eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Realizacja zamierzenia inwestycyjnego w I LO w Opocznie polegającego na: A. Przebudowa i remont węzłów sanitarnych oraz zaplecza socjalno-admnistracyjnego . B. Wykonanie instalacji monitoringu.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zamierzenia inwestycyjnego w I LO w Opocznie polegającego na:
A. Przebudowa i remont węzłów sanitarnych oraz zaplecza socjalno-admnistracyjnego .
B. Wykonanie instalacji monitoringu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 741 49 00

1.5.8.) Numer faksu: 44 741 49 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amowienia_publiczne@opocznopowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.opocznopowiat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zamierzenia inwestycyjnego w I LO w Opocznie polegającego na:
A. Przebudowa i remont węzłów sanitarnych oraz zaplecza socjalno-admnistracyjnego .
B. Wykonanie instalacji monitoringu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb000ae9-0d91-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005462/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Realizacja zamierzenia inwestycyjnego w I LO w Opocznie polegającego na: A. Przebudowa i remont węzłów sanitarnych oraz zaplecza socjalno-admnistracyjnego . B. Wykonanie instalacji monitoringu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "POWIATOWE SZKOŁY MARZEŃ - zakup nowoczesnego sprzętu do nauki celem podniesienia jakości kształcenia ogólnego wraz z remontem i przebudową pomieszczeń szkolnych oraz remontem sali gimnastycznej" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279553/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.272.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 488317,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont węzłów sanitarnych oraz zaplecza socjalno-administracyjnego w budynku I-go Liceum Ogólnokształcącego w Opocznie.
Zakres rzeczowy robót remontowych budowlano-instalacyjnych, obejmuje zarówno węzły sanitar-ne zlokalizowane na poszczególnych poziomach budynku dydaktycznego (1-4) jak również zlokalizo-wane przy sali gimnastycznej. Oprócz węzłów sanitarnych zostaną również poddane przebudowie po-mieszczenia zaplecza socjalno-biurowego zlokalizowane na poziomie parteru budynku dydaktycznego. Planowane roboty remontowe mają przede wszystkim na celu dostosowanie pomieszczeń do obecnie obowiązujących warunków technicznych.
W ramach planowanych robót dokonana zostanie przebudowa pomieszczeń sanitariatów oraz so-cjalno-biurowych, które wprowadza zmianę układu funkcjonalnego każdego węzła sanitarnego. Plano-wane roboty nie będą wywoływały ingerencji w zewnętrzne ściany wydzielające węzły sanitarne jak również nie będą wprowadzały zmiany głównych, zewnętrznych gabarytów tych zespołów. W każdym węźle sanitarnym przed wykonaniem zasadniczych robót remontowych, zostanie wykonany demontaż wszystkich urządzeń i armatury łazienkowej, zostaną wyburzone wszystkie wewnętrzne ścianki dzia-łowe, a na pozostałych ścianach zostaną skute oblicowania wykonane z płytek ceramicznych, skute zostaną warstwy istniejących podłóg. W ścianach konstrukcyjnych między korytarzami i węzłami sani-tarnymi po zdemontowaniu drzwi zostaną poszerzone otwory na nowe drzwi a na poziomie parteru zostanie wykonany nowy otwór na drzwi. Planowane roboty przewidują również wymianę pionów kana-lizacyjnych między I i II piętrem obecnie wykonane z rur żeliwnych na piony kanalizacyjne z rur PCV. Z tego też względu planowane roboty obejmą zarówno rozebranie istniejących obudów pionów kanaliza-cyjnych jak również demontaż pionów. Po wymianie, piony kanalizacyjne zostaną obudowane płytami g.-k. na systemowym stelażu stalowym. Zakresem robót demontażowych objęte zostanie również oświetlenie węzłów sanitarnych (lampy), które zostaną wymienione na lampy LED.
