eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzikowiec › Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kopciach



Og³oszenie z dnia 2024-05-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kopciach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIKOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581695

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 62

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzikowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-122

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 744 21 09

1.5.8.) Numer faksu: 17 227 45 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminadzikowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kopciach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-344edbf6-173a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00333126

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021746/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kopciach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminadzikowiec.logintrade.net/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminadzikowiec.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi
w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://gminadzikowiec.logintrade.net/ w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
8. Komunikacja miedzy Zamawiaj±cym, a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej: https://gminadzikowiec.logintrade.net/
9. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej https://gminadzikowiec.logintrade.net/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania
z Platformy.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
12. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej:
REKOMENDOWANE przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;
• Google Chrome 31;
• Mozilla Firefox 26;
• Opera 18.
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet;
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca;
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
• w³±czona obs³uga JavaScript;
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
• zainstalowany Acrobat Reader;
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9;
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11;
• dla Windows 8: Internet Explorer 11;
• dla Windows 10: Internet Explorer 11;
REKOMENDOWANE formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy
w Dzikowcu jest: Wójt Gminy; ul. Dworska 62, 36-122 Dzikowiec.
2) Inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dzikowiec: inspektor.odo@gminadzikowiec.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kopciach” numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.10.2024 prowadzonym w trybie: podstawowym
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwan± dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu, a tak¿e w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kopciach”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji budynku Szko³y Podstawowej w Kopciach poprzez:

1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
2) Modernizacja pomieszczeñ wewn±trz budynku Szko³y Podstawowej;
3) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania.

