eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa projektorów oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa projektorów oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426355080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa projektorów oraz sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709ea468-2773-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115501/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sprzęt RTV i AGD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w części nr 2 realizowane jest i współfinansowane w ramach projektu „Smarter industrial relations to address new technological challenges in tje world of work”. Acronym: i-Real. Projekt realizowany na podstawie umowy nr VS/2019/0081 w ramach konkursu Improving expertise in the field od industrial relations (Reference: VP/2018/004), finansowanie ze środków Komisji Europejskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224900/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 59/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 94908,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektorów multimedialnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu wideokonferencyjnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.5.) Wartość części: 6531,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa monitora interaktywnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 10900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu fotograficznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 6560,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 5290,71 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 3857,46 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 11312,70 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu projekcyjnego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem z obsługi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 20460,87 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kuchenki mikrofalowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 350,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa lodówki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 779,67 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa chłodziarko-zamrażarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 850,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa witryny chłodniczej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekspresu do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne - po uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę Offimati Przemysław Śledź, Zamawiający zastosował art. 263 upzp. Kolejny Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie do złożenia wymaganego oświadczenia oraz nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą. W konsekwencji - w części nr 1 pozostała ostatnia oferta Wykonawcy MPC Paweł Oleksiewicz, której cena przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówiania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.