Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 2468P Kórnik - granica powiatu na odcinku Biernatki - granica powiatu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 2468P Kórnik - granica powiatu na odcinku Biernatki - granica powiatu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ef3b2c-2a8c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013504/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Remont drogi powiatowej nr 2468 Kórnik - granica powiatu na odcinku Biernatki - granica powiatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postawa prawna: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa Pzp.
Zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6bd75f1f-d03a-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 367846,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 2468P Kórnik – granica powiatu na odcinku Biernatki – granica powiatu.
2. Zakres robót:
Odcinek 1a – Biernatki przy ul. Jarzębinowej (zatoki autobusowe) ( długości 173 mb ), z dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Inżynieryjno – Techniczne KIER: „Remont drogi powiatowej nr 2468P Kórnik – Zaniemyśl na odcinku Biernatki – granica powiatu (poza m. Prusinowo)”
Zakres robót obejmuje:
1) remont dwóch zatok autobusowych:
a) roboty rozbiórkowe,
b) krawężnik betonowy na ławie betonowej,
c) chodnik z kostki betonowej,
d) nawierzchnia zatok z kostki kamienej na podbudowie z mieszanki związanej cementem;
2) wyrównanie profilu nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W średniej grubości 6 cm (grubość minimalna 3 cm);
3) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm;
4) wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa niezwiązanego średniej grubości 10 cm;
5) oznakowanie poziome cienkowarstwowe.
W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. Roboty związane z remontem drogi powiatowej będą wykonywane w miarę możliwości przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu i wprowadzonym ruchu wahadłowym. Na czas remontu, odcinek drogi objęty robotami może zostać zamknięty dla ruchu kołowego, wówczas Wykonawca robót opracuje i wyznaczy objazd dla pojazdów, zapewniając dojazd i dojście do posesji.
3. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w zaproszeniu do negocjacji, w tym w załączonej dokumentacji projektowej (zał. 7 do zaproszenia): Remont drogi powiatowej nr 2468P Kórnik – Zaniemyśl na odcinku Biernatki – granica powiatu (poza m. Prusinowo) opracowanej przez Biuro Inżynieryjno – Techniczne KIER (październik 2019), branża drogowa; oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej STWiORB (zał. 8 do zaproszenia).
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. 2021 poz. 450 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t. j. Dz.U. 2019 poz. 2311 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz.U. 2017 r. poz. 784);
2) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy,
3) zapewnienie dojazdów oraz dojścia dla pieszych do wszystkich posesji i obiektów,
4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami,
5) zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
6) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455456,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455456,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455456,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455456,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych: Colas Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie - zamówienie podstawowe zostało udzielone 21.06.2022 r.- umowa nr WD.262.60.2022 zawarta w wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym nr WZ.261.2.19.2022 na Remont drogi powiatowej nr 2468P Kórnik – granica powiatu na odcinku Biernatki – granica powiatu (ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00152097/01 z dnia 10.05.2022 r. ; ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2022/BZP 00220237/01 z 23.06.2022 r.). Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych: Odcinek 1a – Biernatki przy ul. Jarzębinowej (zatoki autobusowe), ( długości 173 mb ), realizowany na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Inżynieryjno – Techniczne KIER: „Remont drogi powiatowej nr 2468P Kórnik – Zaniemyśl na odcinku Biernatki – granica powiatu (poza m. Prusinowo)”
Zakres robót obejmuje:
1) remont dwóch zatok autobusowych:
a) roboty rozbiórkowe,
b) krawężnik betonowy na ławie betonowej,
c) chodnik z kostki betonowej,
d) nawierzchnię zatok z kostki kamiennej na podbudowie z mieszanki związanej cementem;
2) wyrównanie profilu nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W średniej grubości 6cm (grubość minimalna 3cm),
3) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm,
4) wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa niezwiązanego średniej grubości 10cm,
5) oznakowanie poziome cienkowarstwowe.
Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia (367 846,07 zł ) została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamawiający posiada niezbędne środki finansowe, natomiast Wykonawca należycie realizuje umowę dotyczącą zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz inwestycje w infrastrukturę drogową oraz wodno-kanalizacyjną w Gminie Ogrodzieniec
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.