Obowi±zki Wykonawcy bêd± obejmowa³y:
a) wykonanie wszystkich prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Umowy zgodnie z niniejsz± Umow±, rysunkami technicznymi, kosztorysem ofertowym oraz aktualnie obowi±zuj±cymi normami polskimi, prawem budowlanym, wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi i innymi obwi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa,
b) opracowanie harmonogramu realizacji prac;
c) prowadzenia dokumentacji budowy,
d) urz±dzenia, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy i robót oraz utrzymanie ww. sk³adników w nale¿ytym stanie w tym zabezpieczenie terenu robót przed dostêpem osób postronnych, wykonanie i utrzymanie ogrodzenia terenu robót, dróg tymczasowych, dojazdów oraz zapewnienie dozoru budowy,
e) uporz±dkowanie terenu przyleg³ego do terenu prowadzonych robót,
f) organizowania pracy z zachowaniem warunków BHP i ppo¿ okre¶lonych
w przepisach szczegó³owych,
g) osoby przebywaj±ce na terenie budowy z ramienia Wykonawcy lub Podwykonawcy realizuj±cy roboty/prace na terenie budowy posiadaæ bêd± identyfikatory pozwalaj±ce na zweryfikowanie firmy Wykonawcy lub Podwykonawców, np. kamizelki ostrzegawcze z nazw± firmy,
h) dokonanie zg³oszenia zakoñczenia robót budowlanych;
i) uczestniczenie w procesie odbioru obiektu,
j) przygotowanie rozliczenia koñcowego i sporz±dzenie jednego egzemplarza operatu kolaudacyjnego, który ma zawieraæ umowê, ofertê, kosztorys ofertowy, umowy
z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, protokó³ przekazania terenu budowy, protoko³y robót zakrywanych, badania materia³ów, aprobaty, operat geodezyjny wraz z potwierdzeniem z³o¿enia w O¶rodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, rozliczenie finansowe, kosztorysy powykonawcze, zg³oszenie
o zakoñczeniu robót i zg³oszenie do odbioru zadania, o¶wiadczenia uprawionych kierowników robót.
2. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶laj±:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
2) Projekt budowlany;
3) Przedmiary robót, które s± wy³±cznie dokumentem pomocniczym,
4) Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
CPV (Wspólny S³ownik Zamówieñ):
G³ówny przedmiot:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe przedmioty:
45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie Kodeks cywilny i ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e obiekt szko³y, przez ca³y czas prowadzenia prac bêdzie czynny. Zatem, Wykonawca musi przewidzieæ dostosowanie harmonogramu prac do charakteru obiektu.
W trakcie realizacji robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i utrzyma wszystkie niezbêdne, tymczasowe zabezpieczenia i urz±dzenia, aby zapewniæ bezpieczeñstwo miejsca, w szczególno¶ci dzieci.
W zwi±zku z tym, i¿ zadanie bêdzie wykonywane w obiekcie szkolnym zamawiaj±cy wymaga aby w czasie realizacji prac Wykonawca zabezpieczy³ wszystkie elementy znajduj±ce siê w obiekcie.
Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy.
Przed z³o¿eniem oferty Wykonawca uzyska³ wszelkie niezbêdne informacje
o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci, jakie mog± mieæ wp³yw na ofertê przetargow± i bierze pe³n± odpowiedzialno¶æ za odpowiednie wykonanie i bezpieczeñstwo wszelkich czynno¶ci na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie u¿yte podczas realizacji robót.
Wykonawca przed³o¿y kosztorys ofertowy dla w/w zadania
zgodnie z za³±czonym przedmiarem robót na wezwanie Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy nie podzieli³ przedmiotowego zamówienia na czê¶ci, poniewa¿ nie jest to uzasadnione ze wzglêdu na specyfikê robót. Odpowiedzialno¶æ za prawid³owe wykonanie przedmiotowego zamówienia mo¿e wzi±æ na siebie tylko jeden wykonawca. Ponadto ewentualny podzia³ zamówienia na czê¶ci spowodowa³by nadmierne koszty wykonania. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci, ze wzglêdu na zakres i specyfikê robót zwi±zanych z przedmiotem zamówienia publicznego. Planowane do realizacji zamówienie jest zadaniem, którego etapy wymagaj± wykonywania za ustalon± kolejno¶ci± przez jednego wykonawcê. Wszystkie etapy robót s± powi±zane ze sob± i ¶ci¶le uzale¿nione od siebie, a ich wykonywanie realizowane jest sukcesywnie wg kolejno¶ci technicznych i technologicznych.
4. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie wbudowanie rozwi±zañ równowa¿nych polegaj±cych na zastosowaniu innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w tej dokumentacji,
2) tam, gdzie w dokumentacji lub przedmiarach, zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, ¿e gwarantuj± one realizacjê robót w zgodzie z projektem oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej specyfikacji,
3) Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e wskazanie marki, znaku towarowego, producenta lub dostawcy w dokumentacji, kosztorysach lub przedmiarach ma charakter przyk³adowy i nadrzêdna jest zasada dopuszczania stosowania materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych; w takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga, z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych równowa¿no¶æ tych materia³ów i urz±dzeñ. Z³o¿one ww. dokumenty bêd± podlega³y ocenie Zamawiaj±cego,
4) w przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y w ofercie dokumentów dotycz±cych zastosowania innych materia³ów i urz±dzeñ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „parametry” rozumie siê funkcjonalno¶æ, przeznaczenie, kolorystykê, strukturê, rodzaj materia³u, kszta³t, wielko¶æ, bezpieczeñstwo, wytrzyma³o¶æ oraz pozosta³e parametry przypisane poszczególnym materia³om i urz±dzeniom w opisie przedmiotu zamówienia,
5) dopisuje siê wyraz „lub równowa¿ny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; wszystkie zapisy specyfikacji nale¿y rozpatrywaæ ³±cznie z opisem technicznym zawartym
w dokumentacji; w sytuacji, gdy wymagania w specyfikacji przekraczaj± wymagania zawarte w normach, zastosowanie maj± postanowienia zawarte
w specyfikacji.
6) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê równowa¿n± bêdzie zobowi±zany do udowodnienia zamawiaj±cemu, ¿e oferowane przez niego urz±dzenia lub materia³y s± równowa¿ne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbêdne informacje dotycz±ce przyjêtych do oferty materia³ów potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ oferowanych urz±dzeñ w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
7) Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena – 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rêkojmi – 40% = 40 pkt
Kryterium „Cena (C)" bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê na Formularzu Oferty.
Zamawiaj±cy ofercie o najni¿ej cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 60 punktów,
a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:
C=C_min/C_bad x 60 %

gdzie
Cmin - cena ofertowa brutto oferty najtañszej
Cb -cena ofertowa brutto oferty badanej
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi":
Przez kryterium okres gwarancji i rêkojmi (G) do oceny Zamawiaj±cy przyjmuje okres gwarancji i rêkojmi wskazany przez Wykonawcê w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi minimum 36 miesiêcy. Zamawiaj±cy przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje nastêpuj±ce wyliczenie:
Oferty z okresem gwarancji i rêkojmi równym 36 miesiêcy - otrzymaj± - 10 pkt
Oferty z okresem gwarancji i rêkojmi równym 48 miesiêcy - otrzymaj± - 20 pkt
Oferty z okresem gwarancji i rêkojmi równym 60 miesiêcy - otrzymaj± - 40 pkt

Maksymalnie wykonawca w kryterium okres gwarancji i rêkojmi mo¿e zaproponowaæ 60 miesiêcy gwarancji i rêkojmi na roboty objête zamówieniem.

Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON), który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (G)
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena"
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji
i rêkojmi"
Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny lub do kosztu lub oferta z najni¿sz± cen± lub kosztem.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.
Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 8 zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego dodatkowych ofert zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym
w SWZ.
Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 11, zamawiaj±cy zwraca siê
o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
Niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy informuje równocze¶nie Wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê, o:
Wyborze najkorzystniejszej oferty, podaj±c nazwê albo imiê i nazwisko, siedzibê albo miejsce zamieszkania, je¿eli jest miejscem wykonywania dzia³alno¶ci wykonawcy, którego ofertê wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, je¿eli s± miejscem wykonywania dzia³alno¶ci wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê, a tak¿e punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert
i ³±czn± punktacjê,
Wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone
- podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj±
wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u
w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki
dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli wyka¿e, ¿e: wykona³ w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
• co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej
800 000,00 z³ brutto.
Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu publikacji og³oszenia w UZP.
b) Wykonawca spe³nia ten warunek udzia³u w postêpowaniu /dotycz±cy kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia/, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada zasoby kadrowe gwarantuj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej:
• 1 osob±, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej w zakresie wystarczaj±cym do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz. 1332 ) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Osoba ta musi posiadaæ ca³kowite do¶wiadczenie co najmniej 2 – letnie na stanowiskach odpowiednio: Kierownik budowy lub Kierownik robót . Ilo¶æ lat do¶wiadczenia nale¿y liczyæ od daty wystawienia uprawnieñ.
• 1 osob±, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie wystarczaj±cym do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz. 1332 ) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Osoba ta musi posiadaæ ca³kowite do¶wiadczenie co najmniej 2 – letnie na stanowiskach odpowiednio: Kierownik budowy lub Kierownik robót . Ilo¶æ lat do¶wiadczenia nale¿y liczyæ od daty wystawienia uprawnieñ.
• 1 osob±, pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci elektrycznej w zakresie wystarczaj±cym do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz. 1332 ) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Osoba ta musi posiadaæ ca³kowite do¶wiadczenie co najmniej 2 – letnie na stanowiskach odpowiednio: Kierownik budowy lub Kierownik robót. Ilo¶æ lat do¶wiadczenia nale¿y liczyæ od daty wystawienia uprawnieñ.
2. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy z³o¿enia o¶wiadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczeni do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi - Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. W trybie podstawowym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, wykonawca do³±cza do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
4. Do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego.
5. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, odpowiednio na dzieñ sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu albo ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacjach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
8. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ sk³adania, chyba ¿e zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych.
9. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania
o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacjom lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
10. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
11. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
12. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
13. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia
w wyznaczonym terminie, chyba ¿e:
1) Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferta wykonawcy podlegaj± odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub
2) Zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
14. Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
15. Z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowych ¶rodków dowodowych nie mo¿e s³u¿yæ potwierdzeniu spe³niania kryteriów selekcji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - o¶wiadczenie wstêpne - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2a i 2b oraz za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3.Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - o¶wiadczenie wstêpne - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2a i 2b oraz za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3.Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca przed³o¿y kosztorys ofertowy dla w/w zadania
zgodnie z za³±czonym przedmiarem robót na wezwanie Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± ¶wiadczenie, do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane.
8. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy PZP , Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (nale¿y wype³niæ tre¶æ o¶wiadczenia zawartego w formularzu ofertowym).