Po zakończeniu robót demontażowych jak i rozbiórkowych, zostaną wykonane ścianki działowe kształtujące nowy układ funkcjonalny węzłów sanitarnych zgodny z obowiązującymi warunkami tech-nicznymi. Nowe ścianki działowe zostaną wykonane po części jako murowane oraz o konstrukcji lek-kiej. Między pomieszczeniami socjalnym i administracyjnym, ściankę należy wykonać o konstrukcji lekkiej na stelażu stalowym z wypełnieniem wewnętrznym płytami z wełny mineralnej i obustronną okładziną z płyt g.-k.. Poszczególne kabiny ustępowe należy wydzielić ściankami systemowymi z płyty kompaktowej HPL gr 12mm. Osprzęt kabin, wszystkie akcesoria, nóżki mają być ze stali nie-rdzewnej.
Po zakończeniu zasadniczych robót polegających na wykonaniu robót murowych ścianek działowych, zostaną przeprowadzone wszystkie niezbędne roboty wykończeniowe na ich powierzchniach polegają-ce na wykonaniu nowych tynków oraz okładzin z płytek ściennych glazurowanych jak również wykona-niu powłok malarskich.
Po zakończeniu robót wykończeniowych ścian, zostaną wykonane warstwy podłóg wraz warstwa-mi izolacji oraz posadzek a następnie zostaną zamontowane drzwi. W pomieszczeniach węzłów sani-tarnych posadzki należy wykonać z płytek podłogowych o dobrych parametrach antypoślizgowych -R9, R10. W pomieszczeniach administracyjnym i socjalnym na podłodze - wykładzina rulonowa PCV. Wszystkie posadzki płytki, wykładzinę układać na wykonanej wcześniej wylewce samopoziomującej.
W związku ze zmianą układu funkcjonalnego węzłów planowane roboty obejmą również wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wod.-kan., zarówno oprzewodowania, jak również montaż nowej arma-tury sanitarnej (biały montaż) .
Planowany zakres robót remontowych elektrycznych obejmuje wymianę opraw oświetleniowych mocowanych do sufitów bez wymiany instalacji elektrycznej z ewentualnym przesunięciem opraw w stosunku do ich pierwotnej lokalizacji wynikających ze zmiany usytuowania wydzielonych pomieszczeń w węzłach sanitarnych. Dodatkowo w zakresie prac będzie uwzględnione wykonanie zasilania wentyla-torów elektrycznych w węzłach sanitarnych (zaprojektowano we wszystkich pomieszczeniach bez okien) oraz w pomieszczeniu stołówki. Wentylatory w sanitariatach muszą załączać się wraz z oświe-tleniem pomieszczenia i wyłączać z pewnym opóźnieniem czasowym po zgaszeniu oświetlenia. Wen-tylatory w stołówce muszą mieć możliwość załączania i wyłączania w dowolnym momencie przez osobę z obsługi technicznej stołówki. Oświetlenie ma mieć parametry oświetlenia energooszczędnego przy zastosowaniu opraw typu LED.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 367248,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji monitoringu w I Liceum Ogólnokształcącym w Opocznie.
Planowany zakres montażu instalacji monitoringu obejmie zarówno budynek dydaktyczny I LO w Opocznie jak również połączony z nim łącznikiem budynek sali gimnastycznej.
Założenia projektowe systemu CCTV
Głównym zadaniem projektowanego systemu CCTV budynków i terenu I Liceum Ogólnokształcące-go im. Stefana Żeromskiego w Opocznie będzie poprawa bezpieczeństwa użytkowników obiektu, za-pobieganie przestępstwom i wykroczeniom. Wśród systemów zabezpieczeń technicznych wspomaga-jących ochronę fizyczną obiektu podczas codziennej eksploatacji, system CCTV będzie stanowić pod-stawowe narzędzie analizy zdarzeń oraz ochrony zarówno osób, jak i mienia stanowiącego własność I Liceum Ogólnokształcącego.
Projektowany system CCTV stanowić będzie jedno z pierwszych źródeł informacji o wykrytych zdarze-niach, jak również będzie podstawowym źródłem materiału dowodowego dla dalszej ewaluacji zdarzeń i gromadzenia materiału dowodnego na wypadek takiej potrzeby. Przewidziane do wdrożenia rozwiązanie przeznaczone jest do pracy zarówno podczas codziennego wykorzystania obiektu, ale również w przy-padku wykorzystania dla zarządzania podczas zdarzeń związanych z sytuacjami kryzysowymi.
