eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › "Budowa ulicy Gajowej w Miasteczku Śląskim - POLSKI ŁAD"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ulicy Gajowej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45e55ddb-d59f-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ulicy Gajowej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45e55ddb-d59f-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039237/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ulicy Gajowej w Miasteczku Śląskim – POLSKI ŁAD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6777703,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, mające za przedmiot budowę ulicy Gajowej w Miasteczku Śląskim.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Usługi Projektowe Ilona Mrozek:
1) Projekt Budowlany – Projekt Zagospodarowania Terenu;
2) Projekt Budowlany – Projekt Architektoniczno-Budowlany branża drogowa;
3) Projekt Budowlany – Projekt Architektoniczno-Budowlany branża kanalizacyjna;
4) Projekt Budowlany – Projekt Architektoniczno-Budowlany branża elektryczna;
5) Projekt Budowlany – Załączniki (opinie, uzgodnienia, pozwolenia);
6) Projekt Budowlany – Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
7) Projekt Budowlany – Inwentaryzacja Zieleni;
8) Projekt Techniczny branża drogowa;
9) Projekt Techniczny branża kanalizacyjna;
10) Projekt Techniczny branża elektryczna;
11) Projekt organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót związanych z budową ul. Gajowej w Miasteczku Śląskim;
12) Projekt docelowej organizacji ruchu drogowego związanej z budową ul. Gajowej w Miasteczku Śląskim;
13) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna;
14) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – Część kanalizacyjna;
15) Specyfikacja Techniczna Oświetlenie Uliczne branża elektryczna;
16) Przedmiar robót branża drogowa;
17) Przedmiar robót – budowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa sieci kanalizacji sanitarnej;
18) Przedmiar branża elektryczna.
stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

I. Przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową jest budowa:
a) budowa jezdni z trylinki o zmiennej szerokości od 5,5 m do 6,0 m,
b) budowa ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego o szerokości 3,0 m na odcinkach o długości 828,51 m – lewoskrętny i 51,3 m – prawoskrętny,
c) budowa chodnika z kostki betonowej prefabrykowanej o szerokości 2,0 m na odcinkach o długości 19,25 m – lewoskrętny i 68,7 – prawoskrętny,
d) budowa ciągu rowerowego z betonu asfaltowego o szerokości 2,5 m na odcinku o długości 71,2 m,
e) budowa kanalizacji deszczowej z przykanalikami oraz wylotami do rowów przydrożnych,
f) budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
g) rozbiórka istniejącego przyłącza elektrycznego do przepompowni i budowa nowego poza zakresem projektowanego ciągu pieszo-rowerowego,
h) budowa w granicach projektowanego pasa drogowego wjazdów do przyległych nieruchomości z kostki betonowej prefabrykowanej.
II. Realizując inwestycję, należy zrealizować w imieniu Zamawiającego i w porozumieniu z Zamawiającym wytyczne i zobowiązania wynikające z:
a) porozumienia nr TD/OGL/OME/k/PR/197/2023 z dnia 30.05.2023 r. zawartego z TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna,
b) opinii Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K-NR.5183.121.2023.KW z dnia 22.03.2023 r. (prace ziemne należy realizować pod nadzorem archeologicznym po wcześniejszym uzyskaniu pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych).
III. Wskazaną w Projekcie Budowlanym – Inwentaryzacji Zieleni wycinkę drzew i krzewów, należy zrealizować zgodnie z zarządzeniem nr 84/19 Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie z dnia 21 lutego 2019 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z wycinki drzew z nieruchomości stanowiących własność gminy Miasteczko Śląskie – na terenie należącym do Gminy Miasteczko Śląskie,
IV. Wykonawca ma bezwzględny obowiązek zapoznania się z warunkami uzgodnień podanymi w decyzjach, pismach uzgadniających, pisemnych zgodach oraz Opinii Komisji Koordynacyjnej, załączonych do dokumentacji projektowej oraz przestrzegania w imieniu Zamawiającego wszystkich wytycznych.
V. Roboty uzupełniające wchodzące w zakres inwestycji:
a) Wykonanie planu BIOZ;
b) Realizacja inwestycji pod nadzorami branżowymi;
c) Wykonanie próby szczelności i kamerowanie ułożonych rurociągów, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami (kanalizacja sanitarna, deszczowa);
d) Postępowanie z wytworzonymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami (demontowanie, wywóz i utylizacja odpadów);
e) Uporządkowanie terenu budowy ostatecznie przed dniem odbioru końcowego;
f) Pełna obsługa geodezyjna inwestycji;
g) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych), sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 5. egzemplarzach;
h) Wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót;
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 5. egzemplarzach (w tym wykonanie kart inwentaryzacyjnych studzienek - również w wersji elektronicznej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5984088,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9667800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5984088,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150320725

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5984088,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.