródeł energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c89c492-9693-444c-a800-4173e06d229c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju poprzez termomodernizację i montaż odnawialnych źródeł energii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c89c492-9693-444c-a800-4173e06d229c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032961/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju poprzeztermomodernizację i montaż odnawialnych źródeł energii"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ST.I.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju poprzez termomodernizację i montaż odnawialnych źródeł energii” w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z jej uzgodnieniem i uzyskaniem wymaganych pozwoleń oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych.
Zakres prac planowanych do wykonania w ramach robót budowlanych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie:
Ocieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania granulatu wełny pomiędzy przestrzeń powietrzną. Ze względu na inwestycję polegającą na montażu instalacji ogniw fotowoltaicznych uwzględniono wymianę pokrycia dachu co zwiększy również bezpieczeństwo podczas wykonywania prac, p.poż i nie dojdzie do przeciekania pokrycia i możliwości nieciągłości ocieplenia), powierzchnia ok. 236,20m2. Ocieplenie ścian fundamentów styropianem, wykończenie tynkiem. Przed ociepleniem zaplanowano sprawdzenie stanu wilgotności fundamentów, a w przypadku stwierdzenia zawilgocenia dokonanie osuszenia i likwidacji zagrzybienia (w zakresie izolacja termiczna i przeciwwilgociowa). Pow. ok. 70m2. Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ścian w gruncie styropianem, metodą lekką mokrą, wykończenie tynkiem. Przed ociepleniem demontaż istniejącej izolacji ścian, sprawdzenie stanu wilgotności ścian zewnętrznych, a w przypadku stwierdzenia zawilgocenia dokonanie osuszenia i likwidacja zagrzybienia. Wraz z izolacją termiczną wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. Powierzchnia ok. 616,30 m2. Ocieplenie podłogi na gruncie, ścian i sufitu w piwnicy. Przed ociepleniem zaplanowano sprawdzenie stanu wilgotności fundamentów, a w przypadku stwierdzenia zawilgocenia dokonanie osuszenia i likwidacji zagrzybienia (w zakresie izolacja termiczna i przeciwwilgociowa). Powierzchnia podłogi 247m2. Wymiana istniejących okien na nowe PCV wraz z zastosowaniem nawiewników ciśnieniowych lub higrosterowanych. Montaż bezprzewodowych czujników otwarcia okien, powierzchnia ok. 104,40 m2. Montaż instalacji mechanicznej nawiewowo-wywiewnej z odzyskiem ciepła na poziomie min. 70%, obejmująca kondygnację parteru i piętra. Centralna wyposażona w nagrzewnicę cieplną i chłodnicę. Układ wyposażony w agregat chłodniczy. Modernizacja instalacji c.o.: wymiana grzejników na klimakonwektory, przystosowanie obliczeniowych parametrów technicznych instalacji c.o. w zakresie wymaganym do dalszej współpracy ze zmodernizowanym źródłem ciepła dla tej instalacji, montaż zaworów termostatycznych, z ogranicznikiem i blokowaniem nastaw, wymiana przewodów rurowych stalowych montaż izolacji termicznej na poziomach i pionach, montaż zaworów oraz automatycznych odpowietrzników. Modernizacja instalacji chłodzenia pomieszczeń z wykorzystaniem klimakonwektorów. Montaż przewodów rurowych, montaż izolacji termicznej na poziomach i pionach i zaworów termostatycznych. Modernizacja źródła ciepła: demontaż istniejącego kotła węglowego i jego utylizacja, montaż pompy ciepła powietrze woda o mocy cieplnej min. 35 kW (dla A7/W45) i mocy chłodniczej min. 23 kW (dla A35W18) wraz z pełną automatyką do zarządzania ciepłem w zakresie c.o., c.w.u i c.t, kocioł elektryczny o mocy modulowanej 12-24 kW, wymiana rurociągów c.w.u, montaż zbiornika c.w.u. Wykonanie niezbędnych prac po instalacyjnych, odtworzeniowych, remontowych. Wymiana opraw oświetlenia na energooszczędne LED (ok. 90 szt.), inst. elektrycznej i automatyki do oświetlenia. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,80 kWP (60 szt.) na własne potrzeby. Realizacja operacji spowoduje obniżenie rocznego zapotrzebowania na energię o 96,03%. Efekt ekologiczny: Redukcja emisji pyłu PM10 - 100,19 %, Redukcja emisji pyłu PM 2,5 - 100,08 %, Redukcja emisji CO2 - 101,87

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45261410-1 - Izolowanie dachu

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1987000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4889742,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1987000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Molik-Bud Krzysztof Molik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761487797

7.3.3) Ulica: Jasna Góra 24

7.3.4) Miejscowość: Morsko

7.3.5) Kod pocztowy: 98-345

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1967000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.