Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287250/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 384C
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a41a42f-1227-11ed-8c68-c68bc3dc99bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a41a42f-1227-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013428/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa emulsji asfaltowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287250/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50280 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu.
2. Łączna szacowana wielkość dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC wynosić będzie 20 Mg.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia, jeśli będzie to podyktowane mniejszym niż planowane zużyciem. W przypadku zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie względem Zamawiającego.
4. Dostawy należy dokonać w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę (czas dostawy stanowi kryterium wyboru oferty). Zamawiający każdorazowo dokona zamówienia telefonicznie i potwierdzi za pomocą wiadomości e-mail (potwierdzonego przez Wykonawcę). Ilość jednorazowej dostawy emulsji asfaltowej wynosić będzie 10 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Remont pomieszczeń parteru skrzydła zachodniego budynku usługowego Hotel "Park".
- "Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2026 r."
- Zakup komputerów stacjonarnych oraz drukarki 3D do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość V
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2025 r. (Drukarki) na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka
- Sprzęt do ewakuacji osób poszkodowanych. Organizacja doraźnych szpitali oraz tymczasowych miejsc udzielenia pierwszej pomocy medycznej
- Prace dotyczące ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Solankowej 52 w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





