Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00229977/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00234817/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie EMC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.puzio@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=802319501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi i dostawy informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie EMC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f9bc59-9fee-4f46-ab13-073724eb5832
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087446/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 wparcie istniejącego środowiska HPE, EMC, IBM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216369,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie wsparcia serwisowego producenta na posiadane przez Zamawiającego urządzenia oraz oprogramowanie firmy EMC (Dell EMC) wymienione w Załączniku nr 1 do umowy dla części 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 188019,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie wsparcia serwisowego na posiadane przez Zamawiającego macierze dyskowe, przełączniki SAN oraz deduplikatory sprzętowe EMC wymienione w Załączniku nr 1 do umowy dla części 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, wymagania techniczne (parametry i funkcjonalności) znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 28350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) ze względu na to, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 wpłynęła tylko 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b) w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMG VISION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536-192-79-62
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 189
7.3.4) Miejscowość: Rajszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu zarządzania dostępem do sieci typu NAC
- Świadczenie usługi wsparcia urządzeń IT HPE na potrzeby Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
- Dostawa środowiska programistycznego, przeznaczonego do rozwijania algorytmów, wizualizacji i analizy danych oraz tworzenia aplikacji
- Usługi Veeam Data Cloud Vault
- Wsparcie techniczne dla urządzeń sieciowych
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Niżańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.