Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277053/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00278465/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB STARSZYCH BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI PROJEKTU PN. „DOM DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE AKTYWNY SENIOR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 22 67
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 22 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopslancut@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB STARSZYCH BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI PROJEKTU PN. „DOM DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE AKTYWNY SENIOR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bff71845-493c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dom Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie – Aktywny Senior” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277053/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.260.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111453,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa transportowa w zakresie przewozu osób starszych będących Uczestnikami Projektu pn. „Dom Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie AKTYWNY SENIOR”
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla 30 osób starszych będących uczestnikami projektu pn. „Dom Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie – Aktywny Senior”.
3. Usługa transportowa wykonywana będzie na obszarze gminy Łańcut i będzie obejmować przewóz Uczestników Projektu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do Domu Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie oraz odwiezienie Uczestników Projektu po zakończonym pobycie w Domu Dziennego Pobytu.
4. Godziny otwarcia Domu Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie to 8.00 -16.00.
5. Świadczenie usług transportowych będzie się odbywało w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przewiduje się dowóz wszystkich Uczestników Projektu objętych usługą transportu na godz. 8.00, natomiast odwiezienie po zakończonym pobycie
o godz. 16.00. Zamawiający dopuszcza tolerancję czasową wynoszącą +/-15 min.
6. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, przewóz może się odbywać w innych godzinach, np. ze względu na różnorodne uroczystości organizowane w Domu Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie.
7. Zamawiający planuje objąć przewozem 30 Uczestników Projektu. Ilość osób objętych dowozem na dzień wszczęcia postępowania wynosi 23.
8. Orientacyjna dzienna ilość kilometrów to średnio 80 km – usługi transportowe mogą być świadczone na terenie całej gminy Łańcut (miejscowości Albigowa, Cierpisz, Głuchów, Handzlówka, Kosina, Kraczkowa, Rogóżno, Sonina i Wysoka), przy czym Zamawiający przewiduje, że Uczestnicy Projektu będą mieszkańcami głównie miejscowości Kosina oraz sąsiednich tj. Sonina, Głuchów i Rogóżno.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do przewozu Uczestników Projektu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, przekazanych Wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usług. Trasa może ulec zmianie, o czym Zamawiający będzie na bieżąco informował Wykonawcę, np. ze względu na absencję/rezygnację/zmianę Uczestnika Projektu z danej miejscowości. Wykonawca tak wyznaczy trasę, aby ilość przejechanych kilometrów była jak najbardziej ekonomiczna, a czas przebywania Uczestników Projektu w podróży jak najkrótszy. Wyznaczona trasa podlega akceptacji przez Zamawiającego.
10. Orientacyjna liczba kilometrów łącznie w czasie trwania umowy wyniesie
ok. 14 400 km (wyliczona zgodnie z założeniami: 80 km dziennie x 20 dni x 9 miesięcy). Z uwagi na otwarty nabór do Domu Dziennego Pobytu Zamawiający nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby kilometrów. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku ze zmienną frekwencją Uczestników Projektu, zmianą Uczestników Projektu korzystających z usługi transportowej, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Domu Dziennego Pobytu dla Seniorów w Kosinie lub w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją epidemiczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EBM-MED sp. z o. o. Widoma 32A 32-095 Iwanowice
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EBM-MED Centrum Szkoleń Specjalistycznych Edukacji i promocji Zdrowia Mariusz Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130250778
7.3.3) Ulica: Widoma 32A
7.3.4) Miejscowość: Iwanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-095
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- 8/2024 "Usługa transportu sanitarnego karetką typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Warta Bolesławiecka do placówek oświatowych w Bolesławcu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej-02.09-20.12.2024r.
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.