eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMateria³y promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie



Og³oszenie z dnia 2025-07-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumwp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af7b11a6-a6b5-4bc0-8487-9dde4875600d

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Materia³y promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-af7b11a6-a6b5-4bc0-8487-9dde4875600d

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00334238

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00250601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/2025/MM

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 267384,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

o³ówki wieczne, notesy, d³ugopisy touch slim, torby bawe³niane, balony lateksowe, smycze, czapki z daszkiem, domino, misie p, double, torby laminowane, zeszyty, naklejki, teczki A4,
• Naklejki 50x50 mm, papier samoprzylepny b³ysk, znakowanie nadruk,
• Maskotka pluszowa „Mi¶” w bia³ej koszulce, znakowanie koszulki nadruk,
• Zeszyt, format A5, ilo¶æ kartek 16 (32 strony), kartki w kratê, offset 80gr, ok³adka kreda mat 170gr, zszywka prosta, znakowanie ok³adka nadruk full kolor,
• Gra double w pude³ku, 30 kart o ¶rednicy 90 mm, papier kreda mat 350gr, dwustronny nadruk (rewers jednolity). Pude³ko 95x95x15 mm, papier 300gr, folia b³ysk, znakowanie nadruk na ca³ej zewnêtrznej czê¶ci,
• Teczka papierowa, format A4, znakowanie sitodruk 200mm x 100mm,
• Torba papierowa, pionowa, laminowana, format A4, wymiary 240x90x340 mm, papier kreda 170gr, folia matowa, znakowanie jednostronne ful kolor,
• Notes, format A5 (14x21xx1), 96 kartek w kratkê (192 str.), ok³adka twarda PU, ta¶ma zak³adkowa, dodatkowe zamkniêcie w postaci elastycznej opaski dopasowanej kolorystycznie do koloru notesu, znakie nadruk ok³adki,
• D³ugopis touch, slim metalowy, znakowanie grawer jednostronne,
• O³ówek „wieczny” z gumk± i touch penem, naostrzony, znakowany,
• Zestaw pi¶mienniczy w pude³ku z piórem i d³ugopisem: pióro kulkowe ze skuwk± z jednolitym trzonem i szarymi elementami, d³ugopis „klikany” z jednolitym trzonem i szarymi elementami, niebieskie wk³ady, produkt wykonany z aluminium i plastiku; znakowanie pude³ko, pióro, d³ugopis – grawer;
• Domino w drewnianym pude³ku 14,7 x 5 x 2,8 cm, znakowanie pude³ka grawer,
• Czapka bawe³niana zielona (zieleñ wojskowa) z daszkiem, zapiêcie na rzep, Ø19 cm, visor (daszek) 17,5 x 7 cm, znakowanie nadruk,
• Torba bawe³niana o gramaturze 140gr z d³ugimi uszami, 45x38x11cm, znakowanie nadruk;
• Smycz satynowa 15 mm, zakoñczenie karabinek, znakowanie nadruk dwustronny,
• Balony lateksowe z patyczkiem, z koszyczkiem, znakowanie nadruk,

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 168789,43 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kubek ceramiczny, 2 kolory bia³y 1250 szt., czarny 1250 szt., znakowanie nadruk dwustronny, pude³ko kartonowe znakowanie nadruk, w sumie 2500 szt.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33150,41 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zegar reklamowy ¶cienny, ¶rednica 20 cm, czarna rama, materia³ plastik szk³o, znakowanie nadruk na tarczy, obszar znakowania 60x30mm, ilo¶æ 1000 szt.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14837,40 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Magnes drewniany 60x80mm

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8760,16 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Plakat, format A3, papier 160gr satyna,
• Komplet pocztówek, format A6 105x148mm, po 10 kartek (dwa projekty) ze sk³adanymi ok³adkami (sztancowane), z nadrukiem logo,
• Komplet plakatów, format A4, papier 200g satyna. Komplet zawiera 20 szt. (20 projektów). plakatów pakowanych do torebki sznurowej,

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15024,39 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kotyliony narodowe
Kotylion/kokarda narodowa, 50mm, materia³ ta¶ma sztandarowa, z zapiêciem typu broszka (metalowa zapinka)

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13211,38 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Brelok z logotypem, dwustronny, 30mm, opakowanie kartonik (etykieta)/ pude³ko kartonowe lakierowane z wk³adem

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16260,16 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rollup 120x200 cm

Rollup 150x200 cm

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7995,12 PLN

Czê¶æ 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Elegancki zestaw: notes A5 zapinany na magnes z kwadratowym, szklanym zapiêciem w kolorze czarnym, z uchwytem na d³ugopis, d³ugopis czarny ze z³oconymi elementami, ze skuwk±, ca³o¶æ zapakowana w sztywne, kartonowe pude³ko. Grawer logo na d³ugopisie i nadruk logo na notesie. Ilo¶æ 100 sztuk.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3990 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie w zakresie tej czê¶ci by³o obarczone niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 194766,81

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 553900,00 PLN

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 31844,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31844,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383696335

7.3.3) Ulica: Droginia, 320

7.3.4) Miejscowo¶æ: My¶lenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 31844,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18757,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18757,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932130860

7.3.3) Ulica: ul. ks. Czes³awa Klimasa

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18757,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-11

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6365,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 51660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8886,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932130860

7.3.3) Ulica: ks. Czes³awa Klimasa 41D/27

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8886,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9569,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 104000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9569,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Libra-Print Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200236297

7.3.3) Ulica: Al. Legionów 114B

7.3.4) Miejscowo¶æ: £om¿a

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9569,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14944,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 62500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14944,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AL-MI Paulina Wojewodzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386166974

7.3.3) Ulica: ul. Grabecznik 98B

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wilkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-365

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14944,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 31250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 49200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170343308

7.3.3) Ulica: ul. ks. Czes³awa Klimasa

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 50-515

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 43296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-11

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5719,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273293045

7.3.3) Ulica: ul. Podjazdowa 2 lokal 31

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11808 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-14

Czê¶æ 9

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6523,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Ma¶lerz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383696335

7.3.3) Ulica: Droginia, 320

7.3.4) Miejscowo¶æ: My¶lenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.