Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312184/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00312184/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00312271/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tonerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZAMOTULSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.powiat-szamotuly.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tonerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451943a3-5c08-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003853/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tonerów na rzecz Starostwa Powiatowego w Szamotułach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312184/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.07.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243089,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tonerów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ – Szczegółowa specyfikacja materiałów eksploatacyjnych, zwanej w dalszej treści także OPZ.
Wymagania jakościowe dotyczące materiałów eksploatacyjnych.
Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które zostały wyprodukowane lub są zalecane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, niebędące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane, nieposiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych lub regenerowanych oraz dostarczone
w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta. Pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne (np. tusz, toner, bęben), które producent wymienił na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki, kserokopiarki itp.) bądź w instrukcji obsługi urządzenia.
Wszelkie użyte nazwy własne lub wskazania należy traktować jako „typu”.
Termin realizacji zamówienia: 12 m-cy, Planowany termin: 01.01.2022 r. - 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Lp. 5, 6 i 7 w Zał. nr 1 oraz Zał. nr 3 do SWZ, podał dwa rozbieżne kody produktów. Wykonawcy nie zadając zapytań do SWZ, różnorako zinterpretowali intencje Zamawiającego i złożyli oferty zawierające różne produkty.Zamawiający nie może odrzucić żadnej z ofert, a jednocześnie nie może dokonać oceny ofert zachowując zasadę równego traktowania Wykonawców, ponieważ termin do składania ofert upłynął.
Nawiązując do powyższego uzasadnienia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251229,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298097,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Dostawa generatora elektrochirurgicznego z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ w Szamotułach.
- Usługa ochrony osób i nadzoru mienia
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- Dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 3 części
- Konserwacja i naprawa drukarek zainstalowanych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i zwrotem zużytych pojemników.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





