Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198539/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00205449/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁADZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 36
1.5.2.) Miejscowość: Ładzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ladzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02b4a4ea-8d24-4c9d-92b4-c294b2e12c541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b4a4ea-8d24-4c9d-92b4-c294b2e12c54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028509/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Ładzice (wraz z konfiguracją i wdrożeniem), w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dofinansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działania 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkursu grantowego w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę 2 szt. serwerów, przygotowanie ich do roli węzła klastra HA oraz konfigurację wirtualnych maszyn i środowiska systemowego wg wymagań Zamawiającego w celu migracji istniejących usług oraz wdrożenia nowych rozwiązań zapewniających cyberbezpieczeństwo,
2) dostawę macierzy dysków oraz podłączenie jej do klastra HA
3) dostawę i konfigurację urządzenia do backupu.
4) dostawę i wdrożenie systemu do zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem IT,
5) dostawę i usługę wdrożeniową systemu informatycznego wspomagającego procesy zarządzania incydentami bezpieczeństwa oraz analizy ryzyka z zapewnieniem wsparcia technicznego dwuletniego okresu subskrypcji,
6) dostawę i konfigurację przełącznika sieciowego wg wymagań Zamawiającego,
3. Dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 36 w Ładzicach, będzie realizowana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
4. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
5. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z umową, Specyfikacją Warunków Zamówienia wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, formularzem ofertowym i cenowym oraz obowiązującymi przepisami prawa.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
7. Sprzęty i urządzenia dostarczane w ramach zamówienia będą fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne. Nie dopuszcza się zastosowania sprzętu / urządzeń odnowionych, tzw. „refurbished”, ponadto musi posiadać deklaracje zgodności CE lub równoważną potwierdzającą dopuszczenie sprzętu do obrotu na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
8. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Dodatek nr 4 SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Zapisy formularza ofertowego, w tym tabela Formularza cenowego,
3) Projekt umowy stanowiący dodatek nr 7 do SWZ,
4) Wydruki potwierdzające wymagane minimalne osiągi:
a. dla macierzy i urządzenia do backupu: w teście PassMark – CPU Mark – dodatek nr 4a do SWZ,
b. dla serwerów: w testach SPECspeed2017_int_base - dodatek nr 4b do SWZ i SPECrate2017_int_base - dodatek nr 4c do SWZ.
9. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone dokumentach stanowiących szczegółowy opis zamówienia, o których mowa powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248111,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248111,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248111,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JACEK MAJAK EURONET, EURONET
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PATRYK MAJAK EURONET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721913444
7.3.3) Ulica: Brzeźnicka
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EuroNet s.c. JACEK MAJAK, PATRYK MAJAK"
jakie przetargi wygrała firma
"EuroNet s.c. JACEK MAJAK, PATRYK MAJAK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248111,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi rozwoju i utrzymania systemu Papirus
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz pakiet szkoleń dla Gminy Świedziebnia
- Wirtualizacja środowiska serwerowego w Starostwie Powiatowym w Szamotułach
- Dostawa i wdrożenie systemu digitalizacji dokumentacji medycznej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.