eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina - etap 3



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina – etap 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/779227

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina – etap 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a365f301-0913-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039957/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina – etap 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o powierzenie grantu nr 5012/3/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa V. Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140256,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 11 sztuk komputerów przenośnych – laptopów w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością do zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje wszelkie koszty związane z pełną realizacją zamówienia, w tym w szczególności koszty dostawy wraz z transportem, rozładunku i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, koszty logotypów itp.
4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę w wysokości 51.872,33 zł brutto.
6. Mogące występować w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, w pełni sprawnego, pozbawionego praw i obciążeń osób trzecich, wykonanego zgodnie z normami, nie używanego oraz bez śladów uszkodzeń.
8. Dostarczony przedmiot umowy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Musi posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10. Zamawiający wymaga, żeby klucz instalacyjny systemu operacyjnego był fabrycznie nowy, nigdy nie wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. Po realizacji zamówienia Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego. Jeśli Zamawiający będzie miał uzasadnione podejrzenia, że system operacyjny był używany wcześniej, Zamawiający zweryfikuje to metodami oferowanymi przez producenta. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego (nieużywanego nigdy wcześniej) - dot. części 1.
11. Koszty związane z pełną realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, ponosi Wykonawca w ramach zaproponowanej ceny ofertowej.
12. Istotne dla stron postanowienia umowne dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały zawarte w załączonym projekcie umowy będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 63258,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 sztuk oprogramowania serwerowego w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością do zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
3. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę w wysokości 27.762,88 zł brutto.
5. Mogące występować w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, w pełni sprawnego, pozbawionego praw i obciążeń osób trzecich, wykonanego zgodnie z normami, nie używanego oraz bez śladów uszkodzeń.
7. Dostarczony przedmiot umowy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Koszty związane z pełną realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, ponosi Wykonawca w ramach zaproponowanej ceny ofertowej.
9. Istotne dla stron postanowienia umowne dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały zawarte w załączonym projekcie umowy będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 22571,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostaw 2 sztuk macierzy dyskowych wraz z 24 sztukami dysków w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością do zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Wskazane w powyższym załączniku parametry techniczne należy traktować jako wymagane minimum, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować urządzenia lub podzespoły o lepszych i wyższych parametrach.
3. Zamówienie, obejmuje wszelkie koszty związane z pełną realizacją zamówienia, w tym w szczególności koszty dostawy wraz z transportem, rozładunku i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, koszty logotypów itp.
4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwoty w wysokości 66.944,48 zł brutto.
6. Mogące występować w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, w pełni sprawnego, pozbawionego praw i obciążeń osób trzecich, wykonanego zgodnie z normami, nie używanego oraz bez śladów uszkodzeń.
8. Dostarczony przedmiot umowy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. Musi posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10. Koszty związane z pełną realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, ponosi Wykonawca w ramach zaproponowanej ceny ofertowej.
11. Istotne dla stron postanowienia umowne dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały zawarte w załączonym projekcie umowy będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 54426,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31267,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46150,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46150,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk Artur Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46150,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.