eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Przebudowa i modernizacja dwóch budynków na laboratorium diagnostyczne i 2 miejsca izolacji w związku z Covid 19



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dwóch budynków na laboratorium diagnostyczne i 2 miejsca izolacji w związku z Covid 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalrabka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja dwóch budynków na laboratorium diagnostyczne i 2 miejsca izolacji w związku z Covid 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-150a7b5b-e32b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032901/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i modernizacja dwóch budynków na laboratorium diagnostyczne i 2 miejsca izolacji w związku z Covid 19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247048/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową
i modernizacją dwóch budynków na laboratorium diagnostyczne i 2 miejsca izolacji w związku
z Covid 19, na zasadach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje remont wraz z instalacjami, dwóch budynków pomocniczych
opieki zdrowotnej przy Szpitalu Miejskim w Rabce-Zdroju wraz z termomodernizacją obiektów,
który obejmuje m.in.:
1. Prace związane z pracami wymiany (demontażem):
a) stolarki drzwiowej,
b) stolarki okiennej,
c) sufitów podwieszanych w budynku izolatek,
d) urządzeń instalacji elektrycznej ,
e) urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej,
f) klimatyzatora,
g) urządzeń wod.- kan., c.o., w tym urządzeń białego montażu,
h) ścian działowych,
i) tynków,
j) powierzchni ceramicznych na ścianach i posadzkach w pomieszczeniach,
k) warstw podłogi na gruncie,
l) sufitu kasetonowego w budynku izolatek.
2. Prace związane z remontem:
a) Budynek nr 1 izolatek:
• montaż instalacji wodnokanalizacyjnej,
• montaż instalacji centralnego ogrzewania,
• wykonanie przewodów wentylacji grawitacyjnej z pomieszczeń sanitarnych,
z zastosowaniem wspomagania mechanicznego,
• montaż instalacji elektrycznej, w tym niskoprądowej,
• wykonanie ścianek działowych,
• wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach działowych,
• wykonanie posadzek wraz z dociepleniem podłogi na gruncie,
• wykonanie płytek,
• wykonanie posadzek w pomieszczeniach izolatek,
• wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego,
• wymiana stolarki okienno-drzwiowej,
• wykonanie docieplenia dachu z obróbkami blacharskimi,
• montaż rynien i rur spustowych,
• wykonanie ocieplenia budynku z obróbkami blacharskimi
• wykonanie dociepleń fundamentów, z warstwami izolacji przeciwwilgociowej,
• wykonanie odgromienia budynku,
• wykonanie prac wykończeniowych (gruntowanie, malowanie, biały montaż),
• wykonanie zadaszenia nad wejściem ze szkła bezpiecznego hartowanego,
• wykonanie utwardzenia terenu, niwelacji z kostki brukowej przed wejściem do budynku.
b) Budynek nr 2 laboratorium:
• montaż instalacji wodnokanalizacyjnej,
• montaż instalacji centralnego ogrzewania,
• montaż instalacji wentylacji nawiewno – wywiewnej z centralą,
• montaż instalacji elektrycznej w tym niskoprądowej,
• wykonanie ścianek działowych,
• wykonanie tynków z zaprawy klejowej na siatce z włókna szklanego na ścianach
zewnętrznych,
• wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach działowych,
• wykonanie posadzek wraz z dociepleniem podłogi na gruncie,
• wykonanie płytek ceramicznych antypoślizgowych,
• wymiana stolarki okienno-drzwiowej,
• wykonanie docieplenia dachu,
• montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
• wykonanie ocieplenia budynku,
• wykonanie elewacji klejem na siatce z wykończeniem pucem silikonowym,
• wykonanie dociepleń fundamentów z warstwami izolacji przeciwwilgociowej,
• wykonanie odgromienia budynku,
• wykonanie prac wykończeniowych (gruntowanie, malowanie, biały montaż),
• wykonanie utwardzenia terenu, niwelacja z kostki brukowej przed wejściem
do budynku.
