eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "DOM DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE - AKTYWNY SENIOR"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „DOM DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE – AKTYWNY SENIOR"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 22 57

1.5.8.) Numer faksu: 17 225 22 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopslancut@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „DOM DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE – AKTYWNY SENIOR"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a11ff90-4c53-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dom Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie – Aktywny Senior” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.260.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie i dostarczenie pakietu gotowych posiłków dla 30 osób starszych będących uczestnikami projektu pn. „Dom Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie – Aktywny Senior”.
2. Jeden pakiet wyżywienia dla jednego uczestnika w danym dniu pobytu w Domu Dziennego Pobytu zawiera: śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa i drugie danie) oraz produkty spożywcze takie jak: herbata, kawa, cukier, ciastka, owoce itp.
3. Posiłki dostarczane będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy.
4. Wymagane godziny dostarczania posiłków: śniadanie na godzinę 9:00, obiad na godzinę 12:30.
5. Planowana maksymalna ilość pakietów miesięcznie wynosi: 30 osób x średnio 20 dni w miesiącu = średnio 600 pakietów.
6. Planowana maksymalna ilość pakietów dla całego zamówienia: średnio 600 posiłków na miesiąc x 18 miesięcy = 10 800 pakietów.
7. Dzienna ilość pakietów będzie się zmieniać w zależności od frekwencji uczestników projektu.
8. Zamawiający będzie codziennie przekazywał Wykonawcy liczbę zamawianych pakietów, w zależności od ilości uczestników w danym dniu telefonicznie lub mailowo do godziny 8:15.
9. Zamówienie obejmuje przygotowanie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, codzienny dowóz posiłków transportem Wykonawcy oraz dostarczenie wraz z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w Domu Dziennego Pobytu dla Seniorów, Kosina 1026, 37-112 Kosina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "CONTIGO" ul. Paderewskiego 18 37-100 Łańcut Oddział w Woli Dalszej Zakład Aktywności Zawodowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151695180

7.3.3) Ulica: Wola Dalsza 365A

7.3.4) Miejscowość: Wola Dalsza

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.