Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00224900/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00232042/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00302701/01 - Wynik z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa projektorów oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426355080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa projektorów oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709ea468-2773-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115501/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sprzęt RTV i AGD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w części nr 2 realizowane jest i współfinansowane w ramach projektu „Smarter industrial relations to address new technological challenges in tje world of work”. Acronym: i-Real. Projekt realizowany na podstawie umowy nr VS/2019/0081 w ramach konkursu Improving expertise in the field od industrial relations (Reference: VP/2018/004), finansowanie ze środków Komisji Europejskiej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224900/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94908,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów multimedialnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu wideokonferencyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.5.) Wartość części: 6531,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitora interaktywnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 10900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu fotograficznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 6560,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 5290,71 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3857,46 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 11312,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 20460,87 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kuchenki mikrofalowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 350,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lodówki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 779,67 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa chłodziarko-zamrażarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 850,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa witryny chłodniczej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne - po uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę Offimati Przemysław Śledź, Zamawiający zastosował art. 263 upzp. Kolejny Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie do złożenia wymaganego oświadczenia oraz nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą. W konsekwencji - w części nr 1 pozostała ostatnia oferta Wykonawcy MPC Paweł Oleksiewicz, której cena przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówiania
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej położonej w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.