Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00226974/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00229263/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji pieca tunelowego w formie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego „Aparatura do badań katalizatorów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 473 14 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i Rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji pieca tunelowego w formie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego „Aparatura do badań katalizatorów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fe5894e-f6b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/TW-12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pieca tunelowego w formie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego „Aparatura do badań katalizatorów”.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie projektu modernizacji pieca w branży cieplno-konstrukcyjnej, elektrycznej, AKPiA, instalacyjnej.
2. Oprogramowanie sterownika i systemu wizualizacji.
3. Opracowanie DTR i Instrukcji Obsługi systemu grzewczego i systemu wizualizacji.
4. Wymianę palników
5. Dostawę urządzeń i rozbudowę systemu sterowania w docelowej konfiguracji, uzgodnionej z zamawiającym w tym lokalnych szafek koncentratorów danych oraz zasilających wentylatory.
6. Demontaż instalacji rurowych przewidzianych do wymiany lub modernizacji.
7. Demontaż części instalacji elektrycznej i AKPiA
8. Modernizację instalacji rurowych istniejącego systemu grzewczego pieca według opracowanego projektu wykonawczego.
9. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i AKPiA dla zmodernizowanego systemu grzewczego pieca w opisanym wyżej zakresie.
10. Rozruch, wykonanie prób odbiorowych instalacji gazu i elektrycznej, regulacja pieca.
11. Szkolenie obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w :
1) Programie Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik nr 1
2)Wzorze umowy – załącznik nr 6
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, wszędzie tam gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych czy systemów referencji technicznych, o których mowa w art 101 ust. 1 pkt 2) / art 101 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym normom, ocenom technicznym, specyfikacjom technicznym, systemom referencji technicznych, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne.”
Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi - 36 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
42300000-9 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262520-2 - Roboty murowe
42942000-1 - Piece i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniki Cieplnej "Piecoserwis" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-010-00-70
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom następujący zakres zamówienia
- demontaże instalacji rurowych przewidzianych do wymiany lub modernizacji,
montaż obiektowy nowych instalacji rurowych systemu grzewczego*
- demontaż części instalacji elektrycznej i AKPiA, montaż nowej instalacji
elektrycznej i AKPiA*
Uwaga: Dla przyjętej formuły postępowania „zaprojektuj i wybuduj” niemożliwe
jest na etapie składania oferty podanie nazw firm podwykonawczych.
Podwykonawcy wybrani zostaną po wykonaniu projektu technicznego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI CIEPLNEJ "PIECOSERWIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI CIEPLNEJ "PIECOSERWIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
- Remont i modernizacja Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 4 w Puławach z przystosowaniem pomieszczeń dla potrzeb Centrum Dziennego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up dla IUNG PIB w Puławach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Sukcesywny przegląd chromatografów i spektrometrów w drugim półroczu 2024 r.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
więcej: Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.