3. Wyposażenie pomieszczeń.
4. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również roboty budowlane polegające na
wykonaniu wszelkich przejść, otworów i instalacji w elementach
budynków pod termomodernizację budynków, w tym podłącz instalacji fotowoltaicznej,
która będzie realizowana odrębnym postępowaniem. Zakres termomodernizacji obejmuje:
Termomodernizacja pawilonu dużego:
1. wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (U= 1,3 W/m2K) szt.3
2.
docieplenie ścian elewacji zewnętrznej (styropian λ = 0,036 W/mK – 16 cm grubości)
wsp.U. 0,194 W/m2K, pow. 163,29 m2
3.
docieplenie stropodachu (styropapa λ = 0,035 W/mK – 22 cm grubości) wsp.U.0,145
W/m2K, pow. 264,35 m2
4.
modernizacja instalacji c.o. (wymiana źródła ciepła na gazowy kocioł kondensacyjny)
moc 27 kW i sprawność 0,81
5.
modernizacja instalacji c.w.u. Zakres modernizacji - podączenie do kotła gazowego
c.o. , moc 0,5 kW
6.
modernizacja oświetlenia wewnętrznego (LED - 29 opraw z czego: 14 szt. o mocy 18,3
W, 10 szt. o mocy 38,9 W, 3 szt. o mocy 19 W, 2 szt. o mocy 25 W)
7. instalacja fotowoltaiczna (7 paneli, 2,1 kWp)
8.
BMS - system czujników i detektorów oraz jeden, zintegrowany system zarządzania
wszystkimi znajdującymi się w budynku instalacjami. System zarządzania energią
będzie posiadał funkcjonalność monitorowania i zarządzania systemami
energetycznymi oraz grzewczymi znajdującymi się w budynku, gromadząc
informacje z czujników, detektorów, analizatorów, ciepłomierzy, wodomierzy oraz
sterowników urządzeń, pozwalając na reagowanie w czasie rzeczywistym na zmianę
warunków zewnętrznych i wewnętrznych w celu optymalizacji zużycia energii
cieplnej i energetycznej budynku. System BMS będzie systemem otwartym,
zapewniającym integrację podsystemów branżowych różnych producentów.
Dodatkowo będzie posiadał wbudowany język definicji raportów, pozwalający na
tworzenie dowolnych raportów tabelarycznych oraz graficznych jak również
funkcjonalność zdalnego monitoringu przez Internet z poziomu przeglądarki
internetowej.
Termomodernizacja pawilonu małego
1. wymiana stolarki okiennej (U= 0,9 W/m2K) szt 4
2. wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (U= 1,3 W/m2K) szt 2
3.
docieplenie ścian elewacji zewnętrznej (styropian λ = 0,036 W/mK – 10 cm grubości)
wsp. U 0,187 W/m2K, pow. 88,98 m2
4.
docieplenie stropodachu (płyta warstwowa λ = 0,025 W/mK – 12 cm grubości), wsp.
U 0,144 W/m2K, pow. 45,20 m2
5.
modernizacja oświetlenia wewnętrznego (LED - 6 opraw z czego: 1 szt. o mocy 18,3
W, 5 szt. o mocy 38,9 W)
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia
w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego
przeznaczeniem,
b) organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy
przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie
prowadzonych robót budowlanych,
f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej,
g) pokrycie kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej
inwentaryzacji powykonawczej,
h) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków
związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca
załącznik nr 1 do SWZ oraz rozdział IV SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został zawarty
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących
załącznik nr 8 do SWZ.
6. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia, zgodnie z specyfikacją
warunków zamówienia i dokumentacją techniczną. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie
dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i bhp oraz
wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania obiektów, zgodnie
z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 3) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty.
Cena najkorzystniejszej oferty (1 377 600,00 zł), przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (738 000,00 zł)
i Zamawiający nie może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.