eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Drogi dojazdowe do gruntów rolnych na terenie gminy Twardogóra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Drogi dojazdowe do gruntów rolnych na terenie gminy Twardogóra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TWARDOGÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 713992248

1.5.8.) Numer faksu: +48713158142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: it@twardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://twardogora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Drogi dojazdowe do gruntów rolnych na terenie gminy Twardogóra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59934b6f-03c5-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.10.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I GOSZCZ – DRĄGÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych (dł. 905mb)
­ Roboty przygotowawcze, w tym pomiary, wytyczenia i rozbiórki,
­ Roboty w ziemne i regulacja studzienek,
­ Roboty budowlane w zakresie konstrukcji – wykonanie podbudowy gr. 20 cm
­ Roboty nawierzchniowe – warstwa ścieralna gr. 5 cm
­ Pobocza – gr. 10 cm z kruszywa z rozbiórki
­ Tymczasowa organizacja robót’
­ Prace porządkowe zabezpieczające,
­ Przeprowadzenie niezbędnych prób i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 938066,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II OLSZÓWKA droga dojazdowa do gruntów rolnych (dł. 500mb)
­ Roboty przygotowawcze, w tym pomiary, wytyczenia i rozbiórki,
­ Roboty w ziemne (pobocza) i regulacja studzienek,
­ Roboty remontowe uzupełnienie ubytków i profilowania nawierzchni 0-3 cm
­ Roboty nawierzchniowe – warstwa ścieralna gr. 5 cm
­ Pobocza – gr. 10 cm z kruszywa,
­ Tymczasowa organizacja robót’
­ Prace porządkowe zabezpieczające,
­ Przeprowadzenie niezbędnych prób i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 116452,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III SOSNÓWKA droga dojazdowa do gruntów rolnych (dł. 810mb)
­ Roboty przygotowawcze, w tym pomiary, wytyczenia i rozbiórki,
­ Roboty w ziemne (pobocza) i regulacja studzienek urządzeń podziemnych,
­ Roboty remontowe uzupełnienie ubytków i profilowania nawierzchni gr 0-3cm
­ Roboty nawierzchniowe – warstwa ścieralna gr. 5 cm
­ Pobocza – gr. 10 cm z kruszywa,
­ Tymczasowa organizacja robót’
­ Prace porządkowe zabezpieczające,
­ Przeprowadzenie niezbędnych prób i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 174257,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612113,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847282,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612113,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 622-108-89-82

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 3

7.3.4) Miejscowość: Granowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 63-435

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612113,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286227,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349077,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286227,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 621-003-83-54

7.3.3) Ulica: Transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286227,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404254,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455812,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404254,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 622-108-89-82

7.3.3) Ulica: Kościelna 3

7.3.4) Miejscowość: Granowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 63-435

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404254,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.