Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312528/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych z terenu G. Piła do pilskich jednostek ośw. oraz WSCEiT w Starej Łubiance w okresie od 01.09.2023 r. do 22.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/119995/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych z terenu G. Piła do pilskich jednostek ośw. oraz WSCEiT w Starej Łubiance w okresie od 01.09.2023 r. do 22.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d3e7d67-248d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049897/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Dowóz uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Dowóz oraz odwóz 6 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do:
- Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile, ul. Lelewela 140 – 4 uczniów,
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 17 – 1 uczeń,
- Przedszkola Niepublicznego Tęczowa Kraina w Pile, ul. Młynarska 15 – 1 dziecko.
2. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych do przedszkola / szkoły / placówki w Pile odbywało się będzie możliwie jak najkrótszą trasą dom – przedszkole / szkoła / placówka – dom.
3. Szacowana liczba uczniów wynosi 6, a szacowana dzienna liczba kilometrów wynosi 35. Podane liczby są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego.
4. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość zwiększenia dziennej liczby kilometrów do 90.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 27777,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części 2 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Dowóz oraz odwóz 13 uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Piły do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance.
2. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych do placówki odbywało się będzie możliwie jak najkrótszą trasą dom – placówka – dom.
3. Szacowana liczba uczniów wynosi 13, a szacowana dzienna liczba kilometrów wynosi 55. Podane wielkości są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego.
4. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje zwiększenie dziennej liczby kilometrów do 150.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części 3 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Dowóz oraz odwóz 1 ucznia do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile.
2. Szacowana liczba uczniów wynosi 1, a szacowana dzienna ilość kilometrów wynosi 7,5. Podane ilości są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego.
3. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość zwiększenia dziennej ilości kilometrów do 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 9259,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 1 zamówienia złożono trzy oferty. Dwie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp – jako niezgodne z przepisami ustawy. Oferty nie zostały prawidłowo podpisane.
Trzecia oferta zawierała cenę, która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zamówienia do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 2 złożono jedną ofertę. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp – jako niezgodna z przepisami ustawy. Oferta nie została prawidłowo podpisana.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 3 złożono dwie oferty. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp – jako niezgodna z przepisami ustawy. Oferta nie została prawidłowo podpisana.
Druga oferta zawierała cenę, która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zamówienia do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - przy: al. Niepodległości 38/5, al. Poznańskiej 139/3, al. Poznańskiej 139/5, ul. Spacerowej 33/3, ul. Staromiejskiej 1/6, ul. Staromiejskiej 9/10
- "Rewitalizacja zdegradowanych poszczególnych terenów miasta Piły" - rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Bydgoskiej 100 (oficyna) w Pile
- APARATY DO ZNIECZULENIA
- OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO I FARTUCHY CHIRURGICZNE II
- Remont komór mroźniczej i chłodniczej znajdujących się w budynku Szkoły Policji w Pile
- Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Świadczenie usługi całodobowego, licencjonowanego przewozu osób (taxi)"
- "Usługa transportowa uczniów z orzeczoną niepełnosprawnością, orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026" - II postępowanie.
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego. Pakiet 2 - Transport "T" materiału biologicznego.
- "Dowóz dzieci i uczniów do i z szkół podstawowych na terenie gminy Szudziałowo"
- Transport sanitarny pacjentów Szpitala Wolskiego Sp.zo.o.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.