eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutocin › Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin poprzez głęboką termomodernizację, wymianę czynników grzewczych i wdrożenie OZE



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin poprzez głęboką termomodernizację, wymianę czynników grzewczych i wdrożenie OZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUTOCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poniatowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Lutocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-317

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6581001

1.5.8.) Numer faksu: 236581002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lutocin@lutocin.i-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lutocin.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://lutocin.i-gmina.pl/przetargi-w-2021-roku

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin poprzez głęboką termomodernizację, wymianę czynników grzewczych i wdrożenie OZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-145d8f6c-2a62-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001092/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna, Typ projektów Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227348/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FIN.271.3.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1888243,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:
Podstawowym celem inwestycji jest poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin oraz zwiększenie udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Szczegółowy opis obu budynków zawarto w załączonych audytach energetycznych oraz dokumentacji projektowej (w tym inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej) i Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
1.2/ Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynków oraz układów technologicznych służących do ogrzewania i podgrzewu ciepłej wody użytkowej oraz zasilania budynków energią elektryczną. Modernizowane systemy będą wykorzystywać pellet oraz energię solarną (fotowoltaika). W celu organizacji robót wyróżniono 3 zadania główne:

Zadanie 1: Instalacje fotowoltaiczne
Usługi
1) Sporządzenie dokumentacji projektowej wykonawczej.
2) Sporządzenie dokumentacji projektowej powykonawczej.
3) Konfiguracja, uruchomienie i wdrożenie aplikacji systemu nadzoru z możliwością nadzoru nad pracą drogą bezprzewodową z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji mobilnej lub komputera z dostępem do internetu.
Dostawy
1) Dostawa paneli fotowoltaicznych.
2) Dostawa falowników.
3) Dostawa konstrukcji.
4) Dostawa materiałów montażowych, okablowania, akcesoriów i oprzyrządowania
Roboty budowlano - montażowe
1) Budowa systemu paneli fotowoltaicznych
2) Przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci wewnętrznej budynków oraz przebudowę układu pomiaru energii przystosowującego układ do pomiaru energii wytworzonej.
3) Układy pomiarowe przystosowane do sprzedaży energii na wolnym rynku.
4) Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów.

Zadanie 2: Kotły na pellet
Usługi
1) Sporządzenie dokumentacji projektowej wykonawczej.
2) Sporządzenie dokumentacji projektowej powykonawczej.
3) Konfiguracja, uruchomienie i wdrożenie aplikacji systemu nadzoru z możliwością nadzoru nad pracą drogą bezprzewodową z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji mobilnej lub komputera z dostępem do internetu.
Dostawy
1) Dostawa kotłów.
2) Dostawa palników.
3) Dostawa kominów.
4) Dostawa zbiorników na C.W.U.
5) Dostawa materiałów montażowych, okablowania, rur, akcesoriów i oprzyrządowania .
Roboty budowlano - montażowe
1) Budowa systemu C.O/C.W.U
2) Przyłączenie instalacji grzewczej do sieci wewnętrznej budynków.
3) Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów.

Zadanie 3: Termomodernizacja
Zaplanowano udział dwóch budynków użyteczności publicznej ulokowanych w gminie Lutocin w woj. mazowieckim:
1. Budynek Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lutocinie, zlokalizowany przy ul. Żeromskiego 2.
2. Budynek Zespołu Szkół w Lutocinie przy ul. Szkolna 14, 09-317 Lutocin, Powiat Żuromiński województwo: mazowieckie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisują Program Funkcjonalno-Użytkowy, Audyty energetyczne i Audyty elektroenergetyczne stanowiące załączniki do niniejszej SWZ oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

09330000-1 - Energia słoneczna

09331000-8 - Baterie słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

39370000-6 - Instalacje wodne

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2319250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2319250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2319250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): COMFORT – THERM Łukasz Krawczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: COMFORT – THERM Sp. z o. o.; HEALTHCARE SUPPORT TEAM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146791563

7.3.3) Ulica: Wróblewo - Osiedle 11/17

7.3.4) Miejscowość: Naruszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2319250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.