eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana opraw oświetleniowych LED w Szkole Podstawowej nr 120, przy ul. Międzyborska 64/70 w Dzielnicy Praga-Południe



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana opraw oświetleniowych LED w Szkole Podstawowej nr 120,
przy ul. Międzyborska 64/70 w Dzielnicy Praga-Południe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych LED w Szkole Podstawowej nr 120,
przy ul. Międzyborska 64/70 w Dzielnicy Praga-Południe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3baf5e85-0ba6-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający korzysta z uprawnienia wynikającego z art. 305 pkt 1, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, i udziela
dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, polegającego na powtórzeniu tych dostaw, gdyż takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita
wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/16/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141090,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż realizowana w trybie z wolnej ręki na podstawie z art. 305 pkt 1, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla zadania : Wymiana opraw LED w Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborska 64/70 w ramach zadania „Modernizacja budynków oświatowych”

Zakres robót:
 demontaż i utylizacja starych opraw,
 dostawa nowych opraw [patrz pkt. b)]
 demontaż i montaż kratownic osłonowych (jeżeli występują),
 montaż i podłączenie nowych opraw LED,
 wymiana odcinków przewodów (jeżeli konieczna),
 naprawy murarskie i malowanie w obrębie zdemontowanych opraw,
 sprawdzenie i uruchomienie instalacji oświetleniowej,
 pomiary oświetlenia.

a) Dane techniczne opraw dla korytarzy i sal dydaktycznych):
 oprawa do montażu stropowego na suficie,
 korpus z blachy stalowej o gr. > 0,5mm - lakierowany,
 typ źródła – LED,
 całkowita moc oprawy ≥ 38W,
 moc źródła światła w oprawie ≥ 35W,
 strumień świetlny źródła > 6100lm,
 ilość źródeł – 1,
 sprawność oprawy > 75%,
 Wymiar oprawy 1255x207x71mm (+/-5%)
 temperatura barwowa ≤ 4000K,
 żywotność LED L80/B50,
 skuteczność świetlna źródła > 155lm/W,
 skuteczność świetlna oprawy > 122lm/W,
 parametry oprawy IP20, IKO4,
 UGR < 19,
 masa oprawy < 3kg,
 klosz PLX opalizowany,
 certyfikaty i dopuszczenia CE.

Do prac towarzyszących należą:
 Prace budowlane związane z robotami elektrycznymi.
 Zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg.
 Wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac.
 Po zakończeniu prac wniesienie,
 Po zakończeniu prac odkurzenie pomieszczeń i umycie podłóg oraz otworów.
Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do zabudowy muszą być nowe (nieużywane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Onopiak Firma Instalacyjno-Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521929826

7.3.3) Ulica: Orłowskiego 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.