Komponenty systemu CCTV
Projektowany system CCTV w budynku I LO w Opocznie będzie się w pełni opierał o rozwiązania IP. Projekt zakłada zastosowanie nowych kamer o wysokich rozdzielczościach (od 4 do 5 megapikseli). Wszystkie kamery będą kamerami stałopozycyjnymi.
W podziale ogólnym nowy system CCTV będzie się składał z następujących komponentów:
• 16 kamer IP zewnętrznych oraz 38 szt. wewnętrznych (istniejące kamery wraz z oprzewodowaniem należy zdemontować);
• dwa punkty dystrybucyjne w postaci szaf RACK wyposażona w urządzenia aktywne i pasywne;
• stanowiska operatorskiego;
Przeznaczenie i parametry punktów kamerowych
Mając na uwadze architekturę, infrastrukturę, przeznaczenie i lokalizację obiektu dobrano odpo-wiednie modele kamer dążąc przede wszystkim do zapewnienia jak najwyższego poziomu zabezpie-czenia obiektu, ale również do uzyskania jak najlepszego stosunku jakości do kosztów rozwiązania. W związku z tym, spośród kamer dostępnych obecnie na rynku, wyselekcjonowano modele wysokiej ja-kości o odpowiednio dobranych parametrach do poszczególnych stref.
Do stref o największym natężeniu ruchu osobowego (plac przed wejściem, wejścia do budynków oraz główne ciągi komunikacyjne wewnątrz) wybrano kamery zapewniające odpowiednią szczegółowość odwzorowania.
Rejestracja materiału wideo
Rejestrator jest urządzeniem dedykowanym do rejestracji sygnałów wizyjnych z kamer IP o roz-dzielczości do 12 Mpix. Obsługa i programowanie funkcji rejestratora realizowane jest poprzez wygod-ne menu ekranowe. Zapis obrazu z kamer odbywa się na dyskach HDD max do 8 TB). Dla celów pro-jektowanego systemu monitoringu wizyjnego przewidziano 4 dyski twarde 6TB. Urządzenie zamonto-wać w pomieszczeniu woźnej.
Szkolenie personelu
Ze względu na istotę instalacji CCTV na tle innych systemów bezpieczeństwa wymaga się, aby per-sonel mający w swych obowiązkach bieżące użytkowanie systemu został przeszkolony z możliwości systemu i jego funkcjonowania w celu maksymalizacji skuteczności detekcji zdarzeń niepożądanych. Wymaga się, aby Inwestor i/lub późniejszy Użytkownik systemu wyznaczył personel do przeszkolenia pod kątem:
• Bieżącej pracy i obsługi systemu
• Administrowanie systemem
Elementy aktywne i pasywne sieci LAN dla systemu CCTV
Na potrzeby systemu monitoringu CCTV należy zbudować dedykowaną sieć LAN w topologii gwiaz-dy. Kamery podłączone zostaną do lokalnych punktów dystrybucyjnych GPD oraz LPD w poszczegól-nych częściach budynkach za pomocą kabli miedzianych (S/FTP) min. kategorii 6a. Rozmieszczenie LPD przedstawiono na załączonych rysunkach. W każdym punkcie dystrybucyjnym należy zainstalo-wać co najmniej jeden przełącznik – szczegóły wg. schematu blokowego CCTV. Przełączniki brzegowe muszą zapewnić transmisję danych oraz zasilanie Power over Ethernet (PoE) dla kamer, w standardzie IEEE 802.3af (PoE). Punkty dostępowe połączone będą ze sobą za pośrednictwem okablowania świa-tłowodowego (poprzez skrzynki abonenckie). Połączenia elementów aktywnych sieci LAN dla systemu CCTV zostało przedstawione na schemacie blokowym systemu.
