eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rojewo › Budowa i przebudowa obiektów rekreacyjnych w Rojewie, Jezuickiej Strudze i Rojewicach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa obiektów rekreacyjnych w Rojewie, Jezuickiej Strudze i Rojewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rojewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rojewo 8

1.5.2.) Miejscowość: Rojewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-111

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rojewo@rojewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rojewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://minipotral.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa obiektów rekreacyjnych w Rojewie, Jezuickiej Strudze i Rojewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74c991e3-2ce6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Poddziałanie: Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatyw LEADER” objętego Programem w zakresie: rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236335/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB.II.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 125134,05 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101735,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przebudowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w miejscowości Rojewo (działka 160/4 – w zakresie dostawy i montażu urządzeń:
a) tablica do rysowania
b) linarium
c) urządzenie do utrzymywania równowagi (urządzenie nazwane w projekcie budowlanym „stópki”),
d) wioślarz
e) twister
f) koło tai chi
g) jeździec
h) pajacyk
i) stepper
j) rower ręczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 31574,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przebudowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowości Jezuicka Struga (działka 41/54) – w zakresie dostawy i montażu urządzeń:
a) kosz na śmieci,
b) szachy,
c) tir (urządzenie nazwane w projekcie budowlanym „tir frajda” - pojazd na sprężynach przeznaczony dla małych dzieci),
d) urządzenie do utrzymywania równowagi (urządzenie nazwane w projekcie budowlanym „stópki”),
e) karuzela kubełkowa (urządzenie nazwane w projekcie budowlanym „produkt 4006”),
f) biegacz,
g) wahadło,
h) wyciąg górny,
i) poręcze do pompek,
j) koło tai chi,
k) prasa nożna
l) motyl,
m) rower ręczny
UWAGA!
Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty niniejszym postępowaniem przetargowym. Zamawiający po konsultacji z projektantem, z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników placu zabaw i siłowni zewnętrznej zrezygnował z ułożenia obrzeży betonowych wokół strefy fitness i placu zabaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 46032,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Przebudowa placu zabaw oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Rojewice (działka 28/2) – w zakresie dostawy i montażu urządzeń:
a) Zestaw zabawowy (wymiana wcześniejszego urządzenia na urządzenie o innych parametrach),
b) urządzenie do utrzymywania równowagi (wymiana wcześniejszego urządzenia na urządzenie o innych parametrach),
c) biegacz,
d) orbitrek,
e) wioślarz,
f) wahadło,
g) wyciskanie siedząc,
h) poręcze do pompek,
i) twister,
j) małe koła tai chi,
k) jeździec,
l) pajacyk,
m) rower ręczny,
n) prasa nożna
UWAGA!
Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty niniejszym postępowaniem przetargowym. Zamawiający po konsultacji z projektantem, z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników placu zabaw i siłowni zewnętrznej zrezygnował z ułożenia obrzeży betonowych wokół strefy fitness.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 47527,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33615,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31574,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50474,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37425,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46032,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52217,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47527,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.