eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawonków › Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W PAWONKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150020288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zawadzkiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Pawonków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-772

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawonkow@biblioteka-pawonkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-pawonkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/41085/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff24528c-eb1e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.7/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu i aplikacji multimedialnych oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn.” Muzeum Paleontologicznym w Lisowicach” . Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku Filii w Lisowicach wraz z montażem windy " w ramach Kierunek Interwencji 2.1. „Infrastruktura Bibliotek 2021-2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
Miejsce realizacji zamówienia: pomieszczenia zajmowane przez stałą wystawę paleontologiczną pn.”Muzeum Paleontologicznym w Lisowicach”, mieszczące się w budynku położonym w Lisowicach przy ulicy Mickiewicza 20.

Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia stałej wystawy wraz z montażem w lokalizacji przewidzianej w dokumentacji projektowej i podłączenie wszystkich elementów zamówienia, w taki sposób, aby zapewnić spójną i sprawnie działającą ekspozycję.
Zakres obejmuje m.in.:
 wyposażenie stałej wystawy – zabudowy meblowej z gablotą, gablot ekspozycyjnych, ścianek, postumentu, pulpitu, tunelu, wyposażenia dodatkowego
 wyposażenie w sprzęt multimedialny
 wykonanie aplikacji multimedialnych wraz z instalacją na dostarczonym sprzęcie
 projekty graficzne i wydruki pojawiające się na wystawie (fototapety, wydruki na tabliczkach, piankach pcv, innych nośnikach)
 oświetlenie LED
 przeprowadzenie niezbędnych prac przyłączeniowych do istniejącej sieci elektrycznej pod kątem instalacji urządzeń multimedialnych i oświetlenia oraz dokonanie ewentualnych korekt projektowych dostarczonych elementów wystawy, koniecznych do prawidłowego działania instalacji
 tłumaczenie tekstów które pojawią się w wydrukach, prezentacji multimedialnych na język angielski
 usunięcie i utylizacja opakowań i materiałów niepotrzebnych oraz odpadów wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia
 przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania, a także konserwacji i działań związanych z codzienną eksploatacją
 dostosowanie wystawy dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

32321300-2 - Materiały audiowizualne

32417000-9 - Sieci multimedialne

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028376,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 795810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKSPOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147181743

7.3.3) Ulica: Józefa Ignacego Kraszewskiego 2A

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.