Trasy kablowe
Projektowane głównie trasy okablowania poziomego należy wykonać głównie natynkowo w koryt-kach kablowych instalowanych w ciągach komunikacyjnych. Pionowe trasy będą przebiegały zarówno przez ciągi komunikacyjne jak i wskazane pomieszczenia w celu maksymalnego ich ukrycia. Rozejście instalacji na każdej kondygnacji projektowane jest przez poziome trasy, które są rozmieszczone na każdej kondygnacji w głównej mierze biegną przez ciągi komunikacyjne (na korytarzach). Szczegóły rozmieszczenia instalacji wg. dołączonych rysunków.
Wszystkie przejścia instalacyjne przez ściany i sufity wykonane pomiędzy odrębnymi strefami pożaro-wymi należy uszczelnień przy pomocy specjalistycznych środków np. HILTI, PROMAT dobranymi odpowiednio do potrzeb w danym miejscu w zależności od wymagań w zakresie wielkości otworów, prowadzonych ilości instalacji i rodzaju tych instalacji. Sposób doboru środków uszczelnień p.poż. wy-konać zgodnie z aprobatami technicznymi danego producenta dla danego typu uszczelnienia z zacho-waniem klasy odporności ogniowej danego przejścia.
Powykonawczo należy sporządzić dokumentację instalacji kablowej uwzględniając wszelkie, ewentual-ne zmiany w trasach kablowych i rzeczywiste rozmieszczenie danych urządzeń.
Okablowanie strukturalne
Połączenia pomiędzy punktami dystrybucyjnymi LPD a GPD projektuje się wykonać z wykorzysta-niem technologii światłowodowej. Transmisja sygnałów wideo z kamer będzie prowadzona przewodami typu skrętka co najmniej kategorii 6a. Okablowanie po stronie punktu dystrybucyjnego należy zakoń-czyć na patchpanelu 24x RJ45 kat. 6a, ekranowany, modularny, wyposażony w moduły Keystone na-tomiast po stronie kamery specjalistycznym złączem typu RJ45, dopuszczalne jest rozwiązanie z wy-korzystaniem modułu typu Keystone oraz patchcordu.
Zastosowany system okablowania strukturalnego musi charakteryzować się najwyższą elastycznością niezbędną dla ewentualnych rozbudów sieci w czasie użytkowania oraz walorami użytkowymi pozwala-jącymi na bezproblemową i bezpieczną obsługę systemu przez użytkownika.
Wszystkie produkty wchodzące w skład systemu okablowania strukturalnego muszą pochodzić z oferty jednego producenta. W celu łatwej i szybkiej identyfikacji wszystkie elementy muszą być oznaczone logo tego samego producenta.
Producent okablowania strukturalnego musi legitymować się ważnym certyfikatem systemu zarządza-nia ISO9001 zarówno w zakresie działalności handlowej jak i produkcyjnej. Produkty tworzące tor transmisyjny muszą posiadać właściwe certyfikaty stwierdzające ich zgodność z normami referencyj-nymi.
Na podstawie powyższych informacji projektuje się wykonanie instalacji teleinformatycznej okablowania strukturalnego, poziomego w postaci punktów LAN, w skład których będą wchodziły wtyki RJ45 kat. 6a ekranowany, beznarzędziowy, podłączone za pomocą kabli S/FTP co najmniej kategorii 6a lub lepszej do Punktów Dystrybucyjnych w taki sposób aby całe łącze – tzw. Permanent Link tworzył klasę EA, – gwarantującą na odcinku maksimum 90 metrów przepustowość do 10Gb.
Zakres sieci LAN obejmuje:
1. Dostawę i montaż komponentów poziomej infrastruktury pasywnej miedzianej w kategorii co naj-mniej 6A wchodzących w skład systemów okablowania strukturalnego klasy EA:
 ekranowane panele krosowe modularne 24xRJ45 1U,
 ekranowane kable miedzianie co najmniej kat. 6A
 ekranowane złącza RJ45 kat 6A (8P8C) T568A/B 10GbE ekranowane, beznarzędziowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 121069,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495075,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495075,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495075,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMP EKOBUDOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681712939

7.3.3) Ulica: KOPERNIKA 23/3

7.3.4) Miejscowość: OPOCZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495075,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSYSTEM MARCIN LEWIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681627613

7.3.3) Ulica: SPACEROWA 5b

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.