eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422755841

1.5.8.) Numer faksu: 426748139

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filmschool.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2229851e-46d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270885/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1/02/LAB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100862,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysków 1 TB:
1) Dysk 1 TB 2,5" - 70 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 11270,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysków 2 TB:
1) Dysk 2 TB 2,5" - 20 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysków 4 TB:
1) Dysk 4 TB 3,5" - 90 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 31050,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysków SSD 2 TB:
1) Dysk SSD 2 TB 2,5" - 5 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234600-4 - Pamięć flash

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 4391,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dyski dla Studia Tv:
1) Dyski SSD ATOMOS do zapisu sygnałów 4K w Studio TV PWSFTviT - 2 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234600-4 - Pamięć flash

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysków 4 TB HDD:
1) Dyski 4 Tb 2,5” HDD - 8 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 2629,79 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa na potrzeby Teatru Studyjnego:
1) Laptop 14,0” - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 6043,36 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa modernizacyjnych zestawów komputerowych:
1) Procesor - 4 sztuki;
2) Płyta główna - 4 sztuki;
3) Dysk nvme - 4 sztuki;
4) Pamięć ddr4 - 4 sztuki;
5) Windows - 7 sztuk;
6) Zasilacz 500W - 4 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 5654,21 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

EZD:
1) Skaner wraz z programem do skanowania dokumentów - 1 sztuka;
2) Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka;
3) Czytnik kodów kreskowych - 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 7603,16 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa peryferyjnych urządzeń komputerowych dla Laboratorium Narracji Wizualnych:
1) Klawiatura przewodowa - 4 sztuki;
2) Mysz przewodowa - 4 sztuki;
3) Podkładka pod mysz - 6 sztuk;
4) Adapter Bluetooth USB - 2 sztuki;
5) Zasilacz awaryjny dla macierzy QNAP TS-873 - 1 sztuka;
6) Router z wbudowanym access pointem - 3 sztuki;
7) Drukarka atramentowa do zdjęć - 1 sztuka;
8) Zestaw klawiatura + mysz - 2 sztuki
9) Ładowarka do akumulatorów typu AA wraz z akumulatorami typu AA - 15 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 4950,94 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa dla Laboratorium Narracji Wizualnych:
1) Komputer przenośny z segmentu premium - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 6447,15 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa smartfona dla Laboratorium Narracji Wizualnych:
1) Smartfon najnowszej generacji wyposażony w skaner LiDAR do tworzenia assetów 3D - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe

4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 585-108-88-42

7.3.3) Ulica: ul. Porębskiego 28/17

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyczne Polsoft s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180044458

7.3.3) Ulica: ul. Bukowiecka 92

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-893

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8603,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9395,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8603,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261657078

7.3.3) Ulica: Opaczewska 7 m. 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-368

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8603,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.