eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoZabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa
w Stróży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343113120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Kazimierza i św. Józefa Oblubieńca Najświętszej Maryi Panny i Przemienienia Pańskiego w Stróży,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080057498

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stróża 54

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parkazstroza@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.archidiecezja.lodz.pl/parafia/swietego-kazimierza-swietego-jozefa-oblubienca-najswietszej-maryi-panny-i-przemienienia-panskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa
w Stróży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f4e4e5-fb23-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039818/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Kazimierza i św. Józefa w Stróży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pozwolenia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków służących realizacji robót budowlanych polegających na realizacji w/w zadania na działce nr 743, obręb Stróża gm. Rząśnia obejmującej teren Kościoła Parafialnego w Stróży.

1) Zakres robót budowlanych obejmuje wszelkie roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe, ziemne, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe związane z remontem istniejącego obiektu.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu :
- powierzchnia budynku ok. 230 m2
- kubatura ok 2100 m3
- szerokość 14,50 m
- długość 24,50 m
- wysokość: nawy 5,9 m
wieży 22,5 m
kalenicy 14,5 m

Przewidywany zakres robót (do weryfikacji na etapie sporządzania dokumentacji projektowej):
 Prace przygotowawcze:
 Prace demontażowe i rozbiórkowe:
 Roboty konstrukcyjno-budowlane:
 Roboty wykończeniowe
 Prace konserwatorskie

2) Wymagania szczegółowe dotyczące dokumentacji projektowej
Zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi oraz z uwagi na zabytkowe i historyczne walory kościoła parafialnego wpisanego do rejestru zabytków i jego lokalizację, dokumentacja projektowa powinna zawierać inwentaryzację i projekt budowlany pełno branżowy w skali 1:50 oraz opracowania przedprojektowe (badawcze, opinie, ekspertyzy) nakazane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi. Wszystkie działania należy prowadzić w oparciu o stosowne zezwolenie konserwatorskie. Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące opracowania i dokumenty:
 Inwentaryzacja stanu istniejącego
 Ekspertyza konstrukcyjno-budowlana
 Prace badawcze, opinie, ekspertyzy
 Mapa ewidencyjna i wypis z rejestru gruntów
 Ekspertyza zabezpieczenia przeciwpożarowego
 Projekt budowlany
 Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
 Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy:
1) Wykonać projekt budowlany wraz z wszystkimi opracowaniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
2) Uzyskać wszelkie wymagane pozwolenia, których obowiązek posiadania wynika z obowiązujących przepisów prawa, niezbędne do przeprowadzenia prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
3) Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa.
4) Wykonać inwentaryzację i dokumentację powykonawczą.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Pzp został opisany za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43124100-9 - Drenaże

45000000-7 - Roboty budowlane

45261320-3 - Kładzenie rynien

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262210-6 - Fundamentowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45454100-5 - Odnawianie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu oceny ofert cena najkorzystniejszej oferty tj. 650 000,00 zł (Oferta nr 1 - KM Construction - Krzysztof Górny ul. Słowackiego 98/82, 97-300 Piotrków Trybunalski) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 520 000,00 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.