Og³oszenie z dnia 2025-07-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00250601/01 - Og³oszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00258942/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumwp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af7b11a6-a6b5-4bc0-8487-9dde4875600d1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-af7b11a6-a6b5-4bc0-8487-9dde4875600d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00334238
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00250601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/2025/MM
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 267384,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
o³ówki wieczne, notesy, d³ugopisy touch slim, torby bawe³niane, balony lateksowe, smycze, czapki z daszkiem, domino, misie p, double, torby laminowane, zeszyty, naklejki, teczki A4,• Naklejki 50x50 mm, papier samoprzylepny b³ysk, znakowanie nadruk,
• Maskotka pluszowa „Mi¶” w bia³ej koszulce, znakowanie koszulki nadruk,
• Zeszyt, format A5, ilo¶æ kartek 16 (32 strony), kartki w kratê, offset 80gr, ok³adka kreda mat 170gr, zszywka prosta, znakowanie ok³adka nadruk full kolor,
• Gra double w pude³ku, 30 kart o ¶rednicy 90 mm, papier kreda mat 350gr, dwustronny nadruk (rewers jednolity). Pude³ko 95x95x15 mm, papier 300gr, folia b³ysk, znakowanie nadruk na ca³ej zewnêtrznej czê¶ci,
• Teczka papierowa, format A4, znakowanie sitodruk 200mm x 100mm,
• Torba papierowa, pionowa, laminowana, format A4, wymiary 240x90x340 mm, papier kreda 170gr, folia matowa, znakowanie jednostronne ful kolor,
• Notes, format A5 (14x21xx1), 96 kartek w kratkê (192 str.), ok³adka twarda PU, ta¶ma zak³adkowa, dodatkowe zamkniêcie w postaci elastycznej opaski dopasowanej kolorystycznie do koloru notesu, znakie nadruk ok³adki,
• D³ugopis touch, slim metalowy, znakowanie grawer jednostronne,
• O³ówek „wieczny” z gumk± i touch penem, naostrzony, znakowany,
• Zestaw pi¶mienniczy w pude³ku z piórem i d³ugopisem: pióro kulkowe ze skuwk± z jednolitym trzonem i szarymi elementami, d³ugopis „klikany” z jednolitym trzonem i szarymi elementami, niebieskie wk³ady, produkt wykonany z aluminium i plastiku; znakowanie pude³ko, pióro, d³ugopis – grawer;
• Domino w drewnianym pude³ku 14,7 x 5 x 2,8 cm, znakowanie pude³ka grawer,
• Czapka bawe³niana zielona (zieleñ wojskowa) z daszkiem, zapiêcie na rzep, Ø19 cm, visor (daszek) 17,5 x 7 cm, znakowanie nadruk,
• Torba bawe³niana o gramaturze 140gr z d³ugimi uszami, 45x38x11cm, znakowanie nadruk;
• Smycz satynowa 15 mm, zakoñczenie karabinek, znakowanie nadruk dwustronny,
• Balony lateksowe z patyczkiem, z koszyczkiem, znakowanie nadruk,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 168789,43 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kubek ceramiczny, 2 kolory bia³y 1250 szt., czarny 1250 szt., znakowanie nadruk dwustronny, pude³ko kartonowe znakowanie nadruk, w sumie 2500 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33150,41 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zegar reklamowy ¶cienny, ¶rednica 20 cm, czarna rama, materia³ plastik szk³o, znakowanie nadruk na tarczy, obszar znakowania 60x30mm, ilo¶æ 1000 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14837,40 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Magnes drewniany 60x80mm4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8760,16 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Plakat, format A3, papier 160gr satyna,• Komplet pocztówek, format A6 105x148mm, po 10 kartek (dwa projekty) ze sk³adanymi ok³adkami (sztancowane), z nadrukiem logo,
• Komplet plakatów, format A4, papier 200g satyna. Komplet zawiera 20 szt. (20 projektów). plakatów pakowanych do torebki sznurowej,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15024,39 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kotyliony narodoweKotylion/kokarda narodowa, 50mm, materia³ ta¶ma sztandarowa, z zapiêciem typu broszka (metalowa zapinka)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13211,38 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Brelok z logotypem, dwustronny, 30mm, opakowanie kartonik (etykieta)/ pude³ko kartonowe lakierowane z wk³adem4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16260,16 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rollup 120x200 cmRollup 150x200 cm
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7995,12 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Elegancki zestaw: notes A5 zapinany na magnes z kwadratowym, szklanym zapiêciem w kolorze czarnym, z uchwytem na d³ugopis, d³ugopis czarny ze z³oconymi elementami, ze skuwk±, ca³o¶æ zapakowana w sztywne, kartonowe pude³ko. Grawer logo na d³ugopisie i nadruk logo na notesie. Ilo¶æ 100 sztuk.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3990 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Postêpowanie w zakresie tej czê¶ci by³o obarczone niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 194766,81
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 553900,00 PLN
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 31844,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31844,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383696335
7.3.3) Ulica: Droginia, 320
7.3.4) Miejscowo¶æ: My¶lenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 31844,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18757,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18757,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932130860
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czes³awa Klimasa
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz
jakie przetargi wygra³a firma
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18757,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-11Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6365,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 51660 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8886,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932130860
7.3.3) Ulica: ks. Czes³awa Klimasa 41D/27
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygra³a firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8886,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9569,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 104000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9569,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Libra-Print Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200236297
7.3.3) Ulica: Al. Legionów 114B
7.3.4) Miejscowo¶æ: £om¿a
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygra³a firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9569,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14944,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 62500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14944,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AL-MI Paulina Wojewodzic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386166974
7.3.3) Ulica: ul. Grabecznik 98B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wilkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-365
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14944,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 31250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 49200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43296,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170343308
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czes³awa Klimasa
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 43296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-11Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5719,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273293045
7.3.3) Ulica: ul. Podjazdowa 2 lokal 31
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11808 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-14Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6523,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383696335
7.3.3) Ulica: Droginia, 320
7.3.4) Miejscowo¶æ: My¶lenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeñstwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancj± i us³ug± wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i us³ug wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY O¦WIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materia³ów promocyjnych na wydarzenia ze szko³ami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spo¿ywczych dla Wydzia³u Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie materia³ów promocyjnych na wydarzenia ze szko³ami
- Materia³y promocyjne (notatniki z d³ugopisami i butelki na wodê) - 260 kompletów
- Dostawa materia³ów promocyjnych finansowanych ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
- Dostawa materia³ów promocyjnych z logo Najwy¿szej Izby Kontroli
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów promocyjnych wg SWZ na potrzeby seminarium naukowego organizowanego w ramach projektu p.k. URAN oraz na potrzeby Kolegium Prorektorów
- Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materia³ów prewencyjnych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.