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wyp³ata wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie zgodna z zasadami wyp³at dofinansowania wskazanymi we wstêpnej promesie z Rz±dowego Funduszu Polski £ad Programu Inwestycji Strategicznych: Przedmiotowa inwestycja jest realizowane w okresie nie d³u¿szym ni¿ 12 miesiêcy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy przeka¿e zaliczkê na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci min. 15 % kwoty zamówienia lecz nie wiêcej ni¿ do kwoty wk³adu w³asnego Zamawiaj±cego w ramach wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia wyp³acona zostanie po zakoñczeniu realizacji Inwestycji.
8.Umowa z Wykonawc± Inwestycji przewiduje zapewnienie finansowania przez Wykonawcê Inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Wnioskodawcy, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê z Promesy na zasadach wskazanych powy¿ej, z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu inwestycji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Beneficjenta.
9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do poddania ewentualnych sporów w relacjach
z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne polubowne rozwi±zanie sporu.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczno¶ci, przy czym zmiany te mog± dotyczyæ:
3. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez:
a) zmianê sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
b) zmianê zakresu przedmiotu Umowy
c) zmianê wynagrodzenia Wykonawcy lub
d) zmianê terminu/terminów okre¶lonych w umowie, a zmiany dokonywane s± w celu prawid³owej realizacji zadañ objêtych przedmiotem umowy i osi±gniêcia zamierzonych przez Zamawiaj±cego rezultatów/celów;
4. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa w sytuacji gdy:
a) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia powoduj±ca, ¿e realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie siê niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywieraæ bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i mo¿e prowadziæ do modyfikacji wy³±cznie tych zapisów umowy, do których siê odnosi;
b) wyst±pi± uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezale¿nymi od Wykonawcy, które maj± wp³yw na jako¶æ realizacji zamówienia/ uniemo¿liwiaj± realizacjê zamówienia w pierwotnie okre¶lony sposób;
c) konieczno¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w:
- umowach zawartych pomiêdzy Zamawiaj±cym, a inn± ni¿ Wykonawca stron± (w tym m.in. instytucjami nadzoruj±cymi, po¶rednicz±cymi, zarz±dzaj±cymi, partnerami zaanga¿owanymi w realizacjê projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie)
- ustaleniach dokonanych miêdzy Zamawiaj±cymi dzia³aj±cymi wspólnie o ile zmiany te bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na realizacjê umowy. Zmiany te mog± dotyczyæ wy³±cznie tych zapisów umowy, na który wp³yw mia³y zmiany, o których mowa powy¿ej, m.in. zmiana mo¿e prowadziæ do wyd³u¿enia terminu realizacji umowy;
d) zaistnieje mo¿liwo¶æ dokonania zmian technologicznych – o ile s± korzystne dla Zamawiaj±cego i o ile nie powoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e s± spowodowane w szczególno¶ci pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, nowszej technologii wykonania us³ug pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót;
e) wyst±pi konieczno¶æ zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci us³ug, objêtych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych, materia³owych lub technologicznych, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wykonaniem nienale¿ytym przedmiotu Umowy,
f) wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e wykonanie umowy nie jest mo¿liwe, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
g) zaistniej± inne okoliczno¶ci (np. prawne lub techniczne), skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania Umowy,
h) wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegaj±ca na rezygnacji z okre¶lonego zakresu, o ile zmiana nie bêdzie mia³a wp³ywu na osi±gniêcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowo¶ci±, gospodarno¶ci± lub obiektywn± niemo¿no¶ci± realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa Gminy Dzikowiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z dyspozycj± art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zamawiaj±cy wskazuje, ¿e wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest zatrudniæ na podstawie umowy o pracê osoby, które wykonywaæ bêd± wszelkie czynno¶ci zwi±zane robotami budowlanymi zwi±zanymi z wymian± stolarski okiennej i drzwiowej, modernizacj± pomieszczeñ wewn±trz budynku Szko³y Podstawowej oraz modernizacj± instalacji centralnego ogrzewania. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1370 ze zmianami) osoby, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia bêd± wykonywaæ:
a) roboty budowlane zwi±zane z wymian± stolarski okiennej i drzwiowej, modernizacj± pomieszczeñ wewn±trz budynku Szko³y Podstawowej oraz modernizacj± instalacji centralnego ogrzewania.
Nie dotyczy osób, które wykonuj± powy¿sze czynno¶ci w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej.
2. W celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcê lub podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci
w zakresie realizacji zamówienia, umowa przewiduje mo¿liwo¶æ ¿±dania przez zamawiaj±cego w szczególno¶ci:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub
podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony).
Kopia umowy /umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak data: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania
c) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika o formie i podstawie zatrudnienia oraz czasie trwania umowy;
d) ewentualnie inne dokumenty zawieraj±ce informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
3. Szczegó³owe uregulowania odno¶nie wymagañ w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 Pzp, zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.