Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228836/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
System monitorowania i informowania o jakości powietrza w gminie Krapkowice w latach 2021-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774466835
1.5.8.) Numer faksu: 774466888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.zajac@krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krapkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krapkowice.pl/11119/2738/system-monitorowania-i-informowania-o-jakosci-powietrza-w-gminie-krapkowice-w-latach-2021-2023-bzp271162021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
System monitorowania i informowania o jakości powietrza w gminie Krapkowice w latach 2021-20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1f727e-2b28-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000826/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 System monitorowania jakości powietrza w gminie Krapkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 -2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 5.5 Ochrona powietrza2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie, montażu, utrzymaniu i serwisowaniu systemu informacyjnego do monitorowania i informowania o stanie jakości powietrza w czasie zbliżonym do rzeczywistego i zróżnicowaniu przestrzennym jakości powietrza w gminie Krapkowice.
Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących usług:
Etap I - uruchomienie sieci monitoringu jakości powietrza, z terminem wykonania do miesiąca od daty podpisania umowy - obejmujący:
• montaż 20 pyłomierzy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego,
• montaż stacji meteorologicznej służącej do pomiaru następujących parametrów meteorologicznych: prędkość i kierunek wiatru, temperatura, wilgotność względna powietrza, ciśnienie atmosferyczne, opady,
• uruchomienie prowadzenia stałych pomiarów jakości powietrza,
• uruchomienie publikacji danych w formie E-usługi oraz z wykorzystaniem elektronicznych tablic informacyjnych w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego,
Etap II - utrzymanie i serwisowanie systemu przez okres 24 miesięcy od jego uruchomienia oraz demontaż urządzeń do 30 dni od zakończenia utrzymania i serwisowania systemu, obejmujący:
• prowadzenie stałych pomiarów jakości powietrza,
• publikację danych w ramach E-usługi oraz z wykorzystaniem elektronicznych tablic informacyjnych,
• publikację zestawień bieżących z pracy systemu,
• przekazywanie okresowo archiwizowanych danych,
• okresową kalibrację pyłomierzy tworzących sieć pomiarową,
• opracowanie raportu z działania systemu po roku realizacji pomiarów (do 30 dnia miesiąca następującego po upływie roku trwania umowy),
• przekazanie archiwum wszystkich danych, rozliczenie umowy, demontaż urządzeń pomiarowych (do 30 dni od zakończenia utrzymania i serwisowania systemu);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90731400-4 - Usługi monitoringu lub pomiarów zanieczyszczenia powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100245,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meteolab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372582411
7.3.3) Ulica: Jeziorna 86
7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 43-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100245,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I - uruchomienie sieci monitoringu jakości powietrza, do miesiąca od dnia podpisania umowy;
2) Etap II - utrzymanie i serwisowanie systemu, 24 miesiące od zakończenia Etapu I, demontaż urządzeń do 30 dni od zakończenia utrzymania i serwisowania systemu.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
więcej: przetargi w Krapkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.