Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309841/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefińska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7a3b27f-2481-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a3b27f-2481-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045359/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Meble w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 14 kalendarzowych od daty zawarcia umowy wskazanej przez zamawiającego w wyniku postępowania.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu tj. w budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 18 lipca 2023 roku w godz. 12:00 – 14:00 i 19 lipca 2023 roku w godz. 09:00 – 11:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50778 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50778 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50778 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNSTORM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751452763
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50778 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-28INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem, akcesoriów sieciowych, urządzeń sieciowych, zasilaczy UPS oraz urządzeń peryferyjnych.
- Dostawa termosów do transportu żywności i napojów - typu gastronomicznego
- usługa transportowa w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowcą, dla potrzeb realizacji zajęć terenowych w roku akademickim 2025/ 2026 (stypendyści Centrum AGH UNESCO) - KC-DE-zp.272-551/25
- Świadczenie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych, świadczonych w obiektach podmiotów trzecich dla pracowników UEK, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
- "Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach biurowych KWP Rzeszów oraz w Komendach Miejskich i Powiatowych garnizonu podkarpackiego.
- Dostawa sprzętu cateringowo - gastronomicznego dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego PCK w podziale na siedem zadań.
- Dostawa mebli biurowych z montażem do PZDW oraz jednostek terenowych w 2025 roku
- "Modernizacja i rozbudowa budynku magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach"
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.